Aivan loistavaa, meillähän on maailmassa nyt uusi "rautareikä Maggie". Siis tämä Kremlin "testosteronipumpattu" tyrnin Maria. Sen rautareikä ampuu vaikka Iskander- ( lyhyen kantaman fallos ) ohjukset "synnytysasennosta" Naton maaperälle asti. Mietityttää vain, kuka olisi sitten se rohkea "reikärauta rasPutin", jolla olisi munaa ladata ja varmistaa uudelleen!
Raa raa rasputin, lower of the Russian vimPutin...
Marija Zaharova
31
2795
Vastaukset
- Anonyymi
Lavrov, peskov ja zaharova! Historian huonoimmat ja hilpeyttä ympäri maapallon herättävät valehtelijat. Tosin psykopaatti-putinin pakottamana. Voi voi venäjän typeryyttä....
- Anonyymi
Marija on takuulla kuuma kissa sängyssä.
- Anonyymi
näyttää tosi "äänekkäältä" tytöltä :)
- Anonyymi
Marija ottaa reilusti kuppia
- Anonyymi
Niikö putin on kehunut em panis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marija ottaa reilusti kuppia
Telkkarissa on ollut kaatokännissä puhuu mitä sattuu lisää vodkaa vodkaa
- Anonyymi
80 luvulla antoi persettä huonolaatuisistakin farkuista
- Anonyymi00040
Taatusti on kuuma kissa. Olisi repinyt Ron Jeremynkin silpuksi varttitunnissa.
- Anonyymi00041
Anonyymi kirjoitti:
Marija ottaa reilusti kuppia
Joo, Marija alkaa kunnolla ottamaan kuppia kun Mede jo kuorsaa venäläiset pasgit stringeissään.
- Anonyymi
Marija Zaharova taitaa olla kremlin seksiorja, ei tämä typykkä enää muuta osakkaan. kuin laulaa näitä samoja lauluja. Näitähän on lukemattomia esimerkkejä itäblokin maista. Valitettavasti siellä ei ihmisarvo ja mielipiteet paina ruplan vertaa. Toivottavasti tämä luistelija tyttönen, joka juuri kärähti kielletyistä aineista tajuaa lähteä länteen kun se vielä olisi mahdollista.
- Anonyymi
Suut suppun,ettei tarvi kohdata Putinin vihaa!
- Anonyymi
Venäjä on täysi ydinohjuksia ja aseita ja kemiallisia tutkimuslaitoksia ja ties mitä.. ja
metelöidään siitä että muilla mailla ja naapurimailla ei saisi olla mitään.
Ukrainassa ei saanut edes olla vapaata hyvinvointia. Tuhottava.
Riisuisi Venäjä aseensa kun samaa vaatii muilta!!! - Anonyymi
Zaharova sanoo mitä käsketään. Ei hänellä ole muuta tehtävää ole.
- Anonyymi
ilkkuu lännen russofobialla..
eikö muka ole aihetta.. miten pehmo, humaani, vapaa ja empaattinen Venäjä on.. - Anonyymi
Vittu Maria zaharevan vittu haisee sillille ja zahareva on putinin joka päiväinen panoreikä ketä putin vetelee kremlin työpöydän ääressä zaharevaa revaan🤣😂🤣😂🤣😂 muka rautarouva Hahhah zaharevan vittu on nyt ruosterouva revareikä😆😆😆🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Kommentit naurettavia, heitetään bumerangina kaikki mutta tyhmyys huipussaan. Kun EU julistaa Venäjän terrotismin tukijaksi, Zaharova sanoo EU:n olevan idiotismin tukija.
Ei mitään kykyä katsoa peiliin. Aina syy muissa. Jos Venäjälle olisi lentänyt taukoamatta ohjuksia ja pommeja yhdeksän kuukautta ja Zaharova söisi purkkiruokaa kylmässä kellarissa, mitä hän sanoisi? OIisi idiootti siis jos asiassa jotain epänormaalia ja pahaa mielestään. No problem. Raunioina Moskova. Vain leikki. - Anonyymi
Tämä nainen kuuluu oikeuden eteen rikollisena.
- Anonyymi
Eikös tämä zaharova ole alkoholisti mediassa esiintynyn vahvassa humalassa. Sen takia sairaita miekipiteitä laukoo sairailta kuullostaa. Eihän venäjällä pärjää kuin humalassa unohtaa kurjuuden
- Anonyymi
Aseet, valta ja viina muuttaa ihmisen persoonaa. Autot myös, mutta heillä on laatu pahasti mennyt pieleen hajua myöten
- Anonyymi
Kun pullo kallistuu, niin kallo pullistuu.
- Anonyymi
Kaunis muija
- Anonyymi00038
Mistä kohtaa?
- Anonyymi
Hauska täti kun suomi tekee jotain viisasta niin täti alkaa uhittelemaan luulee että koko maailma pelkää hui. Ottaa reilusti vodkaa niin aivot kirkastuu. Aina vaan sanoo kostetaan. Mutta suomen suhteet on nolla venäjään ihan oikein miten kauan on täti vallankahvassa joku kaunis päivä häviää hups
- Anonyymi
Tuoko akka se repi luisavuittonin veskan televisiossa, kun sitä kyrsi lännen aihettamat pakotteet. Tehköön afriikkalaisesta juuttikankaasta kassisa, niin näyttäisi venäjän kehityksestä mallia.
- Anonyymi
Sanoo aina, että tämä teko tullaan kostamaan. Levy jäänyt renkuttamaan zaharovan kallon sisässä.
- Anonyymi
Tuo Sahahuora on kyllä harvinais
- Anonyymi
suomi turistien reikä rauta !
- Anonyymi
Lady saa jopa Ladan käyntiin 40 asteen pakkasellakin imaisemalla pakoputkesta....
- Anonyymi00033
Zaharova on lukenut suonen Supon julkaiseman ilmoituksen jossa haetaan MS. taviksia Suojelupoliisin tehtäviin, vaatimuksina on mm. Kiinan ja Venäjän kielen osaaminen.
Zaharova on ilmaisut mielipiteensä ja heittänyt kommentin että pitäisikö hakea ko. tehtävään.
Listatkaapa Zaharovasta miinuksia miksi hän ei ole sopiva ko. tehtävään.
1. Hän on venäläinen - Anonyymi00034
Sota voi jatkua Marija Zaharovasta huolimatta ja Zelenski voi uhkailla Orbanin tappamisella. Jatkossakin. Joten voi olettaa seuraavaa.
Se tuottaa voittoja rikkaille ja tappioita mm. suomalaisille köyhille.
Tuskin sotarikosoikeuskaan Marija Zaharovan jouduttua sinne tuottaa näille köyhille tai asunnottomille sen suurempia tuloja kuin tähänkään saakka.
Huomaan suomalaisten "asiantuntijoitten" ammattimaisen vihan tason venäläisiä koskien. Itse olen vain kannujen valajien joukkoa ja tietämätön todellisuudesta.! - Anonyymi00039
Marija näyttää halvalta lutkaselta verrattuna jenkki-kolleegaansa Karoline Leavittiin. Marijasta tulee väkisinkin mieleen Suhinalempi, tai siis Suhinan bädbädbädbäd sisarpuoli Kolina-Marija.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497