Onko tosiaan näin?

Anonyymi

Jotta outokumpulainen trollaaja kirjoittaa tänne trollauksiaan yötä päivää? Jotta eikö sillä olekaan muuta elämää?

38

2309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näyttäis olevan, jatkaa vaan...

      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan näin, jotta ei olisi muuta elämää. Kirjoittajiakin näyttäisi olevan koko palstalla peräti pari, kolme. Jotta muistakaahan olla ahkeria, te kaksi muuta!


    • Anonyymi

      Näkyisi edelleen olevan juuri noin, valitettavasti.

    • Anonyymi

      Tässäkö me molemmat tänne kirjoittajat nyt sitten olemme? Eikö meitä tosiaan ole enempää? Siltä tää ainakin nyt tuntuu.....

    • Anonyymi

      Tämä on perussuomalaisten vaalisivusto.
      Eipä muut pysty.

      • Anonyymi

        Poliitikalla ei aloituksen kanssa ole mitään tekemistä, paitsi että sekin kuuluu trollauksen piiriin. Se persujen mollaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliitikalla ei aloituksen kanssa ole mitään tekemistä, paitsi että sekin kuuluu trollauksen piiriin. Se persujen mollaaminen.

        Muistutus Persuilla on sananvapaus onneksi ja rakentavia ideoita!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutus Persuilla on sananvapaus onneksi ja rakentavia ideoita!!!

        Niinpä, tyhjät tynnyrit kolisevat kovimmin.. Ilman trollaustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliitikalla ei aloituksen kanssa ole mitään tekemistä, paitsi että sekin kuuluu trollauksen piiriin. Se persujen mollaaminen.

        HH suvussa useita eläimiin sekaantumisia siksi se kaltaisijaan puolustaa


    • Anonyymi

      Kukaa sä tarkitat mö o vaa lievästi kehitysvammane ja enmäävoo tääl kirjotellu aikoihi

      • Anonyymi

        Minä luulen, että olet ihan terve ja juuri sinä olet se ahkerin kirjoittaja täällä? Ja tuo kirjoitustyyli on ihan päästä keksittyä. Mutta eipä tämä palsta olla kovinkaan vaikutustehokas. On lähes sama, mitä tännekin kirjoittaa. Ei vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että olet ihan terve ja juuri sinä olet se ahkerin kirjoittaja täällä? Ja tuo kirjoitustyyli on ihan päästä keksittyä. Mutta eipä tämä palsta olla kovinkaan vaikutustehokas. On lähes sama, mitä tännekin kirjoittaa. Ei vaikutusta.

        Emmie kirjota noist politikoist tai henkilöist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että olet ihan terve ja juuri sinä olet se ahkerin kirjoittaja täällä? Ja tuo kirjoitustyyli on ihan päästä keksittyä. Mutta eipä tämä palsta olla kovinkaan vaikutustehokas. On lähes sama, mitä tännekin kirjoittaa. Ei vaikutusta.

        Nii tyhmä buumeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että olet ihan terve ja juuri sinä olet se ahkerin kirjoittaja täällä? Ja tuo kirjoitustyyli on ihan päästä keksittyä. Mutta eipä tämä palsta olla kovinkaan vaikutustehokas. On lähes sama, mitä tännekin kirjoittaa. Ei vaikutusta.

        Nii vastaa tyhmcä buuumeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen, että olet ihan terve ja juuri sinä olet se ahkerin kirjoittaja täällä? Ja tuo kirjoitustyyli on ihan päästä keksittyä. Mutta eipä tämä palsta olla kovinkaan vaikutustehokas. On lähes sama, mitä tännekin kirjoittaa. Ei vaikutusta.

        Kumpupää buuumeri


    • Anonyymi

      Onko tosiaan näin, ettei muutosta tule tähän typerään trollaukseen?

