Aluevaalit

Anonyymi

Ei taas mitään järkee koko hommassa, ihan sama ketä äänestetään ja ketkä valitaan, kukaan saa aikaseks mitään, joka kerta sama juttu. Älkää äänestäkö ketään!

16

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse äänestän sellaista,joka ei kannattanut Sassia.

• Anonyymi

Tottahan se on,että samat tutut ja sukulaiset sinne äänestetään vaikkei niillä järkeä ole päässä.Itse yritän kuitenkin aina vaikuttaa toisenlaiseen lopputulokseen vaikka se turhaa loppupelissä onkin.

• Anonyymi

Justiinsa niin minäkin aion

• Anonyymi

Mulle ei oo tullu koko vaalilappua. Ihan sama.

• Anonyymi

Joko olet holhouksen alla tai et ole tunnistanut kirjettä...veneen alle ei myöskään posti kulje.

• Anonyymi

Minä aion äänestää, se on kansalaisvelvollisuus minun ikäluokassani. Ja sitten vasta on varaa arvostella.

• Anonyymi

Älä ainakaan äänestä mitään insinööriä tai toimistorottaa...eivät tiedä mitään sote-alasta.Työn raskaudesta puhumattakaan.Toisekseen monella ehdokkaalla on jo valmiiksi viis virkaa ja kuus nälkää...miten kerkiävät hoitaa mitään asiaa missään kunnolla.Rahanahneuttako? Vai huonon itsetunnon kohotusta?Narsismia? Kolmanneksi monet ehdokkaat ovat olleet jo vuosia päättämässä Mänttilän asioista...ja alamäkee on menty! Samat fraasit ja lupaukset ollu kymmenen vuotta sitten jo.

• Anonyymi

Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo perusduunaria korkeintaan kannattaa äänestää, ei muita silkkiperseitä...

kyllä se hoitohenkilökunta tarvitsee lisää palkkaa, lähtevät pian loputkin muualle

• Anonyymi

Minä aion protestoida näissä vaaleissa ja äänestän sosialidemokraattia.

• Anonyymi

Minä aion olla äänestämättä, koska en ole saanut vaalilippuakaan.

• Anonyymi

Mulla on kurkku kipee ja nuha, en aio mennä äänestämään kun päätäkin särkee

• Anonyymi

Sanna Marin puuhuu muunnettua totuutta
      kun television tentissä sanoi että kaupungit
      järjestää teveyspalvelut.
      Mänttässä vuosi sitten SDP oli myymässä
      sotekiinteistöjä yksityiselle onneksi
      muutama viisas mies on kerennyt
      asiaa estämään ja pelastamaan Mänttäläisten
      sananvalta terveys asioissa.
      Kannattaa aluevaaleissa äänestää näitä Mänttän
      asioiden pelastajia eikä sortua äänettämään
      henkilöitä jotka lahjoittavat kaikki vieraiden hoitoon.
      Tässä ei vaikuta puolue vaan edustajan järki hoitaa
      yhteisiä asioita.

• Anonyymi

älytön bisnes koko terveysasiat,suren kovasti hoitajien alhaisia palkkoja ja kovaa työtä ja
        ihmettelen miksi palkkoja ei ole nostettu

• Anonyymi

Täällä hyvinvointialueen reunalla kannattaa äänestää, se osoittaa kiinnostusta oman paikan olosuhteisiin.

• Anonyymi

Näin ehdokaat paikallislehdestä ensimmäisen kerran,löydän varmaan sopivan jo ihan
        kuvan perusteella kun en paremmin tunne enkä tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe