Emiyo Suomi kokemuksia

Anonyymi

Onko kokemuksia Emiyos Suomi verkkokaupasta? Itse tilasin sieltä kengät, ja palautuksen yhteydessä yritys ei suostu lähettämään osoitetta minne tuotteen voisi palauttaa. Ovat vedonneet mm. ilmastonmuutokseen, hankalaan palautus tapaan ja ehdotelleet voisinko kenkiä antaa sukulaisille. Rahoja he eivät myöskään suostu palauttaa.

310

32659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota noin, siinä paketissa on lappu, jossa on sinun osoitteen lisäksi lähettäjän osoite...

      Koko firmalla ei ole näkyvillä mitään yritystietoja, eli aika heikoilla olet. Kotisivuilla on lisäksi paljon kirjoitusvirheitä, eli joku robottikäännös. Tuskin toimii EU:n alueella, eli niiden rahojen peräänkin on turha haikailla.

      Ehkä se sukulaiselle lahjoittaminen olisikin hyvä idea, ainakin joku saa iloa niistä kengistä. Muuten loähtevät kengätkin ja rahan palautusta tuskin kannattaa odottaa.

      Kannattaa jatkossa miettiä mistä ostaa!

      • Anonyymi

        Lapussa lukee shipper only, niin en tiedä meneekö se sitten väärään paikkaan.


      • Anonyymi

        Samat huonot kokemukset.
        Huijarit!


      • Anonyymi

        Minulle kyllä sattui niin, että paketin päällä lapussa oli vain minun osoitteeni. Ei mitään tietoa, mistä firmasta tuotteet ovat. Jätetty Postnordiin Malmössä, se on ainoa tieto. Ja sitten vielä tajusin, etten edes ole saanut tilausvahvistusta tilauksesta.

        Minulla on tarkka säilytys kaikelle käymälleni nettikaupalle. Yleensä otan tilauksesta vielä valokuvan, mutta inhimillinen virhe: tästä en ottanut.
        Onneksi tappio ei ole suuri. En osta mitään kallista verkkokaupoista, joita en tunne hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä sattui niin, että paketin päällä lapussa oli vain minun osoitteeni. Ei mitään tietoa, mistä firmasta tuotteet ovat. Jätetty Postnordiin Malmössä, se on ainoa tieto. Ja sitten vielä tajusin, etten edes ole saanut tilausvahvistusta tilauksesta.

        Minulla on tarkka säilytys kaikelle käymälleni nettikaupalle. Yleensä otan tilauksesta vielä valokuvan, mutta inhimillinen virhe: tästä en ottanut.
        Onneksi tappio ei ole suuri. En osta mitään kallista verkkokaupoista, joita en tunne hyvin!

        Sait sentään jotain! Odottelen 3 paria kenkiä (kuukausi sitten tilattu)!🤬 Oma virhe!! Mutta, edelleen "firma" toiminnassa. Miten nää paskahuijarit saataaisiin nalkkiin/pysäyttyä!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait sentään jotain! Odottelen 3 paria kenkiä (kuukausi sitten tilattu)!🤬 Oma virhe!! Mutta, edelleen "firma" toiminnassa. Miten nää paskahuijarit saataaisiin nalkkiin/pysäyttyä!?

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Tilasin emännälle kahdet parit jokunen viikko sitten ja sain molemmat parit muutama päivä sitten postiin. Emme ole havainneet mitään vikaa, tosin kävelty vasta sisällä. Tilausvahvistus tuli normaalisti, paketin seuranta kuljetusfirman kautta,, paketti tosin melkoinen muovikääre. Hiukan oli pelko puserossa melko tylyn palautteen vuoksi. Meilläkään ei ole tiedossa palautusosoitetta, jos jotain ilmenisi. Hintaa nähden ihan kelpo töppöset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Paketti viipyy tosi kaun kun tulee alankomaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Pakettia sai tosiaan odottaa yli kuukauden ja laitoin sähköpostia asiakaspalveluun ja ilmoitettiin tulossa on. Itse käytin Klarna laskua niin itse en olisi kärsinyt vaikkei olisi tullutkaan.
        Muuten kengät olleet ihan käyttö kelpoiset ehkä hiukka liukkaat.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään osoitetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Oletko maksanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä sattui niin, että paketin päällä lapussa oli vain minun osoitteeni. Ei mitään tietoa, mistä firmasta tuotteet ovat. Jätetty Postnordiin Malmössä, se on ainoa tieto. Ja sitten vielä tajusin, etten edes ole saanut tilausvahvistusta tilauksesta.

        Minulla on tarkka säilytys kaikelle käymälleni nettikaupalle. Yleensä otan tilauksesta vielä valokuvan, mutta inhimillinen virhe: tästä en ottanut.
        Onneksi tappio ei ole suuri. En osta mitään kallista verkkokaupoista, joita en tunne hyvin!

        Kiinalainen huijaus sivusto. Olkaa tarkkoina ja aina Googlen kautta kannattaa tarkistaa onko kyseistä firmaa edes olemassa. Sieppaavat pankkikortti tiedot ja jos on FB:n kautta eli mainoksesta tilattu niin myös käyttäjäprofiilin.

        Sulkevat sen jälkeen käyttäjäprofiilin ettei pääse kommentoimaan mitään negatiivista heidän huijaus sivustolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait sentään jotain! Odottelen 3 paria kenkiä (kuukausi sitten tilattu)!🤬 Oma virhe!! Mutta, edelleen "firma" toiminnassa. Miten nää paskahuijarit saataaisiin nalkkiin/pysäyttyä!?

        Samoin kävi minulle. Olen odottanut 40 päivää. Lola vastailee, että ovat pian ovellasi. Rahoja pyysin takaisin niin sama vastaus. Varmaan robotti. Tutkiva journalisti asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minulle. Olen odottanut 40 päivää. Lola vastailee, että ovat pian ovellasi. Rahoja pyysin takaisin niin sama vastaus. Varmaan robotti. Tutkiva journalisti asialle.

        .paska virma


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minulle. Olen odottanut 40 päivää. Lola vastailee, että ovat pian ovellasi. Rahoja pyysin takaisin niin sama vastaus. Varmaan robotti. Tutkiva journalisti asialle.

        Minullekin tuo "Lola" vastailee. Aina on "ymmärrän". Ei taida ymmärtää, varsinkin robottina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait sentään jotain! Odottelen 3 paria kenkiä (kuukausi sitten tilattu)!🤬 Oma virhe!! Mutta, edelleen "firma" toiminnassa. Miten nää paskahuijarit saataaisiin nalkkiin/pysäyttyä!?

        Hei! Minäkin tilasin eilen kengät tuolta ja kysyttiin tietoja tilausta varten ja myös h-tunnusta jonka pöljä annoin. Olenkohan nyt tosi lirissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen huijaus sivusto. Olkaa tarkkoina ja aina Googlen kautta kannattaa tarkistaa onko kyseistä firmaa edes olemassa. Sieppaavat pankkikortti tiedot ja jos on FB:n kautta eli mainoksesta tilattu niin myös käyttäjäprofiilin.

        Sulkevat sen jälkeen käyttäjäprofiilin ettei pääse kommentoimaan mitään negatiivista heidän huijaus sivustolle.

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä sattui niin, että paketin päällä lapussa oli vain minun osoitteeni. Ei mitään tietoa, mistä firmasta tuotteet ovat. Jätetty Postnordiin Malmössä, se on ainoa tieto. Ja sitten vielä tajusin, etten edes ole saanut tilausvahvistusta tilauksesta.

        Minulla on tarkka säilytys kaikelle käymälleni nettikaupalle. Yleensä otan tilauksesta vielä valokuvan, mutta inhimillinen virhe: tästä en ottanut.
        Onneksi tappio ei ole suuri. En osta mitään kallista verkkokaupoista, joita en tunne hyvin!

        Kaikki "firmat" jossa on suomi. fi tai suomen lipun kuva tai jotain vastaavaa on Kiinasta. Iltalehdessä hyvä kirjoitus tästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!

        Mikä se osote on?? Mäki koitan, ja 14 pvä rupee tulee täyteen 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketti viipyy tosi kaun kun tulee alankomaasta.

        Paketti tulee Kiinasta tai muualta Aasiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!

        Minullekkin ehdotettiin että anna kengät sukulaisille. Kun kerroin että en voi kun on jo postissa lähdössä takaisin.
        Sitten luvattiin korvata puolet ja kun en suostunut tänään luvattiin korvata 70 brosenttia. En suostunut siihenkään vaan kerroin että asia lähtee eteenpäin kuluttaja asiamiehen kautta ja tulee teille kalliiksi.
        Niin myös aion tehdä ellei rahat ole tilillä perjantaina.
        Hitto mitä rikollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!

        Paljonkohan jouduit maksamaan itse palauttamisesta,kun kuulemma asiakas joutuu maksamaan rahdin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!

        Mikä se osoite oli jonka antoivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapussa lukee shipper only, niin en tiedä meneekö se sitten väärään paikkaan.

        Menee väärään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minulle. Olen odottanut 40 päivää. Lola vastailee, että ovat pian ovellasi. Rahoja pyysin takaisin niin sama vastaus. Varmaan robotti. Tutkiva journalisti asialle.

        Mulle vastasi Lala. Tilasin heinäkuun puolivälissä kahdet kengät, ja eilen tuli. Ja mikä pettymys. tilasin normaalia kokoani yhtä isommat, ja silti molemmat on pienet. Eilen heti kysyin, että mihin voi palauttaa, niin nyt oli Lala vastannut, että "Noudatitko sivustomme ohjeita yhtä isommasta koosta?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just väännän mekon palautuksesta heidän kanssaan. Tilasin mekon, joka osoittautui erilaiseksi kuin kuvassa. Vastaavat sähköposteihin, palautusosoitetta eivät ois millään halunneet antaa, kun "palautus on heille niin kovin hankalaa kun tuote pitää palauttaa Alankomaihin" no nyt sain osoitteen joka onkin Kiinassa.
        Ensimmäsen palautusosoitepyynnön jälkeen tuli tarjous, että antavat -20% alennuksen hinnasta ja kun en tätä hyväksynyt, niin lupasivat -60% alennuksen!

        Tästä kaupasta pitää saada varoitus muille!

        Aika samalla mallilla meni minunkin palautuskeskustelu heidän Lalan kanssa, kun en suostunut tarjoamaan kenkiä tutuilleni. Tosin tarjosivat "vain" 50%" alennusta ja lopulta maksoin palautustoimituksesta Kiinaan enemmän kuin olisin maksanut kengistä ilman alennusta. Mieluummin maksoin jopa surkealle Postille kuin tuolle huijarifirmalle.
        Aivan höpöhöpöviestejä sain heiltä ja niiden mukaan heille asiakastyytyväisyys on tärkeää. Samoin ympäristöystävällisyys, jota käyttivät argumenttina sille, että suostuisin pitämään kengät. Paskapuhetta, sillä samoja kenkiä myydään Wishissä halvemmalla ja tuskin tämänkään firman ostohinta valmistajalta kovin korkea on ja itsekin lennättävät kengät Kiinasta Suomeen. Yrittävät vain saada kunnon katteet meiltä hölmöiltä länsimaalaisilta. Minä otin laskun Klarnan kautta, ja se on tauolla toistaiseksi, koska olin jo heti alkumetreillä Klarnaan yhteydessä vaikaudesta saada palautusosoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle vastasi Lala. Tilasin heinäkuun puolivälissä kahdet kengät, ja eilen tuli. Ja mikä pettymys. tilasin normaalia kokoani yhtä isommat, ja silti molemmat on pienet. Eilen heti kysyin, että mihin voi palauttaa, niin nyt oli Lala vastannut, että "Noudatitko sivustomme ohjeita yhtä isommasta koosta?"

        ET  tule saamaan varmastikaan ikinä palautusosoitetta tuotteillesi. Minä en saanut viikkojen yritysten aikana muuta kuin joltain automaatti "LALA"lta vastauksia ! Otin yhteyttä myös klarnaan jonka kautta tuotteet ostin laskulla ja luojan kiitos he mitätöivät laskuni ! Tod.näk. tietävät sielläkin kyseisen firman olevan täysin huijausta ainakin palautusten suhteen ......


      • Anonyymi

        Ohjeet olivat nimenomaan, ettei lähettäjän osoitteeseen saa palauttaa, vaan osoite pitää pyytää Emiyolta. Olisi varmaan liian helppoa. Lähettää pitää juuri samanlaisessa alkeellisessa muovikääreessä kirjattuna lähetyksenä....

        Ehdottomasti kannattaa ostaa muualta kuin netistä kenkiä!
        Olen kirjoittanut monta sähköpostia ja pyytänyt osoitetta, muttei sitä saa...Klarna myös tietää kaupan ja ovat kai jo lopettamassa yhteistyötä.

        Kyseltyäni riittävän kauan he tarjosivat 50 % alennusta. Sehän ei poista ostajan oikeutta saada palauttaa tuote. Heidän nettisivullaan niin harhaanjohtavasti infotaan.
        Kaikenlaista selitystä on tarjottu, kuten näköjään kaikille...sukulaisille tai kavereille voi tarjota tuotetta...ilmastohuoli jne..Asiakastyytyväisyys on kuulemma heille äärimmäisen tärkeä.
        Klarna laittoi maksut tauolle ja sieltä sain jopa tiedon, että jos tuote on viallinen tai ei sovi, on se reklamaation aihe, jolloin firma joutuu itse maksaman lähetyskulut Aasiaan.
        Lukuisien typerien vastausten jälkeen päädyin maksamaan tuotteista 50 %, kunhan Klarna ensin hoitaa, että kauppa korja laskuissa olevat summat....
        Vastauksena kauppa kirjoitti minulle vain, että maksat vain alennetun summan, muttei mitenkään infonnut, kuinka voi maksaa, kun ei itse voi muuttaa laskujen summia.
        Siksi Klarna nyt hoitaa asiaa...saa nähdä, miten käy.
        Joka tapauksessa ilmoitin heille, ettei ole hyvää mainosta tällainen ja aiheuttaa sen, että tulee ilmoituksia kuluttaja-asiamiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketti viipyy tosi kaun kun tulee alankomaasta.

        Ja pienet kiinalaiset kädet niitä tuottaa epämääräisissä oloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ET  tule saamaan varmastikaan ikinä palautusosoitetta tuotteillesi. Minä en saanut viikkojen yritysten aikana muuta kuin joltain automaatti "LALA"lta vastauksia ! Otin yhteyttä myös klarnaan jonka kautta tuotteet ostin laskulla ja luojan kiitos he mitätöivät laskuni ! Tod.näk. tietävät sielläkin kyseisen firman olevan täysin huijausta ainakin palautusten suhteen ......

        Mulla sama projekti menossa Klarnan kautta. Lala vaan viestittelee, että ole yhteydessä jos sinulla on huolia.. Klarna toistaiseksi jäädyttänyt maksun, toivottavasti mitätöivätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi minulle. Olen odottanut 40 päivää. Lola vastailee, että ovat pian ovellasi. Rahoja pyysin takaisin niin sama vastaus. Varmaan robotti. Tutkiva journalisti asialle.

        Tilasin kengät toukokuussa ,eivätkä ole vieläkään saapuneet.
        Kyselin perään reittiseurannasta, juuri nyt ovat saapuneet postituspaikkaan.Eipä vain ole näkynyt.
        Joku Lola robotti vastailee sp: viesteihin.
        Eikö tähän huijari porukkaan pitäisi jo virkavallan puutua.
        Rahat meni näille huijareille.😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Kusetajia äl hörähtäkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kyllä sattui niin, että paketin päällä lapussa oli vain minun osoitteeni. Ei mitään tietoa, mistä firmasta tuotteet ovat. Jätetty Postnordiin Malmössä, se on ainoa tieto. Ja sitten vielä tajusin, etten edes ole saanut tilausvahvistusta tilauksesta.

        Minulla on tarkka säilytys kaikelle käymälleni nettikaupalle. Yleensä otan tilauksesta vielä valokuvan, mutta inhimillinen virhe: tästä en ottanut.
        Onneksi tappio ei ole suuri. En osta mitään kallista verkkokaupoista, joita en tunne hyvin!

        TJ
        Tilasin kengät saa nähä tuleeko
        Huomenna tulee 12 päivää tilauksesta
        Jokohan pian pitää tehä Rikosilmoitus ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysiä huijareita! Tilasin tammikuun alussa eikä mitään kuulu. Pakettiseurannassa lukee tilaus toimitettu. Helkkarin paskiaiset, rahat meni kankkulan kaivoon!!!

        Täysin samaa mieltä täys huirrari.. on kulunu 2kk eikä kenkiä näy (paska "firma") tai ei ole olemassakaa! Rshat meni kankkulan kaivoon!! Eikö tälle voida mitään? Että pien elökeläinen saisi eres rahat takaisin?? Älkää vaan IkÄNÄ TILAKKO TÄÄLTÄ MITÄÄN!!👎👎👎👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TJ
        Tilasin kengät saa nähä tuleeko
        Huomenna tulee 12 päivää tilauksesta
        Jokohan pian pitää tehä Rikosilmoitus ??

        Minä tilasin lavera suomi,housut,kesti pitkään kun tuli.olivat liian pienet,nyt odotan heiltä koodia,että saisin lähetettyä takasi,olen monta viestiä laittanut,mutta ei vastausta,olen ollut klarnaan yhteydessä,saa nähdä miten käy,eimitään enään ulkomailta,huijusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama projekti menossa Klarnan kautta. Lala vaan viestittelee, että ole yhteydessä jos sinulla on huolia.. Klarna toistaiseksi jäädyttänyt maksun, toivottavasti mitätöivätkin.

        Eivät mitätöi. Firma lähettää laskun aina uudelleen ja uudelleen vaikka klarna mitätöi ensimmäisen laskun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle vastasi Lala. Tilasin heinäkuun puolivälissä kahdet kengät, ja eilen tuli. Ja mikä pettymys. tilasin normaalia kokoani yhtä isommat, ja silti molemmat on pienet. Eilen heti kysyin, että mihin voi palauttaa, niin nyt oli Lala vastannut, että "Noudatitko sivustomme ohjeita yhtä isommasta koosta?"

        Itse tilasi Mol*Novasta muka kengät mutta pahalta haisevat tossut tuli eikä voinut palauttaa joten rahat meni huijari firmalle.Poliisin pitäisi pysäyttää nämä.Koot oli lastenlapselle ja itselle mutteivät mahtuneet jalkaan.Ostan jatkossa vain kaupasta en netin kautta ja maksoin 39.95e X2.


      • Anonyymi

        Kannattaa ostaa kivijalkakaupasta. Kohta varmaan joku tollo kysyy,että mikä se on. 🤣


    • Anonyymi

      Sama tilanne minulla, eivät vastaa yhteydenottoihin lainkaan! Älkää hyvät ihmiset tilatko tästä firmasta mitään!!

    • Anonyymi

      Joo älkää tilaatko sieltä!! Onneksi en ole mitään maksanut. Eivät suostu antamaan palautusosoitetta, vaikka niiden kotisivulle lukee 14-päivän palautusoikeus. Kengät pakattu halpaan pussiin, joka oli hajonnut matkalla. Kengät haisevat tosi pahalle ja istuvat huonosti jalassa. Ei ollut lähetyslistaa edes pakattu mukaan.

      Mullekin ehdotettiin sukulaisille tai ystäville myymistä. Sieltä vastasi Lala-niminen henkilö (jos on edes oikea ihminen/nimi) ja kun pyysin esimiestä olemaan yhteydessä, ei kuulu mitään. Pyysivät kuvat ja olivat sitä mieltä ettei tuotteessa ole vikaa. Ilmiannoin niiden Facebook- ja Instagram- tilit sekä tein valituksen Suomen kuluttaja asiamiehelle. Suosittelen tekemään samoin!

      Olen aikaisemmat tilannut netistä ja kun siellä on maininta palautusoikeudesta se yleensä pitää ja ei ole ollut mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.


      • Anonyymi

        Sama Lala viestitteli meille. Kunnon huijausfirma kyllä ja pitääpä myös ilmiantaa sivustot / tehdä valitus!


      • Anonyymi

        Kiitos teille vastanneille! En minäkään uskalla tuolta nyt mitään tilata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama Lala viestitteli meille. Kunnon huijausfirma kyllä ja pitääpä myös ilmiantaa sivustot / tehdä valitus!

        Olen sama mieltä! Eivät annaa palautusosoitteen ja ehdottaa lahjoittaa tuote sukulaisille?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.

        Minulle on tullut Klarnalta paperimuistutus lasku.
        Miten saa sen kumoa?
        En meinaa maksaa, kun "firma" ei annaa palautusosoiteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut Klarnalta paperimuistutus lasku.
        Miten saa sen kumoa?
        En meinaa maksaa, kun "firma" ei annaa palautusosoiteen?

        Ota Klarnan yhteyttä ja selitä tilanne sinne.


      • Anonyymi

        Tämä juuri sama asia on käynyt meille myös. Ihan kuin kertoisit mitä meille on käynyt. Tämä taitaa olla heille normaalia arkea huijata kuluttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos teille vastanneille! En minäkään uskalla tuolta nyt mitään tilata...

        Lalahan sieltä viestittelee. Täyttä huijausta. Älkää tilatko mitään. Olemme ilmoittaneet kuluttaja-asiamiehelle ja Klarnaan. tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut Klarnalta paperimuistutus lasku.
        Miten saa sen kumoa?
        En meinaa maksaa, kun "firma" ei annaa palautusosoiteen?

        Soita klarnalle. Siellä hyvä palvelu.


      • Anonyymi

        Tilasitko klarnan maksulla kun et ole maksanut tilatessasi?täällä kanssa kenkien tilaaja ja samat selitykset sukulaisista jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.

        Hei, miten sinun Klarna - laskusi kanssa kävi. Erehdyin tilaamaan sieltä ja otin Klarnalla juuri varmuuden vuoksi, jos onkin jotain ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita klarnalle. Siellä hyvä palvelu.

        Minulla samat kokemukset firmasta ja Lalasta. Mihin numeroon klarnalla voi soittaa kun löytyy vain ruotsinkielinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama Lala viestitteli meille. Kunnon huijausfirma kyllä ja pitääpä myös ilmiantaa sivustot / tehdä valitus!

        Minne voi ilmiantaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, miten sinun Klarna - laskusi kanssa kävi. Erehdyin tilaamaan sieltä ja otin Klarnalla juuri varmuuden vuoksi, jos onkin jotain ongelmia.

        Minä sain laitettua Klarnan sovelluksen kautta laskun jäihin, kun en ollut oikean kokoisia kenkiä vielä saanut, joten laskusta ei enää muistuteltu. Valitettavasti menin kuitenkin maksamaan laskun, kun kengät saapuivat ja osoittautuivat hyviksi. Nyt kuitenkin kuukauden käytön jälkeen huomasin kenkien pohjissa järkyttävän kokoiset halkeamat, mutta nämä huijarit kieltäytyvät palauttamasta rahojani ja vetoavat vain siihen, että tuotteen vastaanottamisesta on kulunut yli 14 päivää, joten palautusoikeutta ei enää ole. Tässä on nyt muutaman päivä viestitelty ja koko ajan jauhaa vain samaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut Klarnalta paperimuistutus lasku.
        Miten saa sen kumoa?
        En meinaa maksaa, kun "firma" ei annaa palautusosoiteen?

        Etkä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samat kokemukset firmasta ja Lalasta. Mihin numeroon klarnalla voi soittaa kun löytyy vain ruotsinkielinen?

        Löytyy asiakaspalvelu suomeksi Klarnassa. Guukleta asiakaspalvelu Klarna suomi. Aikaa meni, mutta Klarnassa hoitivat minun asian ja lasku poistettiin sivuiltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lalahan sieltä viestittelee. Täyttä huijausta. Älkää tilatko mitään. Olemme ilmoittaneet kuluttaja-asiamiehelle ja Klarnaan. tästä.

        Hyväksyvätkö / uskovatko Klarnassa,että pakettia ei ole tullut ollenkaan. Minulle on käynyt näin.
        Minulle viestitetty firmasta monta kertaa,että kaikki kunnossa, ja tämä Lala on kuitenkin lähettänyt viestin,että kyseinen koko on loppu.
        On todella huijarifirma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lalahan sieltä viestittelee. Täyttä huijausta. Älkää tilatko mitään. Olemme ilmoittaneet kuluttaja-asiamiehelle ja Klarnaan. tästä.

        Olin tänään Klarnaan yhteydessä, kun en millään saa tältä Lalalta palautusosotetta.
        Kehotti tosiaan siirtämään lenkkarit sukulaisille tai ystäville.
        Klarna pisti laskun kiinni, eli mun ei tartte sitä maksaa ja ilmottivat, että selvitystyöryhmä on ottanut asiani käsittelyyn, kun oon viikon pyytänyt palautusosotetta ja ilmottanut, että haluan perua kaupan, sillä lenkkarit ei vastaa myynti-ilmotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samat kokemukset firmasta ja Lalasta. Mihin numeroon klarnalla voi soittaa kun löytyy vain ruotsinkielinen?

        Minä olin Klarnassa chatin välityksellä.
        Ottivat asian käsittelyyn ja laskuni laitettiin tauolle/kiinni. Eli mun ei tartte sitä maksaa. Sillä tää firma/Lala ei toimi niinkun niiden sivuilla lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.

        Tein myös näin, lasku jäädytetty


      • Anonyymi

        Aivan samanlainen juttu minullakin,en tiedä mihin palautan?Syytän itseäni että haksahdin tälläseen paska firmaan,jokatapauksessa en maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos teille vastanneille! En minäkään uskalla tuolta nyt mitään tilata...

        Sama juttu, tilasin lenkkarit, aivan liian pienet. Olisin palauttanut mutta ei ole palautusosoitetta enkä ole sitä saanut vaikka olen kolme sähköpostia lähettänyt.
        Lala vaan laittoi että anna sukulaisille :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut Klarnalta paperimuistutus lasku.
        Miten saa sen kumoa?
        En meinaa maksaa, kun "firma" ei annaa palautusosoiteen?

        Kirjoituksestasi on jo puoli vuotta. Ehdottiko Klarna, että pistävät laskun seisontaan niin kauaksi aikaa, kun asia on selkiytynyt. Minun täytyisi mennä Klarnan sivulle selvittämään asiani, mitä teen, kun väittävät, ettei palautus ole tullut Alankomaihin, sekö on niiden kotipaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin tänään Klarnaan yhteydessä, kun en millään saa tältä Lalalta palautusosotetta.
        Kehotti tosiaan siirtämään lenkkarit sukulaisille tai ystäville.
        Klarna pisti laskun kiinni, eli mun ei tartte sitä maksaa ja ilmottivat, että selvitystyöryhmä on ottanut asiani käsittelyyn, kun oon viikon pyytänyt palautusosotetta ja ilmottanut, että haluan perua kaupan, sillä lenkkarit ei vastaa myynti-ilmotusta.

        Minulla on Klarnan lasku nyt "seisonnassa". Olen Klarnaan lähettänyt meidän "kirjeenvaihtomme" "lalan" kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin Klarnassa chatin välityksellä.
        Ottivat asian käsittelyyn ja laskuni laitettiin tauolle/kiinni. Eli mun ei tartte sitä maksaa. Sillä tää firma/Lala ei toimi niinkun niiden sivuilla lukee.

        Pitää maksaa lopuksi, kokemusta on... Lukekaa iltalehti 11.6.22. Siinä on kirjoitus juurikin näistä huijauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama Lala viestitteli meille. Kunnon huijausfirma kyllä ja pitääpä myös ilmiantaa sivustot / tehdä valitus!

        Klarnan kanssa sain vääntää kuukausikaupalla maksusta. En ollut saanut tilaamani tuotetta, oli kaikki postin prosyyrit olemassa, että tuote on postista lähtenyt lähettäjälle takaisin. Klarna vain käski ottamaan yhteyttä lähettäjää ja selvittämään sitä kautta. Ilmoitin etten enää edes halua tuotetta kun sen toimitus oli jo viipynyt lähes kaksi kuukautta. Klarnalle tämä ei mennyt jakeluun. Pyysivät vain ottaa yhteyttä myyjään. Prk. Viimein lähetin viestin, että heidän toimintansa on lain vastaista. Ilmoitin että olen kuluttaja-asiamiehen yhteydessä ja hoidetaan sitten tämä asia sitä kautta. Sain viestin klarnan palvelupäälliköltä, että voin halutessani näin tehdä. Aivankuin se viesti nyt olisi minut saanut maksamaan olemattoman toimituksen. Olin ollut lukemattomia kertoja yhteydessä tavarantoimittajaan ja saanut aina jonkun Lolan automaattivastauksen, selityksineen. Näitä viestejä oli kymmeniä kahden kk:n sisällä.
        Lähetin palvelupäällikölle klarnaan nämä kaikki viestit ainakin kymmenen ellen viisitoista kertaa. Niitä oli pitkät rimpsun.
        Muutamiin ensimmäisiin viesteihin klarnalla tuli edellämainitut kaltainen vastaus, että maksa vain se lasku pois ja hoida asia tavarantoimittajan kanssa.
        Laitoin sitten samana päivänä
        Muutaman kerran peräkkäin saman rimpsun viestejä, jolloin YLLÄTYS YLLÄTYS! Klarna ilmoitti ettei laskua tarvitse maksaa, asia on Ok.
        Jumaleisson mikä määrä tähän meni aikaa ja hermoja. Aivan turhaan.
        Jäi Klarnalta bonukset saamatta.

        Kauppa oli muuten Helsinkimuoti.fi
        ÄLKÄÄ LANGETKO TÄHÄN FIRMAAN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.

        Mutta miksi Klarna pitää tuollaista firmaa maksuvaihtoehtona🤔


      • Anonyymi

        Niin, koska se heidän sivujen maininta ilmaisesta palautusoikeudesta tarkoittanee sitä, että eivät veloita siitä, että tilauksen palauttaa. Palautuksen toimituskulut tosin on maksettava itse, jos onnistuu sieltä palautusosoitteen ja -ohjeet saamaan. Kalliiksi tuli, vaan opinpahan läksyni, kun eilen postitin palautettavat kengät Kiinaan.
        Yleensä aina googlaan ensin kaupan tietoja ja mikä kauppa on kyseessä, vaan tällä kertaa jäi tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on Hollantilainen yritys nimeltään EmiliosGadgets. Löysin sen lähetetystä Klarna laskusta. Muistakaa käydä sitä kautta klikkaamassa tuotteen palautusta, jotta lasku jäädydetään ja ettei tarvitse sitä maksaa. Täytyy katsoa miten käy.

        Klarna kyllä jäädyttää laskun mutta firma läittaa uusia laskuja tulee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, miten sinun Klarna - laskusi kanssa kävi. Erehdyin tilaamaan sieltä ja otin Klarnalla juuri varmuuden vuoksi, jos onkin jotain ongelmia.

        Ihme ettei klarna laita firmaa poikottiin kun niin moni on siitä valittannut


    • Anonyymi

      Täällä sama ongelma. Älkää tilatko tuolta!

    • Anonyymi

      Sama homma täällä.
      Lopulta sain jonkun ositteen ja tiedon, mutta kun piti vastata viestiin. Tulee koko ajan viesti takaisi että vastaanottajan meili täynnä/tai liian paljon läheteety sähköpostia.
      Äääh että ärsyttää. Onneks klarnan kautta tilattu saa jäädytetty maksun ja niiden kans hoitaa.


      Älkää ihmees tilatkaa

      • Anonyymi

        Joo minäkin saan varmaan maksut peruttua luottokortti reklamaation kautta. Onhan tuo ihan älytöntä että palautusohjeita noudattaen ei sa a palautus osoitetta.

        Älkää ostako mistään firmasta tuotteita joilla ei ole oikeaa osoitetta missä tomivat ja puhelin numeroa.

        Emiyosuomi.com .lla ei ole kuin tämä netti osoite !!


    • Anonyymi

      Sain myös Lalalta vastauksen, mutta en vastausta itse kysymykseen palautusosoitteesta. Laitoin hänelle viestin ja sain ilmoituksen, että viestin lähetys epäonnistui, koska vastaanottajan posti on täynnä.

      Onneksi itsellänikin on Klarnan kautta lasku ja lasku jäädytettynä.

      • Anonyymi

        Lala osaa kiemurrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lala osaa kiemurrella.

        Minä tilasin lenkkarit, maksoinkin. Kun ei ole kuulunut kenkiä, ja Lala vakuutti, että tulossa ovat, kaikki on kunnossa, niin kysyin postilta tilausnumeron mukaista läheystä, niin vastaus oli, ettei sellaista ole lainkaan annettu postin kuljetettavaksi. Huijareita!


    • Anonyymi

      Sama juttu mulla, meillä on jo homma siinä vaiheessa, että minulle on tarjottu 40% alennusta, huomenna olen yhteydessä Kuluttajavirastoon, ihan uskomaton koko tarina😱

      • Anonyymi

        Minulle tarjottiin 20% alennusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tarjottiin 20% alennusta

        Minulle tarjottiin viallisesta tuotteesta vain alennuskoodia. Vastasin vain, että ei kiinnosta, sillä en ole tilaamassa tästä firmasta enää ikinä mitään.


    • Anonyymi

      juu ssma homma oon nyt laittanu viestiä.asikaspalveluun dähköpostilla ja niiden sivutojen kautta kaksi pv ootttanu ei ole tullu mitää vastausta vielä mihin osoitteeseen voisi palauttaa..ja puheli numeroa ei tunnu llytyvän...ainoa tietysti jos ei klarnan kautta rupea yrityksestä kyselemään.koska maksuvaihtoehtona otimme klarnan

    • Anonyymi

      ... Ja ei vieläkään ole kerrottu palautusosoitetta. Nyt ehdotettiin niitä sukulaisia. Käyttävät varmasti samoja viestejä, google-kääntäjällä.

      Klarnan chatissa kerroin tilanteen myös ja tältä puljulta viimeisen kerran tiedustelen palautusosoitetta, enkä muita löpinöitä kaipaa.

    • Anonyymi

      Mulla tällä hetkellä sama prosessi menossa enkä aio luovuttaa..laskua en tietenkään aio maksaa..

    • Anonyymi

      Meillä ollut samanlainen juttu jo vireillä 15.12 lähtien. Ollaan pyydetty palautus osoitetta, tarjoaa vain alennuksia kenkien hinnasta, joita en todellakaan hyväksy, koska kengät ovat sopimattomat. Olen ollut myös klarnaan useamman kerran yhteydessä soittamalla ja chatin kautta. Asia on siirretty kulttaja riita osastolle hoidettavaksi, yhteydenotto sieltäkin kestää päiviä, ja vastaukset epämääräisiä. Käskettiin täyttää write-off lomake, mistä sellaisen löytää kun chatin kauttakaan ei tienneet. Onko joku palauttanut tuotteita pussin päällä olevaan osoitteeseen?

    • Anonyymi

      Sama homma täällä. Lala siellä vissiin vastailee kaikille. Taitaa olla kopioinut vastaukset kun näyttää laittavan samanlaisia ehdotuksia kaikille.
      Soitin tänään kuluttaja-asiamiehelle ja hän hoitaa nyt asiaa. Katsotaan miten käy. Sanoi että voi olla että täytyy ottaa käyttöön kuluttajariitalautakunta tai sitten joku eu:n oma juttu mukaan.
      Klarnalle ilmoitin kanssa asiasta ja jäädyttivät maksun. Sieltäkin saa apua asian hoitoon jos tarvis.
      Viekää asia eteenpäin. Mitä enemmän meitä on, sen parempi onnistumis%, ehkä....

    • Anonyymi

      Sama juttu, mutta myyjänä Lunahelsinki/ Eleashop/ Nitrubshop- verkkosivusto, joka ulkoisesti muistuttaa tätä Emioy-sivustoa.
      Klarna on jäädyttänyt maksun, olen myös tehnyt kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen. Tuskin on Eu:ssa nämä huojarivälitysfirmat. Mutta reklamointi jatkukoon. Joukkovoimaa.

      • Anonyymi

        Melkein tilasin kun tuli faseen mainos. Onneksi luin ensin nämä kommentit. Kiitokset kaikille ainakin 45 euron verran!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein tilasin kun tuli faseen mainos. Onneksi luin ensin nämä kommentit. Kiitokset kaikille ainakin 45 euron verran!

        Minä yleensä aina googlaan ennen tilaamista, jos on joku vastaava. Tällä kertaa googlasin tämän keskustelun esiin vasta tilaamisen jälkeen. Voi hitto, mikähän soppa tästä tulee. Klarnasta on hyviä kokemuksia aiemmin, joten jään odottelemaan, miten kenkätilaukseni etenee. Sain jo todella pian viestin, että tilaus on jo matkalla ja samaan aikaan Klarnan laskukin napsahti. Kovin tiiviisti nämä kyllä mainostavat, ja varmaan se siinä onkin taustalla. Näköjään fb:ssa pyytävät kenkiä kehuneilta myös kuvia siihen ketjuun. Onpa tämä hämmentävää, ja ilmeisesti minullakin sitten ongelmia tiedossa tämän myötä.


      • Anonyymi

        Luulen, että näitä vastaavia firmoja on aika paljon, sillä ainakin minun fb-feediin nousee jatkuvasti eri nimellä samankaltaisia. Ovat ilmeisesti Wishin tuotteita, joita myyvät kalliimmalla meille hölmöille kuluttajille. Ainakin minun tilaamat kengät olivat Wish-roinaa ja harmillisesti en tällä kertaa googlannut firman taustoja. Yhteistä näille Emiyon kanssa samankaltaisille firmoille lienee postitus Kiinasta ja palautuksen hankaluus.
        Minä palautin Emiyon lähettämät kengät Kiinaan ja maksoin siitä aivan perkuleesti verrattuna kenkien hintaan. En halunnut maksaa senttiäkään sille huijarifirmalle.


    • Anonyymi

      Jaaha sama homma siis muilla. Mulla myös Klarnan kautta maksu, miten te siis toimitte sen kanssa. Siirsin jo eräpäivää, koska en aio maksaa tyhjästä.

      • Anonyymi

        Soita klarnaan! Siellä hyvä ja asiallinen palvelu😀


    • Anonyymi

      Klarnan kuluttajariita osasto oli saanut kaupalta palautus osoitteen, joka on hollantiin ja tilaajan pitäisi maksaa palautus kulut, jos ei palauta tiettyyn päivämäärään niin lasku aktivoituu maksettavaksi. Olin tänään yhteydessä kuluttaja asiamieheen ja Euroopan kuluttaja keskukseen, joka otti nyt asian hoidettavaksi.

    • Anonyymi

      Huijaus firma! Palautus ei onnistu eikä rahoja saa takaisin! Älkää tilatko!!

    • Anonyymi

      en tiedä mikä hulluus iski kun tilasin kengät tuolta firmalta, että kerrankin tarjolla isoja kokoja, kengät tai ronttoset tuli postisssa 3 viikon päästä ja sen näköiset että niitten paikka on roskiksessa. Samainen "Lala" on suositellut samaa kuin teille muillekkin ja rahoja ei saa takaisin olin hullu että maksoin kortilla. Nyt vuodenvaihteen jälkeen en ole saanut enää yhteyttä vaan viestit tulee bumerangina takaisin.Täys HUIJARI paska firma, älkää kukaan koskaan tilatko nettikaupoista missä ei ole osoitetietoja ja kannattaa tarkistaa myös käyttäjä kokemuksia. No oppi rahat piti maksaa mutta vitutus on aikamoinen, tuskin kannattaa tehdä edes mitään ilmoituksia kuluttajariitalautakuntaan kun firmalla pelkkä sähköposti osoite....

      • Anonyymi

        Heitin lopulta roskikseen koko ronttoset pois silmistä pois mielestä


    • Anonyymi

      Mulla sama homma ja Klarman kautta onneksi otin kengät. Paljon palautus sit tulee maksamaan, tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Mulla on kans lasku klarnan kautta, riitaosalta sain osoitteen, joka ei ole vastannut viesteihin mitä olen laittanu, joten huonoa palvelua myös sieltä. Palautin tänään kahdet kengät tulivat maksamaan 29,90

      • Anonyymi

        Mikä oli se osoite jonka sait? En löydä tuolta Klarnalta myöskään sitä riitaosaston kohtaa josta voisin osoitetta kysellä.


    • Anonyymi

      Laitoin vastaanottajaksi Emilios Gadgets, kun kysyivät postissa nimeä. Tässä klarnalta saama osoite: Krampenloop 23
      4706 PT
      Roosendaal
      Noord Brabant
      Niederlande
      Toivotaan että paketti menee perille, ettei palaudu takaisin, koska taas lähettäjä maksaisi sen jota itse en meinaa enää lunastaa jos näin kävisi.

      • Anonyymi

        Tämmöset litanniat tuli tänään. Vihdoinkin sain osoitteen kin. Pitikö sunkin laittaa noin paljon tietoja mukaan?
        Alennustakin vielä tarjos

        Kiitos raportoinnista. Palautus on jälleen tehtävä omalla kustannuksellasi ja rahat on maksettava pankkitilillesi 14 työpäivän kuluessa vastaanottamisesta.

        Jotta palautus voidaan hyväksyä, on tärkeää, että asetat paketin WRITE-OFF-lomakkeelle seuraavasti:

        Tilausnumero
        Palautuspyynnön syy
        Kuva tuotteesta, jos sen valmistus lopetetaan.
        Etunimi asiakkaan nimi
        Asiakkaan osoite
        Ostopäivä
        Palautuspäivä
        Koko sähköpostiyhteys (kuvakaappaukset)
        Asiakaspalvelu
        Palautus voidaan lähettää seuraavaan osoitteeseen:

        Krampenloop 23
        4706PT
        Roosendaal
        Noord Brabant
        Niederlande


        Terveisin,
        Lala
        Näytä lainattu teksti
        Palautusprosessi maksaa meille sekä aikaa että rahaa, koska meidän on myös maksettava tuontitullit, kun ne tulevat Suomesta Alankomaihin. Kuten sinäkin, joudut maksamaan toimituskulut.

        Siksi tarjoamme sinulle 50 % palautusta tilauksestasi, jotta sinun ei tarvitse maksaa ja vaivautua palauttamaan. Kiitos


        Terveisin,
        Lala


      • Anonyymi

        Onko tuote palautettu takaisin


    • Anonyymi

      Laitoin vain paketin mukana lapun, johon kirjoitin tilausnumeron, palautuksen syyn, tilauspäivän, palautuspäivän ja omat yhteystietoni. Klarnan kuluttaja riitaosastolle laitoin kuvan postista saamasta kuitista, viimeviikolla olin yhteydessä myös Euroopan kuluttaja keskukseen, sinne laitoin myös kuvan kuitista, he vievät asiaa eteenpäin ja yrittävät että jos saisi Hollannin viranomaisten kautta perittyä tältä huijarilta toimituskulut taksisin.

      • Anonyymi

        Tänään vein palautukseen kengät. Pyysin myös seurantatunnuksen.
        Täytynee myös ottaa yhteyttä tuonne Euroopan Kuluttaja keskukseen joskos sais kans lähetyskulut takasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään vein palautukseen kengät. Pyysin myös seurantatunnuksen.
        Täytynee myös ottaa yhteyttä tuonne Euroopan Kuluttaja keskukseen joskos sais kans lähetyskulut takasin.

        Paljonko maksoit palautuskulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksoit palautuskulut?

        29.90 maksoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        29.90 maksoi

        Kenkien hinta 39,90 ja palautus 29,90! Ja palautus tehty erittäin vaikeaksi. Viitsiikö ruveta rissaamaan vaan nieleekö häpeän omasta hölmöilystä ja maksaa laskun... Kyllä ottaa päähän.


    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yhteyttä sinne, voisi olla parempi mahdollisuus saada toimituskulut takaisin, kun olisi useampi samanlainen tapaus tiedossa.

      • Anonyymi

        Tänään otin yhteyttä Euroopan Kuluttajavirastoon. Oli nopeaa palvelua kun sain jo vastauksen. Käskivät laittaa firmalle viestin että palauttavat rahani palautuksesta koska heidän sivuillaan on 14 vrk ilmainen palautusoikeus, lähettää kuva palautus kuitista sekä mitätöivät laskuni Klarnalle. Jos eivät vastaa tai kieltäytyvät niin sitten ilmoitus tuonne kuluttajavirastoon, niin he yrittävät.
        Kertoi myös että alankomaiden oma Kuluttajavirasto tutkii yhtiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään otin yhteyttä Euroopan Kuluttajavirastoon. Oli nopeaa palvelua kun sain jo vastauksen. Käskivät laittaa firmalle viestin että palauttavat rahani palautuksesta koska heidän sivuillaan on 14 vrk ilmainen palautusoikeus, lähettää kuva palautus kuitista sekä mitätöivät laskuni Klarnalle. Jos eivät vastaa tai kieltäytyvät niin sitten ilmoitus tuonne kuluttajavirastoon, niin he yrittävät.
        Kertoi myös että alankomaiden oma Kuluttajavirasto tutkii yhtiötä.

        Hyvä että joku muukin on tehnyt valituksen firmasta tuonne Eu.n kuluttajaosastolle. Menee meinaan Eu komission arkistoon nämä valitukset ko. firmasta.

        Itselleni KKV Maria Vinnal kertoi että kyseessä on Sopimusrikkomus . Kun olen maksanut luottokortillani ja jos pankki antaa varojen mennä huijarille niin voin vaatia korvausta myös pankilta.


    • Anonyymi

      Miten voi jäädyttää klarnalaskun? Voisin jäädyttää sen ennen kuin lähettävät mitään

      • Anonyymi

        Mun lasku meni taukotilaan kun ilmoitin Klarnalle palautuksesta.


    • Anonyymi

      Minun asia on lähetetty tänään Hollannin viranomaisille Euroopan kuluttajakeskuksen kautta, mistä olen saanut hyvää ha nopeaa palvelua.

    • Anonyymi

      Minulla ihan samat kokemukset. Klarnan asiakaspalvelija oli todella ystävällinen ja ostokseni on jäädytetty prosessin ajaksi. Auttavat tarvittaessa, jos palautus ei muuten onnistu eli olkaa aktiviisesti yhteydessä Klarnaan, niin saadaan oikein iso joukkoilmoitus epäilyttävästä yrityksestä.

    • Anonyymi

      Liityn taistelu joukkoihin!ÄLKÄÄ KUKAAN IKINÄ MITÄÄN TUOLTA TILATKO!PASKAA JA HUIJAUSTA!Klarnalla asiani etenemässä ja Lala suoltaa paskaa sen ku kerkee 😡

    • Anonyymi

      Mun käskettiin vedota heidän sivuillaan olevaan seuraavanlaiseen tekstiin eli noin siellä lukee "14 päivän ilmainen palautusoikeus". Mutta Lala ei tätä nyt taida oikein ymmärtää, niin kuin ei näitäkään tekstejä:
      100% Tyytyväisyystakuu
      Vakuutamme, että asiakkaamme ovat 100% tyytyväisiä. Etkö ole tyytyväinen tuotteeseen? Sinulla on oikeus palauttaa tuote ilman perusteluja 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

      Huoleton palautus
      Varmistamme, että palautus sujuu aina hyvin. Lisäksi 24/7 asiakaspalvelumme kuuntelee huolellisesti asiakkaan toiveita. Sujuvan palautusprosessin varmistamiseksi suosittelemme, että vierailet Palautussivullamme.
      Todellakaan ei onnistu palautus ilman perusteluja, eikä todellakaan ole helppoa :)
      Pyysin selitystä mutta vastaukseksi sain :
      "Jälleen kerran, tilauksen peruuttamisesta ei aiheudu lisäkustannuksia tilauksen vastaanottamisen jälkeen, ainoastaan toimituskulut, jotka meillä on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuskäytäntömme mukaisesti."
      Lala ei oo oikein perillä mitä sivuillaan lupaa :)

    • Anonyymi

      Hei! Olipa hyvä, että löysin tämän keskustelun.

      Minulle tuotteet eivät tulleet, vaikka tilaussivulla on tieto, että on saapunut eikä Postin sivuilla (Oma posti) ole mitään tietoa tästä lähetyksestä Löysin tämän keskustelun ja siltä istumalta laitoin Klarnaan viestiä ja lasku on nyt jäädytetty.

      Miten haksahdinkaan! Viime vuonna kävi JD Sportsin kautta sama juttu, tuotetta ei tullut ja olin sen maksanut etukäteen. Sain onneksi rahat takaisin, mutta todella opin kantapään kautta, ettei mitään kannata maksaa etukäteen. Yleensä en maksakaan, mutta sen kerran toimin toisin.

      Vastedes olen kyllä myös hyvin tarkka siitä, mistä tilaan ja luultavammin pakoista, joiden kanssa asiat ovat sujuneet.

      Kiitos siis kokemusten jakamisesta!

      • Anonyymi

        "paikoista" siis..


      • Anonyymi

        Minun olisi myös pitännyt maksaa tuotteet, jotka eivät koskaan tulleet minulle(onneksi) Pitkän ja hartaan taistelun kautta on laskut poistettu Klarnan sivuiltani. Kiitos Klarnalle ja heidän asiakaspalveluihin🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun olisi myös pitännyt maksaa tuotteet, jotka eivät koskaan tulleet minulle(onneksi) Pitkän ja hartaan taistelun kautta on laskut poistettu Klarnan sivuiltani. Kiitos Klarnalle ja heidän asiakaspalveluihin🌹

        Onnekas..omaa laskua ei mitätöity vaikka kuluttaja-asiamieskin oli tätä mieltä. Pitäisi lähteä viemään juttua eteenpäin mutta en vain jaksa enää :/ pakko maksaa. En jatkossa tilaa klarnan kautta mitään.


    • Anonyymi

      Hei. Minulla on nyt sama ongelma. En saanut ilmoitusta minne lähettää ja odotin tietoa. Vastasivat kun 15 vrk oli kulunut ja ilmoittivat että palautusta ei joi tehdä kun 14 vrk on mennyt umpeen.

      • Anonyymi

        Mulla palautus lähti myöhässä koska pihtasi osoitetta sen yli 14 vrk, vaikka reklamaation tein samana päivänä kun hain postista ja huomasin virheen. Kuluttaja-asiamies kun kirjoitti sinne kaksi kertaa niin lähetti osoitteen. Laita menemään vaan, osoitteen löydät tästä viestiketjusta. Ota suoraan yhteyttä Euroopan Kuluttaja keskukseen, selitä tilanne. Siellä tiedetään jo samanlaisista tapauksista, osaavat auttaa.


    • Anonyymi

      Voi hemmetti, itekkin tuolta tilasin kengät Joulukuun puolen välin tienoita. Ja maksettukin ne on vaan ei kuulu huopikkaita tulevan eikä tän viestiketjun luettuani taida kannattaa edes odotella... Saakohan rahojaan takaisin 🤔

    • Anonyymi

      Kannattaa olla yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen

    • Anonyymi

      Juuri noin on asia. Tilasin toppakengät joulun alla. Aivan lasten kokoa. Ei suomalaisen jalkaan . Nyt ei tule osoitetta etta voisin palauttaa. Huijausta.

    • Anonyymi

      Emiyo tekee juuri näin. Nettisivuilla on maininta palautusoikeudesta, mutta eivät suostu antamaan palautusohjeita. Vetoavat ilmastonmuutoksiin. Mullekin ehdottivat, että myisin tilaamani tuotteen jollekkin. Eli ei luotettava yhtiö.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava verkkokauppa. Ei kannata tilata. Ei voi vaihtaa eikä palauttaa.

    • Anonyymi

      Palautin tilaukseni kahdet kengät hollantiin, maksoin postikulut sinne, nyt paketti on siellä perillä ja luovutettu. Nyt sitten tämä huijari yrittää maksattaa puolet laskun loppusummasta laitoin viestiä, ei tietenkään vastaa, olin eilen yhteydessä klarnaa jota kautta on lasku. Tänään olin yhteydessä euroopan kuluttajavirastoon, joka on ollut aiemmin yhteydessä asiani kanssa hollannin viranomaisten kanssa tästä huijari firmasta

      • Anonyymi

        Siis ymmärsinkö oikein että sun pitäis maksaa puolet laskusta palaitetuista kengistä? 🤔 Vaikka palautuksen jo jouduit maksamaan. Minkä selityksen antoi moiseen touhuun?
        Mahtaako mullekkin tulla kun mun paketti on toimitettu tänään takaisin...


    • Anonyymi

      Kyllä, tämä huijari ei vastaa viesteihin, kun kysyin että mistä se meinaa maksattaa nyt, kun olen palauttanut koko tilauksen.

    • Anonyymi

      ...sillä viisiin ja aivan oikein, tilatkaa vain mahdollisimman kaukaa kaikki kaalinpäästä alkaen...kuka se nyt "oman kylän porvareita " elättämään, luulevat vielä joksikin "perussuomalaiseksi "...ja kun tuo kapitalistiriistäjä on konkurssin jälkeen saatu lyömään laudat ikkunoihin ,voikin loput asujamistosta myös tilata muuttokyydin etelän kaupunkiin, kuka nyt sitten mihinkin...

    • Anonyymi

      Joo 22.12-21 tilasin minäkin ortopediset lenkkarit edulliseen hintaan. S-postiin tulvi yhteydenottoja tuon tuostakin...milloin saapumispäivä siirtyi muutamalla päivällä jne. kunnes lopulta ilmoittivat lähetyksen olevan myöhässä. Lasku vaan ei odota eräpäivän yli vaan Soitin Klarnalle ja siirsivät että.eteenpäin kunnes Tuote tulee. Ja jos ei niin sitten alkavat selvittämään. Puhelimella ei saa kiinni vaan s-postia laitoin 2 kertaa johon tuli vastaus että 8-14 vrk. Toimitus kestää. Joo ja ikinä ei ikinä enää haksahda moiseen firmaan.,vaik ilman jakaisivat.
      Nim. Ulkomaalaiset verkkokaupat kierrän kaukaa

      • Anonyymi

        Tismalleen sama tilanne minulla. Tilauksen seurannan mukaan tuotteet saapuivat viime perjantaina, sitten tilaus muka lähti liikkeelle, tämä "Lala" sanoi, että seurannassa voi olla virheitä. Olen ilmoittanut, etten vastaanota enää mitään ja Klarnalla minäkin otin yhteyttä.

        Nyt sitten Lala ilmoitti, että eivät voi peruuttaa tilausta "Valitettavasti sinun on odotettava, kunnes olet saanut tilauksen".

        Juu en odota. Hitsit, että haksahdinkin tällaiseen!


    • Anonyymi

      Hyvä että joku muukin on tehnyt valituksen firmasta tuonne Eu.n kuluttajaosastolle. Menee meinaan Eu komission arkistoon nämä valitukset ko. firmasta.

      Itselleni KKV Maria Vinnal kertoi että kyseessä on Sopimusrikkomus . Kun olen maksanut luottokortillani ja jos pankki antaa varojen mennä huijarille niin voin vaatia korvausta myös pankilta.
      Älkää maksako mitään jos olette lähettäneet tuotteet tuonne Hollantiin.
      KYSEESSÄ ON SOPIMUSRIKKOMUS SUOMEN LAIN MUKAAN. JA NYT TOIMITAAN SUOMESSA.. EI HOLLANNISSA.

      EmiyoSuomi.com, osa EMILIOSGADGETS (Rekisteröityjen yritysten nimet);

      Saatavilla: Krampenloop 23 - 4706PT - Roosendaal - Noord Brabant (rekisteröity yritysosoite)

      Sähköpostiosoite: [email protected]

      Kauppakamarin numero: 73972258

      ALV-numero: NL002419631B88

    • Anonyymi

      Älkää vaan kukaan tilatko sieltä lähetetään väärää tavaraa ja pahoja ei palauteta mä jo monta kuukautta vääntäny niiden kans ja ei rahoja kuulu mun vain pitää tehdä vaikka ja mitä mut silti ei asiat mee mihinkään. Huijausta kaikki VAROKAA ÄLKÄÄ MENKÖ RETKUUN

    • Anonyymi

      Kuluttajasuoja viranomaisiin vain yhteyttä niin sieltä neuvovat mitä pitää tehdä.

    • Anonyymi

      Onko joku jo saanut asian saatettua loppuun kyseisen firman kanssa?

      • Anonyymi

        Minä sain siten että vasta kun uhkasin eurooppalaisella kuluttaja asiamiehellä ja mainitsin heidän maansa jossa toimivat niin tekivät ehdotuksen jossa suostuivat korvaamaan minulle puolet tuotteen hinnasta ja pidin vielä tuotteen. Toimiihanse sentään osittain vaikkakaan ei vastaa sitä mikä oli kuvissa.


    • Anonyymi

      Minulla on paketti vielä postissa hakematta. Kannattaako edes hakea vai laittavatko postista takaisin lähettäjälle eräpäivän jälkeen?

      • Anonyymi

        Jaa-a... Mahtaako posti tietää minne lähettää koska sitä ei saa lähettää siihen mikä paketin päällä on....


      • Anonyymi

        Minä jätin toiset kengät hakematta , kun tulivat eri paketeissa viikon välein ja olin jo ehtinyt viikossa toteamaan, että kengät on kamalat ja palautusosoitetta ei tule. Tästä show onkin sitten kestänyt 2 kuukautta ja loppua ei vielä näy.
        Näin Lala minulle vastasi.
        Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, ota ensin yhteyttä meihin ja pyydä
        palautusohjeet, kuten verkkosivuillamme kerrotaan. Postiin jättämäsi
        tuote hävitetään ja meille molemmille ei jää mitään. Olemme
        Alankomaista ja palautuksen on oltava Alankomaihin, ei mihinkään
        muualle. Kiitos ymmärryksestä.

        Terveisin,
        Lala


    • Anonyymi

      Mä en ole tilannut mitään, kun sain tietää kenkien roskalaadun ja mahdottomaksi tehdyn palautuksen. Ihmettelen kovasti miten FB sivustolla on lukuisia suomalaisia kertomassa, että kengät ovat ihan huiput! https://www.facebook.com (toivottavasti tuo linkki vie sivulle). Tulee mieleen onko nuo kehujat oikeita, vai onko joku kaapannut heidän Fb profiilin? FB:ssa pyytävät aina kuvaa, eli lataavat näitä saatuja kuvia sitten "anna arvostelu" kohtaansa kotisivuilla, kera keksittyjen nimien, koska tekstistä kyllä näkee käännösohjelman jäljen suomalaisen nimen.


      Yritin kysyä mahdollisena ostajana ETUKÄTEEN palautusosoitetta, mutta sitä ei ole vielä kerrottu. Tietää kyllä miksi, koska vitkuttelu yli 14 vrk palautusoikeuden kannattaa heidän kannaltaan.

      • Anonyymi

        Minä olen ihmetellyt tätä samaa, että miten voi olla tällainen joukko tyytyväisiä ihmisiä ja kengät on haisevat muovitossut joidenka arvo ei ole 5€


      • Anonyymi

        FB:n sivuilla on huijareiden mainoksia. Kaksi kertaa olen tilannut. Ensin kihartimen ja nyt nämä lenkkarit. Olis pitänyt uskoa kerralla, että ilmaisia toimituksia ei ole. NYT EMIOY lähettää sähköpostiin joka päivä mainoksia. Viimeinen retkumekosta!


    • Anonyymi

      Minä haksahdin tilaamaan lenkkarit 4.1.2022 ja ovat vielä matkalla. Tilauksen seurannasta näkyy, että ovat olleet tullissa, mutta mitään ylimääräisiä tullimaksuja en ala maksamaan. Jos tullimaksua pyydetään niin sitten saavat mennä sinne, mistä ovat tulleetkin. Mielenkiinnolla odotan, millaiset tossut sieltä tulee, jos tulee. Ja juuri noihin FB:n kommentteihin haksahdin enkä lukenut aiheesta keskusteluja, kuten yleensä teen. Maksoin Visalla ja toivottavasti sieltä ei mene mitään kuukausittaista maksua, ainkaan kukaan ei ole sellaisesta varoittanut. Huijaussivusto, älkää tilatko!!

      • Anonyymi

        Erehdyin tänään samaan, tosin otin Klarna-laskun, koska Klarnasta minulla on hyvät aiemmat kokemukset juurikin viivästyneiden/kadonneiden toimitusten osalta. Mä yleensä aina googlaan ennen tilaamista, enkä normaalisti noteeraa näitä jatkuvia mainoksia samalta firmalta (näistä tämän firman pirun lenkkareista on tullu ties kuinka monta mainosta minulle näkyviin eri kanavia pitkin). Nyt tässä alkoi vähän jo jänskättää, että minkäslaisen sirkuksen sain tällä huolimattomuudellani aikaan. Ihmettelen edelleen noita FB:ssa näkyviä kehuja, joihin pyytävät aina kuvia.


    • Anonyymi

      Moi. On kyllä. Eivät suostu antamaan osoitetta. Samat selitykset antaneet minulle. Itse en ole ehtinyt onneksi maksaa. Klarna selvittää asiaa. Lasku on jäädytetty.

    • Anonyymi

      Hei! Tämä Emiyo on täysi huijarijuttu!! Älkää tilatko mitään!!

    • Anonyymi

      Olen tilannut vaikka mitä,kun ajattelin,että voi palauttaa jos tuotteet eivät sovi. Enpä llunasta koko pakettia. On ihme ettei ko. Firman toimintaa saa lakkautettua.

    • Anonyymi

      Haksahdin miekin. Kengät tuli tänään. Ohjeen mukaan tilasin kokoa suuremmat, ovat isot. Mutta voihan niitä käyttää vaikka nurmikon ajossa ens kesänä. Laiskana maksoin laskun. Pääsin helpommalla. Mut ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Niin samanlainen tarina kuin muillakin.
      Tilasin kengät kokoa 38, lähettivät kokoa 35.
      Mulle vaan ei ole kukaan vastannut mitään, kun kyselin palautusosoitetta.( ei edes Lala)
      Klarnaan olen jo ollut yhteydessä ja maksu jäädytetty. Saa nähdä miten tämä nyt etenee.

