Poikaystävä nussi tajun pois

Anonyymi

Sain niin voimakkaan orgasmin että
Menetin tajuntani. Poikakaveri sormitti mua samalla kun nipisteli mun nänniä ja laukesin voimalla. Muille käynyt?

14

2965

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi ihana näky katselin vieressä kun 23v musta mies pani vaimon niin et melkein taju meni sain itse ihanan orgasmin käsille vaimo saa olla mustan kanssa usein nyt minusta tulee isäpuoli puoliso raskaana 2kk tuolle miehelle

    • Ei ole mitenkään tavatonta, että rajussa orgasmissa on hetken ikäänkuin taju poissa.
      Ne ovat niitä elämän parhaimpia hetkiä joita ei koskaan voi olla liikaa!

      • moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava


      • Anonyymi
        Sami30v kirjoitti:

        moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava

        Buuaahaa mikä hupiukko lue lisää isojen poikien lehtiä


    • Anonyymi

      Syökää kaupan herkkusieniä. Ne voimistavat orgasmia oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Joskus 16 kesäsenä sormetin rappukäytävässä saman ikäistä tyttöä ( koko päivän jatkuneiden leikkien jälkeen) ja häneltä lähti taju, säikähdin mutta tajuuttomuutta ei kestänyt kuin hetken ( kyrpäni oli haljeta kiimasta).

    • Anonyymi

      Montako kertaa tuli

      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu


    • Anonyymi

      Nykyinen puolisoni ei ollut ennen minua saanut orgasmia miehen kanssa ollenkaan. Olen avoin kokeileva, mikä oli naiselle aluksi jopa vaikeaa, koska häntä hävetti. Nyt hän saa aivan hurjia orgasmeja hyväillen, sekä yhdynnässä. Joitain kertoja tajukin lähtenyt, nainen näyttää kuin ois jossain toisella planeetalla ja monesti lähtee myös lakanat sängystä kun repii ja kouristelee. Ei voi kuin tykätä! -m41

    • Sinulla on hyvä poika kaveri onko jo miehesi

    • Anonyymi

      Aikoinaan exä sai niin kovat orkut, että taju lähti. Tulin takaapäin ja sillä oli 2 tyynyä mahan alla, oli hälle hyvä asento.Sai orkut tissien imuistaki.

    • Anonyymi

      Yrittäisit miettii miten nainen kirjottasi ton saman jos niin tyhmä nainen olisi. Runkkaa vaan rauhassa, naisena esiintyminen maallikolta näy onnistuvan.🫠🤪

    • Anonyymi

      Mä en uskoa et tajua voi menettää minkään muun takia kun kovan kivun se että kerkeääkö itse edes rajuta silloin sattuvan on erijuttu pyörtyminen on si taas eri asia kun tajun menettäminen pyörtyä kun voinee monests erisyystä

    • Anonyymi

      U­us­i s­­­ek­sitea­­tteri avautu­­­u Su­ome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­. Il­­­moittau­­tum­­ine­­n ry­hmä­ämme tä­­äl­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/D8h7F5

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe