Oksennan aina kun pitäisi alkaa syödä?

Anonyymi

Eli viime viikolla mulla maanantaina oli vähän (37.9) kuumetta ja oksensin kerran juuri syömäni ruoan. Siitä asti en ole pystynyt syödä normaalisti ja ruokailu pelottaa. Olen pystynyt syömään vain vähän kerralla. Pelkään oksentavani ja kun sitä ajattelee siinä ruokailun yhteydessä niin tottahan toki se oksennus tuleekin. Alkaa pelottamaan jo ennen ruokailua niin paljon että menen vessaan jo valmiiksi oksentamaan. Ja se jännä juttu tässä onkin, että oksennan aina vain tasan sen ruoan jota juuri äsken söin.

Asiaa ei myöskään auta se, että pelkään lauhtuvan ja painon putoavan. Olen jo valmiiksi hoikka tyttö ja mistään anoreksiasta ei ole kyse haluaisin jopa saada enemmän lihaa luiden ympärille, mutta miten se voi olla mahdollista jos syöminen pelottaa ja oksentaa kaiken aina ulos.

Tänään aamulla ensin ei ollut mitään, mutta kun kävelin keittiöön ja näin leipää yms. pöydällä ja tajusin, että pitäisi syödä tuli todella oksettava olo ja menin vessaan oksentamaan, mutta koska en ollut syönyt mitään sitä aikaisemmin oksensin pelkkää vettä (jonka juuri join lasillisen) ja luultavasti sappinestettä sillä oksennus oli keltaista.

Pitäisikö mennä lääkäriin? Voivatko he muka tehdä asialle jotain? Perhe ei tiedä kuin parista oksennus kerrasta, mutta he luulevat vain vatsataudiksi. En ole uskaltanut kertoa, mutta jos tämä jatkuu pidempään on pakko sanoa ja hakea apua tai kohta painoni on hengenvaarallisen matala.

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on korona. Kuolet kohta.

• Anonyymi

Kävin koronatesteissä ja ei ollut koronaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin koronatesteissä ja ei ollut koronaa.

Vastasit tollaseen viestiin jossa ehdotettiin että kuolet.

• Anonyymi

Siis sulta tulee oksennus ilman että työnnät esim sormet kurkkuun?Kannattais hakea apua jos et halua että ruokatorvesi syöpyy.Tää ei ollut vitsi vaan ruokatorvi voi syöpyä varsinkin kun sieltä ei tule ruokaa vaan elimistön nesteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      35
      3631
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      390
      1551
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1421
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      279
      1277
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1201
    6. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1158
    7. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      194
      1082
    8. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      74
      1022
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      989
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      952
    Aihe