    • Anonyymi

      Tilasin ortopediset lenkkarit facebook feikki suositusten perusteella ja sain ne kuukauden odottelun jälkeen. Maksoin luottokortilla. Eräpäivä laskulle oli 31.1. En hyväksynyt laskua,mutta se oli kuitenkin veloitettu tililtäni.
      Pankki neuvoi sulkemaan kortin,koska kortin tiedot ovat huijareilla. Reklamaatioon rahan takaisin saamiseksi pitää tehdä rikosilmoitus.
      Kannatan kivijalkakauppoja tämän jälkeen.

    • Anonyymi

      Myös minä tyhmyyksissäni tilasin lenkkarit tuolta. Tänään sain viimein paketin ja lenkkarit olivat todella huonolaatuiset ja liian isot (ohjeen mukaan tilasin numeroa isommat). Onneksi Klarnan kautta minullakin on lasku, jota en aio maksaa. Laitoin heti sähköpostia Emiyo:lle palautuksesta. Suututtaa ja nolottaa, kun tuli haksahdettua huijarifirmaan. Yleensä käyn etukäteen tsekkaamassa keskustelupalstat ja yrityksen omat verkkosivut, mutta nyt kun en sitä tehnyt, niin heti kävi köpelösti....

      • Anonyymi

        Sama juttu. Ja ehdin tilata monia kenkiä ynm tavaraa.
        En aio lunastaa koko pakettia. Koska mun lasku on melkein toistasataa euroa. Klarnalle ilmoitin etten Lunasta ja ko. Firmaan. Sieltä tuli Lalalta viesti että paketti kohta saapuu ja se on nyt saapunut mutta en lunasta. Laitoin viestin takaisin Lalalle että en lunasta pakettia.


      • Anonyymi

        Minuakin nolottaa jo valmiiksi ennen kuin olen edes toimitusta saanut, koska normaalisti en näihin haksahda. Aina googlaan ja selvittelen taustoja ja luotettavuutta ensin. En tällä kertaa ja nyt odotan jo, mitä tuleman pitää.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille! Onneksi löysin tämän ketjun, kun aloin tarkistaa, kannattaisiko houkuttavan oloisia lenkkareita tilata.

    • Anonyymi

      Ollaan noin 1 kk odotettu kenkiä, viesti tuli jossa luki että tuote on toimitettu? Viestiä ym tietoa tuotteen kulusta tulee koko ajan, itse tuotetta ei ole vielä näkynyt. Onneksi olivat halvat jos ei löydä perille. Eka ja vika kerta tilaus.

    • Anonyymi

      Mulla aivan sama juttu

    • Anonyymi

      Halpaan menin minäkin. Ekan ja vikan kerran. Huijarit kyykkyyn prkl!

    • Anonyymi

      Minä olin perunut kaupat,niin olivat vaan lähettäneet kengät,mitä en ole hakenut postista.Nyt vonkaavat kenkärahoja Klarnan kautta,en tietenkään aio maksaa.
      Huijausfirma jälleen kerran!!!Otan myös kuluttajasuojaan yhteyttä.

      • Anonyymi

        Sama juttu en lunasta mutta Lala käski lunastaa,en voi kuulemma perua kauppoja kun tavara on jo tullut. Tottakai voin perua. En lunasta pakettia enkä aio maksaa yhtään mitään kuluja ja jos ovat pientä kokoa ja saisin osoitteen mihin palauttaa niin en aikoisi mitään maksuja maksaa. Täys huijari firma.


    • Anonyymi

      Sain ekan tuotteen (lenkkarit) parisen viikkoa sitten, ja haluan palauttaa. Klarnalta sain myös pyynnön selvittää tätä asiaa ja laitoin vastauksen. Ilmoitin "Lalalle", etten halua toista tuotetta ja vastasi minullekin, ettei voi perua.

      Nyt ovat näköjään tulossa, lähtöpaikka Shanghai.. et silleen. En myöskään aio tätä pakettia lunastaa.

      Hyvä, kun ihmiset jakavat näitä kokemuksiaan!

    • Anonyymi

      Just huono kokemus päällä !!
      Tilasin lenkkarit, jotka pienet... Kysyin spostilla voiko vaihtaa...vastaus, että tiesin mitä tilasin...sain mitä tilasin... ei saa laskua peruttua, ei vaihtaa, ei palatusosoitetta !!

    • Anonyymi

      MINULLA ON PALAUTUSOSOITE JOS JOKU HALUAA NIIN LAITA SÄHKÖPOSTIA!

      Taistelin tän firman kanssa kuukauden että osoitteen sain..olin yhteydessä jo kuluttaja-asiamieheen Lähettäminen takaisin maksoi n. 20e ja olisin saanut kengät 50pros eli aika sama hinta mutta periaatteen takia palautin. Olinhan taistellut tuon osoitteen saamisesesta. Ja kengät oli pahvia!!!
      Ihmettelen MIKSI klarna tekee yhteistyötä kyseisen yrityksen kanssa :S koittakaa kirjoittaa tästä paikasta mahd moneen paikkaan jotta sana leviää

      • Anonyymi

        Moi!
        Mä voisin palautus osoitteen ottaa.
        Olen tapellut saman firman kanssa 2kk palautus osoitteesta.
        Aina vedoton ilmasto muutokseen,sukulaisille jne.....
        Nyt tuli lauantaina jokin norjalainen viesti onneksi kaveri on norjalainen ja suomensi sen mulle.


    • Anonyymi

      Tilasin kokotailukon mukaan kengät, mutta olivat liian suuret ja väljät muutenkin etuosaltaan. Palautusohjetta ei ollut kenkien mukana, eikä sitä näköjään saa millään pyytämällä. Aivan epärehellinen ja röyhkeästi toimiva firma. Mistään ei löydy osoitetta tai puhelinnumeroa!
      Kuluttajavirasto sanoi, että todennäköisesti kyseessä kiinalainen firma, vaikka Hollantia joku ehdottanut firman kotimaaksi.
      Olen lähettänyt monta sähköpostia heille, mutta saanut vain yhden vastauksen joltain mystiseltä Lala- nimiseltä "henkilöltä".
      Älkää vaan tilatko - ei tuotekaan mitkään ortopediset jalkineet ole, vaikka kevyet kyllä ovatkin.

    • Anonyymi

      erehdyin tilaamaan ko. paikasta ja vaikka olen yrittänyt saada sieltä vastauksia kun tilaustani ei toimiteta. Sinä sait kenkäsi mutta kauanko kesti? Turha varmaan rahoja yrittää takaisin.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa palauttaa, muuten ko yritys voittaisi
        Näillä he tekee rahaa


    • Anonyymi

      Täysin samat vastaukset sain, ihan huijausta kaikki!!!! Välttäkää kyseistä yhtiötä.

    • Anonyymi

      Jos tilaatte jotain tarjous tuoteita niin ottaakaa hinnoista yms kuva kaappaus . vahvistusta ei tule sähköpostiin ja tupla hinta.ja koska jos olet tilannut halvan tuotteen niin maksat laskussa. helpommin sen pois kun taistelet tuotteet oikeasta hinnasta.ja varaudu odottamaan kuukausi tuotetta jota ei enään voi perua.en suosittele kenellekään kyseistä puljua

    • Anonyymi

      Huijareita! Tilasin 2 kk sitten enkä ole saanut tilaustani.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna täyttä paskaa ja huijausta koko firma! Tilasin, tuote tuli --> ei ollu sellainen kuin kuvittelin. Otin yhteyttä, että saisin palautusosoitteen. No siitähän show alkoikin! Aluksi piti laittaa kuva tuotteesta ja kertoa vika. Sen jälkeen tuli ilmoitus, että tekninen puoli tutkii vikaa. Tutkii näköjään edelleen, koska en ole saanut mitään palautusosoitetta lukuisten viestiä jälkeen. Viimeisessä viestissä sain vastaukseksi, että voi harmi; voitko antaa tuotteen jollekin sukulaisellesi!!?? Eli samaa paskaa syöttävät kaikille. Viisaammat pysykää kaukana kyseisestä firmasta!! Jos tuote ei ole kuvatunlainen sitä et pysty palauttamaan, tämä on fakta.

    • Anonyymi

      Itse tilasin marraskuun lopulla kengät kyseisestä verkkokaupasta. Kun vihdoin sain kengät lähes kuukauden odottelun jälkeen, olivat kengät väärän kokoiset. Koska vika oli heidän ja sanoin, etten jaksaisi palautusrumbaan ryhtyä, he lähettivät minulle oikean koon kengät ilman, että jouduin liian pieniä kenkiä palauttamaan. Tässä vaiheessa olin siis ihan tyytyväinen kyseiseen verkkokauppaan, vaikka jouduinkin odottelemaan kenkiäni lähes kaksi kuukautta. Nyt kuitenkin huomasin kenkien pohjissa järkyttävän syvät halkeamat, jonne lumi kerääntyy oikein mukavasti. Kerkesin siis käyttää kenkiä vähän reilu kuukauden. Laitoin heille viestiä kuvan kera ja vaadin saada edes osan rahoistani takaisin. He kieltäytyvät tästä kuitenkin vedoten siihen, että tuotteen vastaanottamisesta on kulunut yli 14 päivää, joten palautus ei muka enää ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Mun keissi tuli tänään päätökseen. Kokonaisuudessaan kesti 2 kuukautta 1 päivää... Apua tarvittiin Euroopan Kuluttajavirastoa myöden... Tästä lähtien katson tarkkaan mistä tilaan ja mitä!

    • Anonyymi

      TEETTEHÄN ILMOITUKSEN KLARNALLE SEKÄ EUROOPAN KULUTTAJAKESKUKSEEN YRITYKSESTÄ!!

    • Anonyymi

      Mainostivat innolla matkakasseja joulun alla alennettuun hintaan. Tilasin 30.11. 3 kpl. Maksoin. Tammikuun puolen välin paikkeiila tuli ensimmäinen, helmikuun alkupuolella toinen. Kolmatta en ole vielä saanut. Kirjeenvaihtoa olen käynyt jatkuvasti. Sanoin peruvani tilauksen ja haluavani rahani kolmannesta takaisin. Tulee vastaus, että tavara on tulossa kohdemaahan.
      Kannattaa olla tilaamatta jatkossa.

    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä tilatko Emiyolta mitään!! Meni 2 kuukautta tilauksesta, mutta kun ihmeen kautta tuli tilaamani tennarit ( olin jo ehtinyt jäädyttää kortin yms.). Aivan paskaa laadultaan..

    • Anonyymi

      Hei,
      Ihan sama tilanne on minun tilauksen kanssa. Tämä on huijjausta. Ottaako poliisi asian vastann jos kääntyä poliisille?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tilasin Emiyolta tuotteen, joka saapui hieman alle kuukaudessa. Välittömästi paketin avattuani tarkastin sen ja lähetin heti sähköpostilla ilmoituksen että tuote ei vastaa odotuksia ja että uskon että siitä puuttuu osia. "Lala", pyysi tuotteesta videota, jonka lähetin. Pari päivää myöhemmin "Lala" pyysi uuden videon, koska ensimmäinen ei kuulemma toiminut. Taas parin päivän odottelun jälkeen, "Lala" vastasi että tuote on mitä pitääkin ja että asiakkaan kuuluu itse lisätä tuotteeseen osia. Tästä ei siis mitään mainintaa verkkokaupan tuotekuvauksessa eikä pakkauksen mukana tulleissa käyttöohjeissa. Laitoin juuri "Lalalle" sähköpostissa kuvat pakkauksessa olleista ohjeista sekä maininnan harhaanjohtavasta markkinoinnista verkkokaupassa. Varmaan menee taas pari päivää ennen kuin saan vastausta. Klarnan kautta lasku jäädytettynä.

    • Anonyymi

      Samat kokemukset, kitkerälle haisevat muovitossut tulivat paketista ja eivät vastanneet lähimainkaan sitä mitä kuvassa ja myyntipuheessa luvataan.
      Minä sain kokoa 42 olevat kengät ja tilasin numeroa 39. Olen tämän Lalan kanssa nyt viestitellyt 2 kuukautta ja palautusosoitetta kengille en ole saanut vieläkään. Minulta loppui tähän kaikki ulkomailta tilaukset samantien. Tämä yritys on jo nimeltään harhaanjohtava Emiyo Suomi ja kukaan ei puhu suomea kuin googlekääntäjän avulla. Miten saisikaan sanan leviämään eteenpäin. Nyt tämä yritys myy kaikkea mahdollista tilpehööriä ja mainokset tulevat koko ajan somessa vastaan.

    • Anonyymi

      HEI TE JOTKA OLETTE PALAUTTANEET

      Onko paketti mennyt perille ja oletteko saaneet rahanne takaisin??

      • Anonyymi

        Mulla meni paketti perille. Eivät hakeneet sitä kehotuksista huolimatta. Lojuivat kuukauden kohde maassa. Klarnan laskun kuitenkin onneksi mitätöivät.
        Palautukseen kun vein, kysyttiin että jos niitä ei noudeta haluanko ne takaisin vai tuhotaanko. Valitsin tuhoamisen. No yllätys oli viime viikon keskiviikkona ku hain postin, olivat palautuneet mulle 🤔🤬. kun saapuivat mulle tilauksen jälkeen jouduin hakemaan postista ja nyt palautui laatikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni paketti perille. Eivät hakeneet sitä kehotuksista huolimatta. Lojuivat kuukauden kohde maassa. Klarnan laskun kuitenkin onneksi mitätöivät.
        Palautukseen kun vein, kysyttiin että jos niitä ei noudeta haluanko ne takaisin vai tuhotaanko. Valitsin tuhoamisen. No yllätys oli viime viikon keskiviikkona ku hain postin, olivat palautuneet mulle 🤔🤬. kun saapuivat mulle tilauksen jälkeen jouduin hakemaan postista ja nyt palautui laatikkoon.

        Mulle ilmeisesti on palautunu kanssa takas ja lukee että postiennakko eli joutuisin maksaa tästä hausta. En enää tiie mitä tekis. Luovuttaisko ja maksais sen 50pros ja pitäis vaan paskat kengät.
        Klarna on ihan paska ku tekee kaiken tän jälkeen yhteistyötä yrityksen kans
        Euroopan kulult. kanssa viestitys on todella hidasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ilmeisesti on palautunu kanssa takas ja lukee että postiennakko eli joutuisin maksaa tästä hausta. En enää tiie mitä tekis. Luovuttaisko ja maksais sen 50pros ja pitäis vaan paskat kengät.
        Klarna on ihan paska ku tekee kaiken tän jälkeen yhteistyötä yrityksen kans
        Euroopan kulult. kanssa viestitys on todella hidasta.

        Mulla ei ollut mitään postiennakkoja kun olivat ne lykännyt postilaatikkoon. Nyt ne paskat kengät on taas mun riesana mutta kuitenkaan en joudu niistä enää mitään maksamaan. On kyllä niin kamalat että en edes laittaisi niitä Ukrainalaisille tehtyihin keräyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ollut mitään postiennakkoja kun olivat ne lykännyt postilaatikkoon. Nyt ne paskat kengät on taas mun riesana mutta kuitenkaan en joudu niistä enää mitään maksamaan. On kyllä niin kamalat että en edes laittaisi niitä Ukrainalaisille tehtyihin keräyksiin.

        Kuka sen päätti ettet joudu maksamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sen päätti ettet joudu maksamaan?

        Klarna mitätöi laskun ennen kuin palautui takaisin koska olin ne palauttanut. Klarna tutki myös asiaa ja firma lopulta myöntyi laskun mitätöintiin.


    • Anonyymi

      Tyttäreni tilasi kengät ja myöskään heiltä ei saanut palautusosoitetta... Yritin myös itse saada osoitteen, kuulemma Alankomaihin lähetetään ja palauttaja maksaa postikulut... Uskomatonta! Älkää ostako, jos ette ole tuotteen sopivuudesta täysin varma!
      Teen vielä reklamaation!

    • Anonyymi

      Firma toimii Jakartassa, tuskin koskaan saa palautuksia. Kannattaa googlata tiedot ennen ostamista.

    • Anonyymi

      No voi ei! Minäkin haksahdin tähän mokomaan huijarifirmaan. Tilauksessa on kahdet kengät. En ole saanut sähköpostiin tilausvahvistusta, mutta Klarnan laskun kyllä. Yhteyttä tuonne firmaan on kyllä hankala saada. EN voi suositella tilaamaan. Saa nyt nähdä milloin tuotteet tulevat. Otan yhteyttä Klarnaan jos ei eräpäivää lähestyttäessä ole tulleet. Kumma että Klarnakin tekee yhteistyötä ko firman kanssa. Kyllä harmittaa oma sinisilmäisyys, mutta opiksi tästä on otettava. Jos tästä alle satasella selviää, niin olkoon ne oppirahat ja ostan kivijalkakaupasta vastaisuudessa.

      • Anonyymi

        Kengät tulivat, ihan paskat. Näyttää viime vuonna ehkä tämän saman tai ainakin samalla tavalla toimivan firman nimi olleet vorola.fi.
        Paketissa ei ollut mukana mitään lähetyslistaa. Eikä siten palautusohjetta tai osoitetta...Pakkauksen päällä lähettäjänä on Yun Express, p.o.box 9660, 00002 Helsinki. Kukahan tuota laatikkoa tyhjentää?


    • Anonyymi

      Ihan sama kuvio minulla on nyt menossa😡, olen monta kertaa pyytänyt osoitetta mihin näitä käsineitä palauttaisin, ri suostu antamaan. Ilmastokysymykseen vetoaa, ehdotti samperi että kyselisin sukulaisilta tai tuttavilta kos he ostaisivat ne, ihme houhua, en anna perikisi 🤯

      • Anonyymi

        Tässä viestiketjussa on pariinkin otteeseen osoite minne palauttaa... Muista kuvata ja dokumentoida kaikki vaiheet. Pyydä palautuksesta seurantatunnus (eivät kylläkään hae pakettia), jos lasku Klarnalta sinne tietoa että olet laittanut palautukseen ja kuva palautuskuitista, myös tälle Lalalle (oletan että kyseinen ihminen sieltä viestittelee) tietoa että palautukseen veit tuotteen ja kuva palautuskuitista ja varmuuden vuoksi kirjoittaa viestiin vielä sen palautustunnuksen.
        Yhteyttä kannattaa myös ottaa asiantiimoilta eu:n kuluttajavirastoon.
        Kaikki viestittelyt kyseisen firman kanssa talteen.


    • Anonyymi

      Tämän yrityksen tuotteet tulevat kiinasta. Palautus on mahdotonta, etkä saa rahojasi takaisin. Myyvät esim kenkiä hintaan 80€, Sheinillä vastaavat, täysin samanlaiset kengät maksavat esimerkiksi 19€. Näillä ei ole mitään tekemistä ortopedian kanssa, vaikka siten mainostavatkin. Kommentoidessani asiaa heidän facebook sivuill, minut estettiin noin 2 minuutissa. Jokainen tehköön asiasta omat johtopäätöksensä.

      Suosittelen välttämään tätä(kin) liikettä. Googlatkaa aina yritysten tiedot/kauppapaikka ja etsikää vastaavaa myytävää tuotetta Kiinakaupoista.

    • Anonyymi

      Tyhmiä ihmisiä....ei muuta.

    • Anonyymi

      Joo se on ihan hanurista. Itse olen tilannut kengät yli kuukausi sitten eikä vieläkään ole tulleet. Siel on niin kiinalaiset toiminnot ettei vois hankalammaksi enää mennä juuri tuo palautus on ihan turhaa ja monimutkaista. Minun osoitteen osasivat hukata ja kyselivät monen viikon päästä osoitetta. Seuranta tavaran kuljetuksesta on kuin valeuutinen ilmoitus tulee että meillä on ilo ilmoittaa että pakettine on tullut ja se on oikeasti vielä jossain Sanghaissa. Toivoton tapaus en varmasti tilaa ikinä mitään.

    • Anonyymi

      Lala ei koskaan antanut palautusosoitetta, useita kyselyistä huolimatta. Lopulta kehoitti välittömästi maksamaan laskun Klarnassa. Olin jo ilmoittanut Klarnalle aikaisemmin tilanteesta ja lasku oli taukotilassa. Lalan kehoituksen jälkeen parin päivän päästä Klarna mitätöi laskun.

      Tästä on nyt kuukausi. Ei ole lalasta onneksi enää kuulunut. Laskua en siis maksanut, mutta kengät lojuvat vielä kaapissa pussissaan.

      Onneksi en luovuttanut, enkä maksanut.

      • Anonyymi

        Mikä oli peruste sille että lasku mitätöitiin? Koska et saanut palautusosoitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli peruste sille että lasku mitätöitiin? Koska et saanut palautusosoitetta?

        Juurikin tämä. Kun sain tilauksen, olin heti Emiyolle yhteydessä palautuksesta ja kun meni vaikeaksi, laiton heti viestiä erikseen Klarnalle ja kerroin tilanteesta. Ilmoitin myös, että en ole laskua maksamassa.

        Tämän jälkeen jatkoin vielä vääntöä Lalan kanssa erikseen, tuloksetta.

        Tässä meni aikaa, ja sitten tulikin Klarnalta sähköpostiviesti, että lasku on poistettu eikä maksettavaa ole. Mainitsivat, että Emiyo saattaa asiaa tutkia ja olla yhteydessä. Mutta ei ole onneksi kuulunut. Joten mun tapauksessa loppu hyvin kaikki hyvin.
        Älkää ihmeessä muutkaan makselko Klarnan kautta laskua, vaan ilmoittakaa sinne että eivät anna palautusosoitetta useista kyselyistä huolimatta, ettekä ole maksamassa. Luulisi että Klarnalla on joka tapauksessa yhtenäinen linja.


    • Anonyymi

      Tilasin kengät, jotka ei vastannut alkuunkaan odotuksia. Olen pyytänyt palautusosoitetta, jota en ole saanut. Yleensä palautuslomake on mukana tuotteessa. En suosittele kenellekään tätä puljua!

      • Anonyymi

        Kyllä sen saa kun tarpeeksi kauan ja uhkaa kuluttaja-asiamiehellä(kannattaa olla yhteydessä muutenkin) kenkien palautus vain maksaa sen 30e :/


    • Anonyymi

      minulle sanottiin, että kengät tuhotaan

    • Anonyymi

      Palautus ei onnistu millään. Palautusaósoitetta ei tule!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Kengät olivat pienet ja palautus ei onnistunut koska se on kuulemma niin vaikeaa. Suosittelivat että joku perheestä tai ystävä voisi ottaa kengät! En enää Ikinä tilaa tuolta enkä suosittele kenellekään!

    • Anonyymi

      TilasinEmiyolta kengät joulukuussa. En kuitenkaan päässyt hakemaan pakettia postista, olin toisella paikkakunnalla. Ilmoitin Klarnelle, että peruuttaisivat laskun. Se laitettiin taukotilaan. Emiyo lupasi perua 75% hinnasta ja väittää, että minun pitäisi maksaa 25% tuotteesta jota en ole edes saanut. Mitä ihmettä.

      • Anonyymi

        Minulle klarna ehdotti tätä samaa. Olen kuulemma vastuussa paketista kun sitä ei ole haettu.


    • Anonyymi

      Tilasin niin että maksu menee klarnan kautta, sieltä löytyi ohje mitä pitää tietoja lähettää emiyolle, että lähettävät osoitteen palautukseen, jos osoitetta ei tule niin klarnaan yhteys

    • Anonyymi

      Älkää ostako Emiyosuomi firmalta mitään! Täys huijarkauppa! Kengät olivat huonolaatuisia ja ei vastannut kokoaan. Ja he eivät suostu antamaan ohjeita miten kenkiä voisi palauttaa. Ja nyt on Klarnalla lasku auki, nähtäväksi jää miten käy....

    • Anonyymi

      Palautukset täysin mahdottomia joten miettikää kun tilaatte vastaavia tuotteita löytyy varmasti muualtakin

    • Anonyymi

      Ihan samoin minulla vaikka palautusoikeus pitäisi olla 14 vrk, otin klarnaan yhteyttä ja sanoivat että maksu on tauolla, ei saa myöskään tuotetta lähettää ennenkuin osoite tulee

    • Anonyymi

      Tilasin kengät 23.3.2022. eipä ole näkyny kenkiä , mutta lasku pitäisi maksaa. tämä taitaa olla huijarifirma jolle klarnan kautta raha kelpaa. kuriirin välityksellä olisi jo kengät toimitettu vastaanottajalle.

    • Anonyymi

      Kiinasta tulee tavarat ja ihan pa....a on tavara. Oma moka, kun haksahdin tilaamaan.

    • Anonyymi

      Vaativat rahaa tyhjästä. Kenkiä ei ole tullut.Ei postin ilmoitusta, mitään. Älkää tilatko! Ehdottavat osittain maksamista: tyhjästä!

    • Anonyymi

      Jepp näin kävi, kengät tulivat, ihan halpa muoviset, haisi todella pahalle ja liian pienet. Pakattu harmaan muovipussiin ilman mitään palautusosoitetta tai muutakaan lähetyslistaa.. huijausta on ! Onneksi klarnan kautta lasku..

    • Anonyymi

      On kokemuksia. Lasku tuli muttei kenkiä

    • Anonyymi

      Kk sitte tilattu lenkkarit ei ole mitään kuulunu vaikka ilmoitus tuli samana päivänä että lähetys on matkalla.. empä taida maksaakkaan. Klarnalta tuli heti lasku... älkää menkö tähän ansaan..ter. Seija....

    • Anonyymi

      Sama vika täällä, olen lähettänyt monta s-postia heille mutta saan vaan lisä kysymyksiä..olen ollut yhteydessä kuluttaja neuvontaan ja nyt odotan vastausta sieltä..

    • Anonyymi

      Minäkin odottelen palautusosoitetta. Arvaan että tulee aikaisintaan sitten kun palautusaika on kulunut. Yritin palauttaa lähetysosoitteeseen, mutta postin mukaan ei onnistu. Ellen saa heiltä itseltään palautusosoitetta, en aio tehdä mitään, saavat tulla hakemaan kengät. Enkä missään tapauksessa maksa palautuksesta, koska sellaista ei ole sovittu. Tilasin laskulla, joten jäädytän sen Klarnassa.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Ihme firma. Useista yrityksistä huolimatta palautus ei onnistunut. Eipä tarvitse enää kyseistä kauppaa käyttää. Ei saanut vastauksia selviin kysymyksiin

    • Anonyymi

      Just niin... Ihan sama ongelma täällä. Tilasin kengät, jotka eivät sovi minulle. Luvattiin 100 % palautus, mutta ei onnistu. Pyydettiin laittamaan sähköpostia, jotta voivat lähettää palautusosoitteen. Vastaus tuli sähköpostiin, että vastaanottajan sähköposti on täynnä eikä viestiä voi vastaanottaa. Siis ilm. ei mitään mahista palauttaa sopimattomia kenkiä .....

    • Anonyymi

      Huijaus

    • Anonyymi

      Tilasin lenkkarit 4viikkoa sitten ei ole tullut ja olen maksanutkin ne jo

    • Anonyymi

      Hei

      Kiitos paljon näistä palautteista. Olin jo ostamassa kenkiä, kun päätin katsoa löytyykö netistä negatiivista palautetta. Niinpä jätin tilauksen tekemättä. Kiitos

    • Anonyymi

      Oliko jollain palautus osotetta?

      • Anonyymi

        Löytyy tuolta ketjusta.


    • Anonyymi

      Ihmettelen, miten Klarna edelleen rahoittaa tuon huijarifirman touhuja.

      • Anonyymi

        Tää on kyllä ihme! Itse jo heti tammikuun alussa viestitin Klarnalle ja sanoin että lopettakaa yhteistyö tälläisen firman kanssa. Erikoista että vielä jatkuu, ilmeisesti rahaa kuitenkin virtaa.


    • Anonyymi

      Huono kokemus täälläkin. Tilasin kengät ja eipä kuulu mitään muuta kuin uusien tuotteiden mainontaa. En harmi kyllä tullut maksaneeksi Klarnalla. Saa nähdä kaapataanko vielä korttitiedot tyhmyyden palkaksi. Eli en suosittele.

    • Anonyymi

      Tilasin kahdet "ortopediset" kengät kerralla, oli virhe, kengät on kamalat, ei mitään muotoilua, pohjat jäykät ei joustavat ja notkeat mitä mainoksessa, haisee pahalle muoville, ei kehtaa edes antaa kelleen....oma vika, en ikinä enää tilaa mitään mistä en varmaksi tiedä, kokemus maksoi vähän päälle 60€

    • Anonyymi

      Olen juuri käymässä samanlaista kamppailua My Trendy.se-nimisen firman kanssa. Taitaa olla samaa porukkaa, mainoskuvatkin hyvin toisiaan muistuttavia.
      ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ MY TRENDY.SE:tä, samoja huijareita!

    • Anonyymi

      Vastaava kokemus, sain väärän väriset - ja malliset kengät, mukana ei tietenkään palautuslomaketta( mikä olisi pitänyt olla ), viestiini vastattiin että kenkien väri saattaa poiketa kuvan kengästä valotuksesta johtuen, että minun saamani tumman viininpunainen on heidän kirkkaan punainen. Pyysin myös rahojen palautusta, siihen ei kommentoitu. Älkää vaan tilatko tuolta mitään!

    • Anonyymi

      Hei, minulla oli samanlainen kokemus Emiyosta. Tilasin lenkkarit heidän verkkokaupasta ja ne saapuivat noin 1kk päästä heikkolaatuisina eivätkä vastanneet nettisivulla näkyvää tuotetta. Lähetin tästä viestiä asiakaspalveluun ja pyysin palautusosoitteen Emiyolta, sillä se kuului heidän palautuskäytäntöön. Sain sen jälkeen 2 hyvin epäselvää viestiä ilman palautusosoitetta. Lopulta palautuksesta ei tullut mitään ja jouduin maksamaan tuotteesta joka ei vastannut odotuksia tai kuvausta. Varoitan teitä kaikkia, Emiyo verkkokauppa ei ole luotettavaa. Tuotteet ja asiakaspalvelu ovat kummatkin yhtä huono laatuisia ja palautus lähes mahdotonta.

    • Anonyymi

      Aivan alaarvoista tavaraa. Älkää vaan mennä ostamaan, palautus ei onnistu.

    • Anonyymi

      Heikkolaatuiset lenkkarit, ylihinta laatuun nähden. Palautus käytännössä mahdotonta. Asiakaspalvelussa vastaa robotti tai joku Lulu tai Lala, joka toistaa konemaisia vastauksia. Asia ei selviä. Tavoitteena heillä vain saada rahat.

    • Anonyymi

      Helvatti, tämä Cloges Company/ESa Juhani Valle kusetti puukenjä tialuksessa, maksoin kengät, mutta kenkiä ei kuulu, puhelimeen ei vastata, eikä asiakaspalvelun sähköposteihin, huijari firma varokaa!!Viimeiset tilinpäätöstiedot vuodelta 2018.

    • Anonyymi

      Enpä suosittele ko. paikasta mitään tilaamaan. Toimitusaika on todella pitkä ja oman kokemukseni myötä saman tilauksen tuotteet laitetaan kahdessa eri pakkauksessa, jonka myötä toinen paketti harhailee jossain päin maailmaa. Olen ilmoittanut, etten halua ottaa tilaustani vastaan. En siis noutanut koko pakettia (pakettaja) lainkaan.

    • Anonyymi

      Älä ikinä tilaa tuolta mitään! Saat varmasti paskss niskaan ja tapella. Mutta jos sitä haet, niin sitten tilausta vetämään.

    • Anonyymi

      Minäkin tilasin ns.ortopedi kengät,koko ei vastannut yhtään,oli liian isot ja ihan erilaiset kuin kuvassa.
      Lähetin viestiä että miten palautan,tuli vain takasin viesti eli tää Lala että voitko kertoa mikä tuotteessa vialla vaikka siinä ekassa viestissä kerrroin laiton takas viestiä että haluan palauttaa ja mihin ja haluan rahat takaisin mutta ei ole enää vastannut.
      Mä maksoin luottokortilla joten täytynee ottaa sinne yhteyttä ja tehdä myös nuo kuluttaja asiamiehelle ilmoitukset.
      Aivan kusetus firma,en tilaa enää ikinä mitään.

      • Anonyymi

        Otan pakkiin yhteyttä, maksoin myös luottokortilla, että ko firma huijaa eikä noudata verkkokaupan palautusoikeutta, huolimattaa omilla sivuillaan lukevasta tekstistä.

        Onko kukaan saanut pankkia toimimaan luottokorttimaksun suhteen?


    • Anonyymi

      Missä viipyy tilaukseni til. numero 24637 tilattu 2.5 22 Heljä Sorvali . Laittakaa tietoa missä viipyy..lenkkikengät..

    • Anonyymi

      Tilasin muka ergonomiset kengät. Koko 38 vastasi kokoa 36. Aivan surkeanlaatuiset ja ei edes kengännauhat sisältyneet. Tuli toisen kaupungin postiin. Täyttä rahanhukkaa. No oppirahat tuli maksettua.

      • Anonyymi

        Tee kuitenkin valitus Euroopan Kuluttajavirastoon, se on helppoa ja saat sieltä ohjeita ja vastauksen nopeasti.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Tuli kaksi tilaamaani mekkoa, jotka olivat minulle liian pieniä. Nyt olen lähettänyt toistakymmentä sähköpostia Lala-nimisen henkilön kanssa. Samat vetoomukset palautuksen hankaloittamisessa. Edelleenkään en ole saanut palautusosoitetta.
      Tämä on kyllä outoa toimintaa.
      T. Maarit

      • Anonyymi

        Tee valitus Euroopan Kuluttajavirastoon. Mitä enemmän valituksia tulee, sitä parempi ja saadaan ehkä yrityksen toiminta Suomessa loppumaan.


    • Anonyymi

      Minäkin erehdyin tilaamaan kengät sieltä. Tulivat myöhässä ja lisäksi viallisia!
      Palautusosoitetta anelin monta päivää ja tämä jo monen tuntema Lulu ei sitä antanut!
      Ilmoitin asiasta Euroopan Kuluttajavirastoon ja niin on moni muukin tehnyt eli tuttu " asiakas" siellä.
      Onneksi tilasin ne Klarna- laskulla. Sen pyysin heti holdiin ja Kuluttajaviraston neuvosta pyysin laskun mitätöintiä.
      Erikoista oli se, että Klarna ilmoitti ettei ko. yritys ole enää heidän asiakkaansa! Ovat varmaan hekin saaneet tarpeeksi viestejä sekä laskunsiirtopyyntöjä jne.
      Olen ilmoittanut tälle Lululle että he rikkovat sopimusta, 14 pvän palautusoikeus ja jo sen perusteella voi kaupan purkaa. Hän ei tietenkään vastaa mitään, kuuluu taktiikkaan ja asiakkaan väsyttämiseen!
      Itse en aio maksaa palautuskustannuksia Hollantiin johtuen juuri tuosta epäasiallisesta käytöksestä ja asioiden tahallisesta pitkittämisestä!
      Muistakaa kaikki tehdä valitus, niin saadaan tuo huijariyritys pois täältä! Ja tästä lähtien täytyy selvittää tarkasti palautuskäytäntö, koska pienikin paketti Eurooppaan maksaa yli 20 e!

    • Anonyymi

      Tilasin kengät kyseiseltä firmalta. Päätin palauttaa ne takasin niin siitäpä alkoi melkoinen uuvutustaistelu. Olen käynyt kyseisen firman kanssa yli kuukauden sähköpostivaihtoa jossa olen vaatinut palautus osoitetta. Sieltä tullut vaikka minkälaista selitystä miksi ei kannata palauttaa. On kallista ja ekologisesti kannattamatonta. Mutta ku en antanut periksi ja vaadin aina osoitetta niin sen viimein lähettivät. Kait ne katto et tuosta muijasta ei pääse muute eroon . Tiiä sitte saanko rahoja takasi mutta OSOITE on kuite

    • Anonyymi

      Meidän kaikkien kaverin Lalan uusin tarjous,palauttavat ostoksesta 50% jatuotetta eitarvitse lähettää takaisin. Soitan nyt huomenna pankkiin ja kysyn saanko luottokorttimaksun sitä kautta takaisin, perusteluineen, jos en niin taidan hyväksyä tuon 50%, ehkä.

      • Anonyymi

        No niin, Lalasta viis, reklamoin luottokorttiveloituksen ja tekivät nopeasti päätöksen hyvityksestä, itse tuotteen saa hävittää, mutta ehkä käytän niitä paskoja lenkkareita paskahommissa.


    • Anonyymi

      Kirjoitin tuossa alempana jo kuinka tilaamani tossut, ne hienot ergonomiset, olivat virheelliset ja pyysin palautusosoitetta. No sitähän en ole "kaikkien kaverilta Lalalta" saanut. Monen päivän hiljaisuuden jälkeen Lala tarjosi 20 % alennusta, koska kengissä oli vain " muutamia vikoja" ja ne olivat varmasti syntyneet kuljetuksen aiheuttamasta " törmäyksestä " !! Repesin täysin !! Toisen tossun sisäpohja on liimattu ( ei lähde irti) niin että sinne on jäänyt 2 korkeaa poikittaista vekkiä, jotka painaisivat jalkapohjaa eli ei voi käyttää !! Tossut olivat pakattu tiiviisti yhteen pohjat ulospäin. Mitenkähän kuljetuksessa tapahtanut tärähdys olisi saanut sisäpohjiin vekkejä, kun muuten paketti täysin ehjä eikä mitään ulkoisia merkkejä ?? Hehheh! No, lasku tosiaan jäädytetty Klarnalla, EmiOy ei ole enää Klarnan asiakas! Euroapan kuluttajavirastossa ollaan tietoisia ko. yrityksen toiminnasta ja tehdään kai jotain asian eteen. Lalalle ilmoitin että voivat noutaa paketin/tossut itse minulta, koska en ole pyynnöistäni huolimatta saanut palautusosoitetta ja rikkovat 14-päivän palutusoikeus - sopimusta. Kerroin myös ettei mitään laskua ole enää, koska eivät ole enää Klarnan asiakkaita!

    • Anonyymi

      Sama tilanne! Vaativat että pitää maksaa palautusrahti, mutta mitään osoitetta eivät lähetä!
      Minne ilmoittaa, kuluttajan suojaan???

    • Anonyymi

      Huijareita!!
      Otan yhteyttä kuluttajansuoja asiamieheen.

      Eivät lähetä palautusosoitetta.

    • Anonyymi

      Kyllä on kokemusta. Eivät ilmoita laskuttajalle palutetusta paketista. Onneksi en ostanut käteisellä. Laskuttaja odottaa minulta palautusilmoitusta, jonka heille ilmoitin, mutta sen täytyy tehdä Emiyo Suomi itse, että ovat saanet palautukseni. Kovin nihkeää sieltä päin on toiminta. Olen ollut kyseisen firman kanssa yhteydessä, ei tapahdu mitään, paitsi kysymykseeni, että onko tuote palautettu, vastaus on myöntävä. En enää tilaa netistä muuta kuin suomalainen tuttu firma.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia minullakin.

    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE!!!
      Näin mainostetaan: 100% Tyytyväisyystakuu

      Vakuutamme, että asiakkaamme ovat 100% tyytyväisiä. Etkö ole tyytyväinen
      tuotteeseen? Sinulla on oikeus palauttaa tuote ilman perusteluja 14 päivän
      sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Kun kyselin miten voin palauttaa lenkkarit (odotin niitä kuukauden), jotka olivat aivan liian isot, niin minulle vastattiin näin:
      Palautusprosessi on meille melko monimutkainen, koska se on lähetettävä
      Hollantiin ja asiakas maksaa toimituskulut. Siksi suosittelemme, että tarkistat
      ystäviltäsi tai perheeltäsi, voivatko he ottaa tuotteen vastaan. Kiitos Jotenka EN TODELLAAKAAN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN TÄTÄ HUIJARI FIRMAA.

    • Anonyymi

      Jos olet tilannut Klarnalla kannattaa soittaa ihan Klarnan numeroon. Siellä asia hoituu. Tämä verkkokauppa on hyvin tuttu siellä ja eivät tee enää edes yhteistyötä tuon verkkokaupan kanssa. Emiyo suomi viesteihin ei kannata edes vastata!

    • Anonyymi

      Sen kotimaa on Alankomaat. Tuli tietooni, kun olen käynyt "keskustelua" paketista, jota en postista noutanut. Olen kysellyt laskun takia paketin perään sähköpostauksella.kin laskuttaja penää tietenkin maksua tilauksesta, joka minulle ai ole. Oletin, että posti palauttaa lähettäjälle. Luulin saajan olevan Emiyo Suomi, eli sinne palautuvan. Nyt en tiedä, missä kenkäpaketti on. Viimeksi sain sähköpostin, jossa "Lala" kertoo, ettei ole tullut Alankomaihin! Siis se on lähtömaa. Minullekin tuli, kun kirjoitin peruvani tilauksen, että he lähettävät tilauksen minulle takaisin, että maksan siitä vain 25% hinnasta. Eihän ne kalliit olleet muutenkaan, mutta jos ei mahdu lenkkarit jalkaani, (ulkolaiset) miksi ne ottaisin vastaan. Tämä on valtaisaa huijausta. Laskuni on seisonnassa niin kauan kuin asia selviää. Pitäiskö ottaa kuluttajaneuvojaan yhteys? Vanhaakin huijataan. Luulin Emiyon olevan suomalainen. Tästä nettifirmasta pitäisi tehdä varoittava esimerkki, mutta minne ja miten.

    • Anonyymi

      Tilasin kyseiseltä firmalta ortobediset lenkkarit, niin huijari yritys ( jos on edes yritys) huonot jalkaan, pohjat liukkaat ihan muovi pohjat, ihan pers......olen yrittänyt palauttaa, no onneksi ei tuon kalliimmat, kertoivat postissa, hankala ja kallis palauttaa lähtevät aasiaan....ostohetkellä luki 14 pv sisällä voi tuotteet palauttaa vaivattomasti ilman postikuluja, älkää hyvät ihmiset ostako tältä huijari firmalta mitään, oma tyhmyys tietty kun menin halpaan, tyhmästä päästä kärsii😅 ei ollut sopivat kellekkään tyttären perheelle, täytyy yrittää jos naapurit huolis, antaisin kyllä jollekin jolla esim. On tiukka rahatilanne tällä hetkellä, on sekin parempi kun heittää roskiin. Joku Lala sieltää kirjoittelee ” satuja” huijari, mikä huijari.
      Nim. Ei koskaan Emioyta👎🏻👎🏻

    • Anonyymi

      Huijareita, ei kannata ostaa mitään tästä verkkokaupasta. Tuotteet tulevat ilman palautusosoitetta, kun kauppaan ottaa yhteyttä ilmoittaakseen palautuksesta, kauppias ei anna sitä, vaan kertoo palautusprosessin olevan heille mutkikas ja kehoittaa tarjoamaan tuotetta ystäville tai tuttaville.

    • Anonyymi

      On erittäin huono kokemus, taitaa olla huijareita, tilasin muka ortobediset tossut….. huonot jalassa, muovi pohja, liukkaat, on vaikeaa kuulemma palauttaa lähtevät Aasiaan, ja pitäisi maksaa kulut, minun, ei näistä ollut mitään mainintaa ostohetkellä….. minun vila, ei kannata joka paikasta tilata🥱käskettiin astamaan sukulaisille 40€ tossut, kun ei ole yhtään nyt läheistä jolla olis sopiva koko.
      Voisin antaa jollekin jolla on nyt tiukkaa, koronan ym tähden.
      Eli älkää vaan tilatko tuolta Lalalta tai Lululta mitään, joka niihin posteihin vastaa ja toivottelee iloista kesää🤔🙈

    • Anonyymi

      Älkää vain kukaan erehtykö tilaamaan tuosta Emioy:stä. Mulle kävi kuin edellä keskusteluun osallistuneille että ei annettu palautusosoitetta vaikka kuinka sitä pyysin. Ja ehdotti tuo Lala mullekin että myy jollekin tuttavalle tai sukulaiselle ne kengät. Mutta nyt odotan miten Klarna saa asian hoitumaan. Kannattaa olla sinne yhteydessä.

    • Anonyymi

      Minulle kävi aivan samoin. He jopa kyselivät eikö kukaan ystävistäni tai sukulaisistani voisi ottaa kenkiä, kun valitin niiden epämukavuutta

    • Anonyymi

      Täyshuijari yritys, mitään ei kannata ostaa. Sain aivan eri tuotteen kuin tilasin ei mitään firman osoitetta tai nimeä ei edes lähetyslistaa!! En todella voi suositella

    • Anonyymi

      Saman asian kanssa juuri taistelen.
      Aivan samat perustelut tullut minulle myös ja rahoja ei ole kuulunut takaisin.
      Laitan asian kuluttaja asiamiehelle.
      Törkeää käytöstä.

    • Anonyymi

      Täysin huijausta koko toiminta! Tilasin kuvassa hyvännäköisen neulepaidan.Odotin 11/2kk paketti tuli.Minun koko on xl ja niin oli paidan lapussakin.Hyvä kun sain sen kiskottua päälleni ja hihat jäi kyyränpäihin.Kangas piti olla mohair villasekoitusta...jotakin fliisin oloista täysin lumppu koko paita.ÄLKÄÄ EREHTYKÖ TILAMAAN!!!

    • Anonyymi

      Sain osoitteen minne palauttaa, mutta postin kautta maksaa melkein 75€ palautus. En todellakaan ala siihen hintaan palauttaa 😭 pöljä tilasin vielä neljät kengät joista oli tarkotus ottaa kahdet mut kaikki oli samaa paskaa mitä saa ite tilattua 5€ niin ei kiitos.
      Laitoin vastapalloa et heidän sivuillaan ei mainittu sitä mistä kengät tulevat joten oletin, että Suomen varastolta. Pyysin laittamaan osotteen Suomeen mihin palautan tai olen yhteydessä kuluttaja asiamieheen.

    • Anonyymi

      Tilasin Eniyolta toukokuussa 2:t kesäkengät mitkä eivät sopineet jalkaani. Kysyin peruutusosoitetta, Kysymyksiini vastattiin " Tilasitko varmasti oikean kokoiset ?" Seuraava viesti: "Ikävä kuulla. Palautusprosessi on meille melko monimutkainen, koska se on lähetettävä Aasiaan ja asiakas maksaa toimituskulut. Näin vältät tuotteen palauttamisesta meille aiheutuvan vaivan.
      Kerro meille, miten sinulla menee.
      Terveisin,Ana"

      EN suosittele tilaamaan Eniyolta mitään!

