Poikaystävä nussi tajun pois

Anonyymi

Sain niin voimakkaan orgasmin että
Menetin tajuntani. Poikakaveri sormitti mua samalla kun nipisteli mun nänniä ja laukesin voimalla. Muille käynyt?

14

3541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi ihana näky katselin vieressä kun 23v musta mies pani vaimon niin et melkein taju meni sain itse ihanan orgasmin käsille vaimo saa olla mustan kanssa usein nyt minusta tulee isäpuoli puoliso raskaana 2kk tuolle miehelle

• Ei ole mitenkään tavatonta, että rajussa orgasmissa on hetken ikäänkuin taju poissa.
      Ne ovat niitä elämän parhaimpia hetkiä joita ei koskaan voi olla liikaa!

• moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava

• Anonyymi
        Sami30v kirjoitti:

moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava

Buuaahaa mikä hupiukko lue lisää isojen poikien lehtiä

• Anonyymi

Syökää kaupan herkkusieniä. Ne voimistavat orgasmia oikein kunnolla.

• Anonyymi

Joskus 16 kesäsenä sormetin rappukäytävässä saman ikäistä tyttöä ( koko päivän jatkuneiden leikkien jälkeen) ja häneltä lähti taju, säikähdin mutta tajuuttomuutta ei kestänyt kuin hetken ( kyrpäni oli haljeta kiimasta).

• Anonyymi

Montako kertaa tuli

• Anonyymi

Vittuako se sulle kuuluu

• Anonyymi

Nykyinen puolisoni ei ollut ennen minua saanut orgasmia miehen kanssa ollenkaan. Olen avoin kokeileva, mikä oli naiselle aluksi jopa vaikeaa, koska häntä hävetti. Nyt hän saa aivan hurjia orgasmeja hyväillen, sekä yhdynnässä. Joitain kertoja tajukin lähtenyt, nainen näyttää kuin ois jossain toisella planeetalla ja monesti lähtee myös lakanat sängystä kun repii ja kouristelee. Ei voi kuin tykätä! -m41

• Sinulla on hyvä poika kaveri onko jo miehesi

• Anonyymi

Aikoinaan exä sai niin kovat orkut, että taju lähti. Tulin takaapäin ja sillä oli 2 tyynyä mahan alla, oli hälle hyvä asento.Sai orkut tissien imuistaki.

• Anonyymi

Yrittäisit miettii miten nainen kirjottasi ton saman jos niin tyhmä nainen olisi. Runkkaa vaan rauhassa, naisena esiintyminen maallikolta näy onnistuvan.🫠🤪

• Anonyymi

Mä en uskoa et tajua voi menettää minkään muun takia kun kovan kivun se että kerkeääkö itse edes rajuta silloin sattuvan on erijuttu pyörtyminen on si taas eri asia kun tajun menettäminen pyörtyä kun voinee monests erisyystä

• Anonyymi

U­us­i s­­­ek­sitea­­tteri avautu­­­u Su­ome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­. Il­­­moittau­­tum­­ine­­n ry­hmä­ämme tä­­äl­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/D8h7F5

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe