Ketkä olivat hulluimmat ja pelätyimmät.vuonna1980-2000 sinun paikkakunnallasi?kerro meillekkin.
Äänekosi -suolahti hulluimmat!
54
7889
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä haetaan selvästi likaiset legendat tyyppistä ketjua...Koskihan on ollut aina täynä erikoisia persoonia, nykyään taitaa kaikki olla vain narkkareita ja selkään ampujia, ns Äijät vähissä...
- Anonyymi
Likaiset legendat oli hyvä ketju. Paljon hauskoja tarinoita.
- Anonyymi
Kuinkas paljon ennen Äänekoskella vaikuttaneita on nykyään Stadissa tai muualla pk-seudulla? Missä siellä ja mitä nykyään tekee sinne muuttaneet torilla ja ärrän edessä ja matkahuollossa pyörineet?
- Anonyymi
Olenko ainut suolahden nuorisotiloilla nuorena aikaansa viettänyt joka on pärjännyt elämässään eikä ole alkoholisoitunut?
- Anonyymi
KYLLÄ OLET! me kaikki muut ollaan linnassa tai katkolla tai päihdekuntoutuspolilla - siellä huomasimme nää viestit InterNetTunnilla
- Anonyymi
Vieläköhän se yks sekuaalirikollinen asuu päiväkodin lähellä
- Anonyymi
Hulluja on riittänyt aina, pelättäviä ei yhtään.. vellihousuja kaikki
- Anonyymi
Kylläpähän se sinulla olis vellit ja lierut housussa kun pelkäisisit noita
- Anonyymi
Mutta kuka on se kaikista hulluin ,ylihullu ja kuningas?
- Anonyymi
Virallisesti kylähullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virallisesti kylähullu.
Mätä lohi
- Anonyymi
Ketkähän ovat nykyään Äänekosken hulluimmat? Pari nimeä tulee mieleen.
- Anonyymi
Täytyy ihmisellä olla todella tylsää ja yksinäistä ,tai jokin vakava sairaus, selatakseen täällä jotain vanhoja juttuja ja nostaa ne ylös, kannattaisi mennä vaikka metsään.
- Anonyymi
Persut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ihmisellä olla todella tylsää ja yksinäistä ,tai jokin vakava sairaus, selatakseen täällä jotain vanhoja juttuja ja nostaa ne ylös, kannattaisi mennä vaikka metsään.
Se haluu tänne jonkun/joitain nimiä keitä pääsee haukkumaan ja kertomaan jotain pazgajuttujaan.
- Anonyymi
dona.
- Anonyymi
Saarisen veljekset
- Anonyymi
Liimataiset😁
- Anonyymi
Kalle kustaa
- Anonyymi
Köysi arska
- Anonyymi
Keppi hevonen
- Anonyymi
Oksa pate
- Anonyymi
Denu Pete
- Anonyymi
Kossu-Ulla
- Anonyymi
Tarakka Raipe
- Anonyymi
Sika-Tauno
- Anonyymi
Lakritsi_roope
- Anonyymi
HulluAmpe, tappoi karpan
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822