Ei taas mitään järkee koko hommassa, ihan sama ketä äänestetään ja ketkä valitaan, kukaan saa aikaseks mitään, joka kerta sama juttu. Älkää äänestäkö ketään!
Aluevaalit
16
849
Vastaukset
- Anonyymi
Itse äänestän sellaista,joka ei kannattanut Sassia.
- Anonyymi
Tottahan se on,että samat tutut ja sukulaiset sinne äänestetään vaikkei niillä järkeä ole päässä.Itse yritän kuitenkin aina vaikuttaa toisenlaiseen lopputulokseen vaikka se turhaa loppupelissä onkin.
- Anonyymi
Justiinsa niin minäkin aion
- Anonyymi
Mulle ei oo tullu koko vaalilappua. Ihan sama.
- Anonyymi
Joko olet holhouksen alla tai et ole tunnistanut kirjettä...veneen alle ei myöskään posti kulje.
- Anonyymi
Minä aion äänestää, se on kansalaisvelvollisuus minun ikäluokassani. Ja sitten vasta on varaa arvostella.
- Anonyymi
Älä ainakaan äänestä mitään insinööriä tai toimistorottaa...eivät tiedä mitään sote-alasta.Työn raskaudesta puhumattakaan.Toisekseen monella ehdokkaalla on jo valmiiksi viis virkaa ja kuus nälkää...miten kerkiävät hoitaa mitään asiaa missään kunnolla.Rahanahneuttako? Vai huonon itsetunnon kohotusta?Narsismia? Kolmanneksi monet ehdokkaat ovat olleet jo vuosia päättämässä Mänttilän asioista...ja alamäkee on menty! Samat fraasit ja lupaukset ollu kymmenen vuotta sitten jo.
- Anonyymi
Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...
kyllä se hoitohenkilökunta tarvitsee lisää palkkaa, lähtevät pian loputkin muualle
- Anonyymi
Minä aion protestoida näissä vaaleissa ja äänestän sosialidemokraattia.
- Anonyymi
Minä aion olla äänestämättä, koska en ole saanut vaalilippuakaan.
- Anonyymi
Mulla on kurkku kipee ja nuha, en aio mennä äänestämään kun päätäkin särkee
- Anonyymi
Sanna Marin puuhuu muunnettua totuutta
kun television tentissä sanoi että kaupungit
järjestää teveyspalvelut.
Mänttässä vuosi sitten SDP oli myymässä
sotekiinteistöjä yksityiselle onneksi
muutama viisas mies on kerennyt
asiaa estämään ja pelastamaan Mänttäläisten
sananvalta terveys asioissa.
Kannattaa aluevaaleissa äänestää näitä Mänttän
asioiden pelastajia eikä sortua äänettämään
henkilöitä jotka lahjoittavat kaikki vieraiden hoitoon.
Tässä ei vaikuta puolue vaan edustajan järki hoitaa
yhteisiä asioita.- Anonyymi
älytön bisnes koko terveysasiat,suren kovasti hoitajien alhaisia palkkoja ja kovaa työtä ja
ihmettelen miksi palkkoja ei ole nostettu
- Anonyymi
Täällä hyvinvointialueen reunalla kannattaa äänestää, se osoittaa kiinnostusta oman paikan olosuhteisiin.
- Anonyymi
Näin ehdokaat paikallislehdestä ensimmäisen kerran,löydän varmaan sopivan jo ihan
kuvan perusteella kun en paremmin tunne enkä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848