    • Anonyymi

      Tilasin muutama viikko sitten tuotteen ja tänään sähköpostiin tuli kaksikin viestiä, jossa teksti: "Paketin toimitus epäonnistui. Allekirjoitus vaaditaan" Ja alapuolella linkki "Vahvista tilauksesi" No en todellakaan vahvista! Tässä vaiheessa alkoi epäilyttämään koko firma. Kumpa olisi tullut aiemmin luettua täällä näitä kommentteja. Lähetin Klarnalle tiedon asiasta ja lasku on tauolla. En aio lunastaa pakettia.

    • Anonyymi

      Stop
      Tein tänään tilauksen , mutta perun sen. Ei sieltä kyllä ole tullutkaan viestiä, että ovat saaneet tilaukseni.
      Mirja Vainio
      Halkoniemenkuja4 A4
      33410
      TAMPERE

    • Anonyymi

      EN TODELLAKAA SUOSITTELE TILAAMAAN EMIYO:sta

    • Anonyymi

      Sama. Onneksi otin maksun Klarnan kautta. Tilannetta selvitetään... 😡

    • Anonyymi

      Huijari yhtiö / henkilo t `

      Suomessa - Suomen verkkokauppa lait..

      Samaa yrittivät meillekkin,,

      Asia etenee Poliisitutkintaann -

    • Anonyymi

      Minulle kävi aivan samoin. Tilasin kengät, joista toinen oli viallinen, eikä tuotekuvaus pitänyt paikkaansa. Kysymyksessä eivät olleet ergokenkä. Sähköpostikeskusteluissa, sain aina kummallisia vastauksia, loppujen lopuksi hinta aleni -50%. Maksupalvelun hoito oli Klarnalla, joka lähetti laskun heti, vaikken ollut kenkiä saanut, noin kuukauden päästä kengät tulivat. Loppujen lopuksi hävisin taistelun ja lasku meni perintään. En osta mitään netistä, jonka maksuja hoitaa ruotsalainen Klarna

    • Anonyymi

      Minulla samat kokemukset!
      Annettuun puhelinnumeroonkaan ei saa yhteyttä!

    • Anonyymi

      Sama juttu, huhuhuh mitä huijausta!!!

    • Anonyymi

      Älkää tilatko mitään.Palautus ei onnistu ja tuote ei vastaa lähellekään kuvausta!

    • Anonyymi

      Ihme, että firma on vielä pystyssä.... Onneksi valitsin maksuvaihtoehtona Klarnaa. Poistivat laskun, enkä tarvitse maksa sitä! Erinomainen asiakaspalvelu Klarnalta!

    • Anonyymi

      Sama kokemus Emiyo Suomi verkkokaupasta. Tuote oli täysin väärän kokoinen eikä materiaali vastannut odotuksia. Ilmoitin pyydetyt tiedot palautusta varten heidän sivuilla olevaan sähköpostiosoitteeseen, niin tuli sama vastaus Ilmoitin, etten aio tuotetta pitää, vaan palautan sen. EI KANNATA TILATA KYSEISELTÄ FIRMALTA YHTÄÄN MITÄÄN!!!

    • Anonyymi

      Tilasin muka työkengiksi sopivat anatomiset sandaalit tulo kesti kuukauden ja paketissa pahasti vääntyneet kertakäyttö sandaalit.
      ÄLKÄÄ TILATKO TÄSTÄ FIRMASTA MITÄÄN

    • Anonyymi

      Mulla sama prosessi edessä ja just ilmoittivat että palautus pitää maksaa Aasiaan lähetyksestä. Pitää tehdä asiasta julkinen ettei muitakin kuseteta.

    • Anonyymi

      Emiyo
      Rekisteröity osoite:
      Krampenloop 23-4706PT-Roosendaal-Noord Brabant
      Kauppakamarin numero : 73972258
      ALV nro . NL002419631B88

      Tässä vähän yrityksen tietoja

    • Anonyymi

      Hei Mie oon nyt siinä tilassa tämän paskan lafkan kanssa , että tänään Lana ehdotti 50% maksettavaksi palautettavista mekoista , joita ei sitten tarvis lähettää takaisin. En suostunu periaatteesta, koska heillä on tämä 14 palautusoikeus ja koska lafka huijaa. Miten muilla ovat nämä neuvottelut sujuneet? Lasku on onneksi tauolla Klarnalla. Ihan samat sähköpostit on tullu vaatteiden eteenpäin lahjoittamisesta , vaihtamisesta ja ympäristöarvioinnin vetoamisesta. Jännää vaan että ne ois lähettänyt mulle uudet mekot heti aluksi, sillä kysyivät haluanko vaihtaa isompiin? Se ei ilmeisemmin ole niin työlästä ja ympäristöä vahingoittavaa kuin palautuksen vastaanottaminen. No, kaikesta oppii . Ikinä en ole vielä joutunut taistelemaan oikeuksistasi nettikaupan kanssa, vaikka olen tilannut paljon myös ulkomailta.

      • Anonyymi

        Minä suostuin lopulta 50 % takaisinmaksuun ja se tuli nopeasti luottokortille hyvityksenä. Ei olisi kannattanut...kun olisin saanut myös luottokorttifirmalta kaiken takaisin. Ei ikinä enää Emiyolta tai vastaavista YHTÄÄN MITÄÄN. Estot menee päälle.


    • Anonyymi

      Olen tilannut 20.7 2 paria kenkiä en ole vieläkään saanut niitä , luvattu toimitus aika 7-12 päivää nyt siirretty 5 päivää lisää. Onneksi en ole maksanut vielä mitään. Klrnalla lasku auki. Pitäisikö kysellä kuluttajasuojasta onko jotain taustalla.

    • Anonyymi

      Järkyttävän ylihintaista kiina-pasckaa, ostakaa suoraan Kiinasta vaikka joutuukin tullaamaan, tulee silti halvemmaksi.

      • Anonyymi

        Siis noista tuotekuvista jo näkee että perus kiinakamaa(samat mallit ja asennot jne). Samat tavarat pyörineet esim amazonissa tai ebayssä 10 vuotta mutta maksavat noin 10e..te maksatte jopa 40e.


    • Anonyymi

      Ei ikinä enää! Ihme huijarifirma, eivät lähetä tuotetta ennekuin klarna alkaa perään kysellä. Onneksi en maksanut etukäteen!! Älkää tilatko tuolta mitään, jos ette halua turhaa v*tutusta ja vaivaa.

    • Anonyymi

      Joo, älkää menkö halpaan hintaan lankaan sillä tuotteet eivät vastaa alkuunkaan mitä hienot mainokset näyttää. Ja asiakaspalvelu ei vastaa kyselyyn eikä anna tuotteen palautus osoitetta. Sairasta nykymeininkiä.

    • Anonyymi

      Siis aivan syvältä tämä firma🤬😡…..niin `luvataan` palautusmahdollisuus, mutta eipä anneta osoitetta minne ja miten😤😤!
      Aikojen takaa tuli vastaus lähettämääni s-postiin( varm koska uhkasin ilmoittaa sosiaaliseen mediaan firman toiminnasta); suositeltiin antamaan sukulaisille, jos kerran ei itselle käy( toimitus kesti ja kesti, tilaamani tuote olin ajatellut laittaa juhliin, jotka olivat jo keskikesällä😫; siksikin palautus)
      Ikinä koskaan en tuohon firmaan usko/ luota, enkä tilaa mitään🤬🤬🤬

    • Anonyymi

      Juu, on täysin petollinen nettikauppa…ei koskaan palautusosoitetta tule, vaan tosiaan käsketään antaa/ myydä sukulaisille tilaamasi tuotteet; jolleivat sovi itselle😤😖
      En koskaan tilaa täältä mitään🤬

    • Anonyymi

      Minulla sama, sitten tuli lopulta osoite Kiinaan ja palautus maksaa 60 euroa😨

      • Anonyymi

        Minä palautin sinne Kiinaan, koska en halunnut maksaa senttiäkään tälle huijarifirmalle. Klarnan kanssa asioin ja hoitivat asian osaltaan oikein hyvin. Asia on nyt osaltani käsitelty ja opin tästä virheestäni. Toki mieluummin olisin sen 60€ laittanut kunnon jalkineisiin.


    • Anonyymi

      On kokemusta. Jouduin viestitteleen Emiyon kanssa n. 3-4 kuukautta viikottain. Aihe oli se että tuotteet olivat täysin ala-arvoisia ja jopa vaarallisia. Mainostivat että kengät olisivat "ortopediset lenkkarit ". Ei niissä ollut minkäänlaista tukea ja pohjakin täysin lättänä. Tilasin nroa 40 kahdet kappaleet, niin sain yhdet joiden pohjassa oli nro 40 ja toiset joissa ei ollut numeroa laisinkaan , mutta olivat jotain 43-45 kokoa. Siis 3-4 kk vaativat viikottain uusia valokuvia kengistä, välillä piti mittanauha olla jossain asennossa ja seuraavalla kerralla jossain muussa asennossa. Lopulta en enää jaksanut ja silloin tuli viesti että jos maksaisin puolet. En vastannut mitään siihen, niin kohta tuli viesti että jos voisin antaa ne sukulaiselle!!! Järkyttävää, en vastannut siihenkään mitään, vaan nakkasin ne roskiin, sillä niillä olisi vaurioittanut jalat. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TILATKO TUOLTA MITÄÄN. NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ SAMAT TUOTTEET OVAT ESILLÄ MYÖS MUILLA NIMILLÄ. EN SUOSITTELE NÄITÄ TUOTTEITA KELLEKÄÄN

      • Anonyymi

        Ne on ilmeisesti Wishin kenkiä, eivätkä todellakaan ortopediset. Minä maksoin itseni irti ongelmasta ja palautin kengät Kiinaan. En halunnut maksaa tälle firmalle ja mieluummin jopa Suomen Postille enemmän kuin niiden kenkien hinta olisi ollut. Opin läksyni.


    • Anonyymi

      Huijari firma!tuottet kyllä sain mutta olivat liian isot palautta ei voi ,kun ei ole osoitetta,pakettikin oli törkeän näköinen,menee rikki kun aukaisee ,palautus pakettia ei ole,ja tuotteet ovat huonolaatuisia älkää sortuko tilaamaan mitään

    • Anonyymi

      Sama minulla..perseestä koko firma älkää tilatko.

    • Anonyymi

      Tein itse korttireklamaation visalle ja sieltä maksutapahtuma poistettiin. Samalla kaavalla meni viestittelyt kuin muillakin. Itse laitoin jo toisessa sähköpostissa maininnan että jos kauppaa ei peruta niin olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Mitään sieltä ei ole enää kuulunut pariin viikkoon. Onko kukaan toiminut näin ja onko tullut enää jälkikäteen maksumuistutusta?

      • Anonyymi

        Mulla oli Klarnan kautta lasku ja se kuitattiin tällä viikolla poistetuksi. Ilmeisesti palautukseni Kiinaan oli mennyt perille ja olivat sitten Klarnaan kuitanneet palautukseni. Kalliiksi tuli se palautus, vaan eipähän tarvinnut maksaa tälle firmalle mitään. Jatkossa en sorru ennen huolellista googlausta ja selvittelyä.


    • Anonyymi

      Minulla samanlainen tilanne menossa. Ehdottelivat että jos joku perheen jäsen tai ystävä vois käyttää. Eikä tullut palautusosoitetta. Toivottavasti kukaan ei tilaa sieltä. Rahat menevät.

    • Anonyymi

      minä otin eu-kuluttajaan yhteyttä ei tarvinnu maksaa mitään
      siaitsee alankomaissa

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään. Olisin palauttanut ostamani tuotteen mikä oli huonosti tehty ja väärän kokoinen. Aina vaan tuli ehdotuksia että jos joku muu voisi käyttää ja että oalauttaminen on monimutkaista ja asiakas maksaa. Tuntuu että heidän lupauksensa on sanahelinää.

    • Anonyymi

      Huijareita ovat. Minun kenkätilaukseni kesti 6 viikkoa, jolloin olin jo lähtenyt matkoille. Posti palautti paketin automaattisesti viikon päästä, kesäkuun alussa. Hyvitystä ei ole vieläkään näkynyt vaikka kymmeniä viestejä ollaan vaihdeltu. Mutta viestitkin taitavat olla turhia...!!

    • Anonyymi

      Itselläni myös todella huono kokemus.eivät maksa rahoja takaisin vaikka sain palautettua.en enää tilaa heiltä mitään 😚

    • Anonyymi

      On kokemusta ko.firmasta: tilasin ja sain lenkkarit ja sandaalit. Täyttä sontaa molemmat. Ja vielä haisivatkin jollein omituiselle, yäk. Ei voi palautta kun ei ole osoitetta ja puhelimessa huono suomi säksättää omiaan. Sinne meni 60€, ja kenen syy, miun! Mainoksia tulee s-postiin jatkuvasti jaeivät poista tietojani rekisteristään!?#. Outoa porukkaa.
      entinen asiakas

    • Anonyymi

      Olen todella pettynyt, ei vastaa hinta/laatu. Todella paskaa!!

    • Anonyymi

      Mulle ei tullut kenkiä ollenkaan...

    • Anonyymi

      En tiedä onko oikea sivu kirjoittaa.Minä tilasin housut sellaisesta liikkeestä,kuin lavera suomi,ei ollut sopivat,pitäisi palauttaa.Olen ollut monta kertaa yhteydessä sähköpostilla,että saisin palautuskoodin,ei ole vastattu.Mukana paketissa ei ollut minkäänlaista,että voisi jättää palautettavaksi

    • Anonyymi

      Ostin mekon Laveran verkkokaupasta,tilauksesta muutama päivä,ilmoitettiin,lähetys lähtenyt.
      Kahteen viikkoon ei tapahtunut,laitoin heille viestin,missä viipyy tilaus. Paketti tuli,Lähettäjä joku epämääräinen.Tämä mekko,jonka tilasin,on aivan erinäköinen kuin heidän videollaan.Onneksi en maksanut etukäteen.

    • Anonyymi

      Minnulla kävi samoin. Ei lähettännyt osoitetta minne olisi voinnut palauttaa. Klarnan kanssa keskustelin ja loppupelissä sain vaan vähän alennusta. Jouduin maksamaan osan kengistä ja kengät lojuu nyt kaapissa käyttämättöminä koska olivat toosi pientä kokoa.

    • Anonyymi

      Pettynyt ! Tilaamani kengät eivät lainkaan vastaa kuvausta. Hinta/laatusuhde täysi 0 ! Palautus osoitetta en saanut, vaan pyydettiin videota mikä on vikana ?
      Kovat ja pohja liukas, täysin muoviset ja hinta "50% ale" kuitenkin melkein 50 €. En erehdy toiste tilaamaan !

    • Anonyymi

      Yun (shipper Only Matkahuollon järjestelmä näyttää että ei ole saanut lähetystä kuljetettavaksi vielä 13.11. Jätin viestiä pankkiin asiasta, tuli maksettua se luojankiitos luottotililtä. Sain vastauksen että odottaa vielä pari viikkoa, nyt on uusi kortti ja pankki palautti maksamani rahan. Klarnan kautta yleensä tilaan ja maksan vasta saatuani tilauksen ja että se on ok. tässä tapauksessa se ei ollut mahdollista.

    • Anonyymi

      palautuksen tuotteilleen. Lähettivät väärän tuotteen ja pyysin palautusosoitetta. Tarjosivat 15% rahallista palautusta ky tuotteesta. En tähän suostunut vaan pyysin palauttaa väärän tuotteen millä ei ole minulle käyttöä. Tuote piti sitten videoida ja kuvata heille palautusosoitteen saamiseksi. Vieläkään ei ole kuulunut mitään. Olkaa varovaisia tilatessanne kyseisestä firmasta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe