Eli viime viikolla mulla maanantaina oli vähän (37.9) kuumetta ja oksensin kerran juuri syömäni ruoan. Siitä asti en ole pystynyt syödä normaalisti ja ruokailu pelottaa. Olen pystynyt syömään vain vähän kerralla. Pelkään oksentavani ja kun sitä ajattelee siinä ruokailun yhteydessä niin tottahan toki se oksennus tuleekin. Alkaa pelottamaan jo ennen ruokailua niin paljon että menen vessaan jo valmiiksi oksentamaan. Ja se jännä juttu tässä onkin, että oksennan aina vain tasan sen ruoan jota juuri äsken söin.
Asiaa ei myöskään auta se, että pelkään lauhtuvan ja painon putoavan. Olen jo valmiiksi hoikka tyttö ja mistään anoreksiasta ei ole kyse haluaisin jopa saada enemmän lihaa luiden ympärille, mutta miten se voi olla mahdollista jos syöminen pelottaa ja oksentaa kaiken aina ulos.
Tänään aamulla ensin ei ollut mitään, mutta kun kävelin keittiöön ja näin leipää yms. pöydällä ja tajusin, että pitäisi syödä tuli todella oksettava olo ja menin vessaan oksentamaan, mutta koska en ollut syönyt mitään sitä aikaisemmin oksensin pelkkää vettä (jonka juuri join lasillisen) ja luultavasti sappinestettä sillä oksennus oli keltaista.
Pitäisikö mennä lääkäriin? Voivatko he muka tehdä asialle jotain? Perhe ei tiedä kuin parista oksennus kerrasta, mutta he luulevat vain vatsataudiksi. En ole uskaltanut kertoa, mutta jos tämä jatkuu pidempään on pakko sanoa ja hakea apua tai kohta painoni on hengenvaarallisen matala.
Oksennan aina kun pitäisi alkaa syödä?
Anonyymi
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on korona. Kuolet kohta.
- Anonyymi
Kävin koronatesteissä ja ei ollut koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin koronatesteissä ja ei ollut koronaa.
Vastasit tollaseen viestiin jossa ehdotettiin että kuolet.
- Anonyymi
Siis sulta tulee oksennus ilman että työnnät esim sormet kurkkuun?Kannattais hakea apua jos et halua että ruokatorvesi syöpyy.Tää ei ollut vitsi vaan ruokatorvi voi syöpyä varsinkin kun sieltä ei tule ruokaa vaan elimistön nesteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279