Ei taas mitään järkee koko hommassa, ihan sama ketä äänestetään ja ketkä valitaan, kukaan saa aikaseks mitään, joka kerta sama juttu. Älkää äänestäkö ketään!
Aluevaalit
16
865
Vastaukset
- Anonyymi
Itse äänestän sellaista,joka ei kannattanut Sassia.
- Anonyymi
Tottahan se on,että samat tutut ja sukulaiset sinne äänestetään vaikkei niillä järkeä ole päässä.Itse yritän kuitenkin aina vaikuttaa toisenlaiseen lopputulokseen vaikka se turhaa loppupelissä onkin.
- Anonyymi
Justiinsa niin minäkin aion
- Anonyymi
Mulle ei oo tullu koko vaalilappua. Ihan sama.
- Anonyymi
Joko olet holhouksen alla tai et ole tunnistanut kirjettä...veneen alle ei myöskään posti kulje.
- Anonyymi
Minä aion äänestää, se on kansalaisvelvollisuus minun ikäluokassani. Ja sitten vasta on varaa arvostella.
- Anonyymi
Älä ainakaan äänestä mitään insinööriä tai toimistorottaa...eivät tiedä mitään sote-alasta.Työn raskaudesta puhumattakaan.Toisekseen monella ehdokkaalla on jo valmiiksi viis virkaa ja kuus nälkää...miten kerkiävät hoitaa mitään asiaa missään kunnolla.Rahanahneuttako? Vai huonon itsetunnon kohotusta?Narsismia? Kolmanneksi monet ehdokkaat ovat olleet jo vuosia päättämässä Mänttilän asioista...ja alamäkee on menty! Samat fraasit ja lupaukset ollu kymmenen vuotta sitten jo.
- Anonyymi
Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...
kyllä se hoitohenkilökunta tarvitsee lisää palkkaa, lähtevät pian loputkin muualle
- Anonyymi
Minä aion protestoida näissä vaaleissa ja äänestän sosialidemokraattia.
- Anonyymi
Minä aion olla äänestämättä, koska en ole saanut vaalilippuakaan.
- Anonyymi
Mulla on kurkku kipee ja nuha, en aio mennä äänestämään kun päätäkin särkee
- Anonyymi
Sanna Marin puuhuu muunnettua totuutta
kun television tentissä sanoi että kaupungit
järjestää teveyspalvelut.
Mänttässä vuosi sitten SDP oli myymässä
sotekiinteistöjä yksityiselle onneksi
muutama viisas mies on kerennyt
asiaa estämään ja pelastamaan Mänttäläisten
sananvalta terveys asioissa.
Kannattaa aluevaaleissa äänestää näitä Mänttän
asioiden pelastajia eikä sortua äänettämään
henkilöitä jotka lahjoittavat kaikki vieraiden hoitoon.
Tässä ei vaikuta puolue vaan edustajan järki hoitaa
yhteisiä asioita.- Anonyymi
älytön bisnes koko terveysasiat,suren kovasti hoitajien alhaisia palkkoja ja kovaa työtä ja
ihmettelen miksi palkkoja ei ole nostettu
- Anonyymi
Täällä hyvinvointialueen reunalla kannattaa äänestää, se osoittaa kiinnostusta oman paikan olosuhteisiin.
- Anonyymi
Näin ehdokaat paikallislehdestä ensimmäisen kerran,löydän varmaan sopivan jo ihan
kuvan perusteella kun en paremmin tunne enkä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303731Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2301379Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501074Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930- 62928
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73928Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744