Claudia Lorca studerar till klasslärare vid Åbo Akademi, nu ska hon utvisas från landet

Hbl skriver idag:
Elva månader tog det innan Claudia Lorca fick veta att hennes ansökan om arbetsvisum inte beviljas. Nu riskerar hon att behöva lämna Finland, trots att hon har en studieplats vid Åbo Akademi i Vasa.
– Jag är så arg. Så irriterad. Claudia Lorca har bott i Finland i sammanlagt sex år. Vid det här laget pratar hon flytande svenska och har studerat eller jobbat konstant under sin tid här

Det är så som Finland behandlar invandrare med god utbildning i bästa ålder, då landet själv bara producerar mera åldringar. Väl jobbat Migri.

Varför man tar upp saken här är den, att Claudia lyckligtvis har integrerats (för att nu sparkas ut) på svenska. Det blir bara att flytta en bit västerut eller sydväst. Tänk om hon, likt den överlägsna majoriteten had integrerats på finska? Då skulle damen vara fullständigt i pisset.

12

101

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hon har nog bättre chanser nu när hon integrerats på svenska.

• Anonyymi

Luin jokin aika sitten artikkelin, jossa kerrottiin, kuinka Espanjasta ja Kreikasta värvätään varhaiskasvatukseen opettajia Suomeen. Ellen väärin muista, artikkelissa kerrottiin, että noissa maissa varhaiskasvatuksen koulutuksen taso on lähellä suomalaista ja siksi nämä maat ovat valikoituneet sopiviksi maiksi lisätä potentiaaliamme. En muista, tulivatko he töihin ruotsin- vai suomenkielisiin päiväkoteihin, vai molempiin. Joka tapauksessa erinomainen satsaus, ja tällaista pitäisi olla enemmän. Ei, kuten Hbl:n artikkelin hlö, joka koulutuksen jälkeen yritetään ajaa pois maasta, vaikka juuri hänenlaisiaan tarvitsemme.

• Även en hjärnkirurg skickades från Jörppölä till Kabul, eftersom Finland har överflöd och Kabul är en säker ort?
        På riktigt fattar man inte hur i helvete finnarna riktigt skall ha det. Finnarnas främsta sysselsättning är att föråldras och dö, då man helt krasst kollar statistiken. Fyrk finns inte så det lånas av det för löpande utgifter. Arbetsfört folk, som inte självt begriper att emigrera, förpassas ut ur landet. Kvar blir åldringar, sjuka och arbetsskygga samt en minoritet som jobbar. I dagens Finland är det ca. 10 % av befolkningen som ser till att resten har bröd. Skulle det vara dags att sluta kasta ut arbetsföra människor som dessutom kunde föröka sig?
        De få i Finland som jobbar, skulle säkert gärna se att någon delade bördan med dem, istället för att jämt öka den!

• Anonyymi

Synd att artikeln var bakom betalmur.

• Anonyymi

Kuulosta aika onnettomalta touhulta, kenen vika oikeastaan, poliitikkojen vai viranomaisten?

• Finland har på tok för många av bägge. Arbetsfört folk som bidrar till det gemensamma är däremot på kort.

• Anonyymi

Ajatelkaa, jos itse valmistuisi ulkomailla yliopistosta, ja saisi heti sen jälkeen karkotuksen maasta?

• Mycket är möjligt endast i Finland. Tänk att Finland tillsvidare betalar för utbildningen. Undrar hur det blir då man skall betala själv för att bli deporterad med doktorsmössan?

• Anonyymi

Moni fiksu hakeekin ja saa töitä Pohjoismaista. Ei siitä pidä olla kateellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni fiksu hakeekin ja saa töitä Pohjoismaista. Ei siitä pidä olla kateellinen.

Parempi se on, kuin nostaa työttömyyskorvauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se on, kuin nostaa työttömyyskorvauksia.

Det finns ju sådana som föredrar att leva på understöd hellre än att arbeta på svenska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Det finns ju sådana som föredrar att leva på understöd hellre än att arbeta på svenska.

Såna har mera problem än man tror.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      377
      1527
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      81
      1039
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      91
      923
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      745
    7. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      715
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      638
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      36
      621
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      52
      576
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    16. 32
      531
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      528
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      505
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80
      480
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48