Nyt kun on joululoma, olisi syytä kerrata pyöräilysäännöt, ettei jalankulkijat jää pyörän alle. Kaksi yläkouluikäistä poikaa oli ajaa päälle ja vielä huudeltiin törkeyksiä.
Idioottipyöräilijät
4
689
Vastaukset
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Itse et tietenkään tehnyt mitään väärää...
Liikennekäyttäytyminen on aina yhden ihmisen ja yhden tilanteen juttu. Jos joku töpeksii liikenteessä, siitä ei voi päätellä mitään muiden käyttäytymisestä. - Anonyymi
On tiedossa että nuorten älylliset kyvyt eivät ole vielä ihan huipussaan. Eivät aina kykene ymmärtämään ihan kaikkia tilanteita järkevästi.
- Anonyymi
Kannattaisi jalankulkijoidenkin kerrata säännöt ja laittaa se heijastin heilumaan jos kaipaa huomiota. Nykyään jalankulijoilla ei näe heijastimia . Se on silloin vähän oma vika jos ei tule huomatuksi.
- Anonyymi
Riippuu myös, minkälaisella väylällä kulkee. Yhdistettyyn pyörätiehen ja jalkakäytävään liittyen, niin ei ole pelkästään pyöräilijän velvollisuus varautua siihen, että jalankulkija saattaa siirtyä sivusuunnassa. Myös jalankulkijoiden pitää olla tietoisia siitä, voiko siirtyä sivusuunnassa turvallisesti.
Myös jalankulkijoiden tulee siis yhdistetyllä väylällä olla tietoisia siitä, miten pyöräilijät liikkuvat, ei pelkästään pyöräilijät (TLL 4 §). Molempien tulee siis huomioida toisensa liikkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039