    • Anonyymi

      Onko tosiaan näin että energian myynti oli päätöksenä päätön

      • Anonyymi

        Onko tosiaan näin että Jari Turpeinen loikkasi kristillisdemokraatteihin? Hänhän sai Outokummun asukkaista maksajia aloitteelleen energian myynnistä. Onko näin typeriä päättäjiä oudolla kuolevalla paikkakunnalla!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan näin että Jari Turpeinen loikkasi kristillisdemokraatteihin? Hänhän sai Outokummun asukkaista maksajia aloitteelleen energian myynnistä. Onko näin typeriä päättäjiä oudolla kuolevalla paikkakunnalla!?

        Onko tosiaan näin, että olisiko tosiaan myös näinkin. Vähän kuitenkin epäilen.


    • Anonyymi

      Eikö lie muuta tekemistä kun vahtia minkälainen takki Ailalla on päällä,eikö ole muuta elämöö.

    • Anonyymi

      Sekö on Puavo ja Velj-Masa teroittaneet kynänsä. Se on semmoinen söpö rolli pariskunta se.

      • Anonyymi

        Et sie kovakul ja Ranitsua tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sie kovakul ja Ranitsua tunne?

        Olikos Velj-Masa Ransu taas juonnillaan kun autoilu epävarmaa? Jäi aiemmin poliisillekin huumausaine autoilusta kiinni kolmiolääkkeet ja alkoholia veressä. Oli siinä kristillisten maskotti:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos Velj-Masa Ransu taas juonnillaan kun autoilu epävarmaa? Jäi aiemmin poliisillekin huumausaine autoilusta kiinni kolmiolääkkeet ja alkoholia veressä. Oli siinä kristillisten maskotti:)))

        Eilen otti parkissa jotain lääkkeitä purkista saattoi olla kolmio en tiedä jospa kahvilassa taas kysellään perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen otti parkissa jotain lääkkeitä purkista saattoi olla kolmio en tiedä jospa kahvilassa taas kysellään perään

        Aika sekaisin on ollut ainakin Kulmakahvilassa. Mistä tiietään? No kun samassa pöyässä viivyttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sekaisin on ollut ainakin Kulmakahvilassa. Mistä tiietään? No kun samassa pöyässä viivyttiin

        sama kööri joka kuuluu viereisiinkin pöytiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama kööri joka kuuluu viereisiinkin pöytiin

        Ollaan huomattu. ikävä paikka käydä nykyisin


    • Anonyymi

      Veläkö ne onnettomat trollailee,että koiran äiti...

      • Anonyymi

        Vielä. Jatkunee maailman loppuun asti tai ainakin niin kauan, kun maapallo pyörii radallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä. Jatkunee maailman loppuun asti tai ainakin niin kauan, kun maapallo pyörii radallaan.

        Maa ei ole pallo. Aurinko kiertää. Onhan se ihan selvä, kun katsoo. Oikein.


    • Anonyymi

      Hienoa mainetta ja totuutta saamme levitettyä maailmalle tällä foorumilla, ehkäpä moni jättää muuttonsa Outokumpuun tekemättä..

      • Anonyymi

        Kaikki Suomen pikkukaupungit kärsivät samasta ongelmasta eli väen vähenemisestä. Ei vain Outokumpu. Tuollaiset 20 000 asukkaankin kylät hupenee, sille ei nyt vain voi mitään.


      • Anonyymi

        Varmasti.


    • Anonyymi

      En jaksa enää kirjoittaa.
      Onneksi tulivat nuo helsinkiläiset koiransa hautaa tarkastamaan.
      Tuli uusi ja tähdellinen aihe tänne keskusteltavaksi.

      • Anonyymi

        Kaupunki on huonosti hoitanut koiran haudanja eläimiinsekaantujien puolustaja HH taitaa olla ääniharavia täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunki on huonosti hoitanut koiran haudanja eläimiinsekaantujien puolustaja HH taitaa olla ääniharavia täällä

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

        persut nuo tyhmyrilaumaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

        Tännehän sopii huudella, kun ei tarvitse mitään vastuuta ottaa mistään sanomisista.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe