OneCoin on kunkku

Anonyymi

Kaikkien huijausten, pyramidien äiti, tri Rojun luomus tulee elämään ikuisesti.
Tämän saitin porukka yrittää täyttää tyhjää arkeaan vaisuilla korvikkeilla.
Lohkoketju ja miljoona kauppapaikkaa, Balansoitu Tycoon koulutuspaketti elää ikuisesti.
terv. Valkohampainen Wallu

17

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei saa nauraa...me uskoimme tohtoria ja Wallua.

    • Anonyymi

      Jokos miljoonas kuppapaikka on avattu. Ootan fyffeä.

    • Anonyymi

      Kiitos tohtopri Ruja, sain just one-academystä maisteritutkinnnon eli voin käyttää sekononi arvonimeä. Nyt olen rauhoitus alalla töissä, eli käytännössä splittaan ja siotan päivittäin, one pörssissä tottakai.

    • Anonyymi

      Ei tule elämään.
      Kyseinen huijaus on mennyttä, ollutta jo pitkään.

      Häpeän syvästi, että tunnen kussetukseen langenneita, kuinka kukaan voi olla niin tyhmä?

    • Anonyymi

      Miljoonas kauppapaikka on avattu. Pian jytisee ja Onevoin on vaihdettava valuutta.
      Maajahtaaja arvioi markkinoiden asettavan kurssin 50 euron paikkeille.
      Tri Rujon hymy levenee,,,,koko ajan

      • Anonyymi

        Se että Rujo löytyi 6,62 luoti päästään Abu Dubaista, ei siis kurssi nouse.

        Onkohan sama juttu kuin transu odottaa lasta tää kuolema..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että Rujo löytyi 6,62 luoti päästään Abu Dubaista, ei siis kurssi nouse.

        Onkohan sama juttu kuin transu odottaa lasta tää kuolema..

        Tramsu oottaa kaksosia,,,joiden isä on kuulemma Onecoinsijoittaja, Tycoonpaketteja tusinoittain.


    • Anonyymi

      Koinistit ovat tänä päivänä sellaisen yhtiön ulkopuolisen kusetuskarnevaalin kohteena, että heikompaa hirvittää.

      En kylläkään tiedä miksi nämä kusettajat pitävät huippuluokan talouskoulutusta hankkineita jotenkin helppona saaliina.

    • Anonyymi

      Äänekoskella on vielä pippuripihvi saatavilla vain Onecoineilla ja tuppilautaa jälkkäriksi.
      Onko huhu totta.

      • Anonyymi

        Kyllä se on mahtavaa kun tulee käytettävyyttä. Onecoin on vasta aivan alkumetreillä. Hyvää kannattaa odottaa. Vähän niinkuin onpassive


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mahtavaa kun tulee käytettävyyttä. Onecoin on vasta aivan alkumetreillä. Hyvää kannattaa odottaa. Vähän niinkuin onpassive

        Järkipuhetta, meinasi myydä kun tarjottiin 45 eur / kolikko. Oottelen nyt rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkipuhetta, meinasi myydä kun tarjottiin 45 eur / kolikko. Oottelen nyt rauhassa.

        Minullekin tarjottiin Onekolikoista kunnon hintaa,,51e ,,,mutta arvo nousee kun mennään pörssiin. Kannattaa odottaa. Maajohtakin odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tarjottiin Onekolikoista kunnon hintaa,,51e ,,,mutta arvo nousee kun mennään pörssiin. Kannattaa odottaa. Maajohtakin odottaa.

        Yritykset jotka menevät pörssiin hakevat rahoitusta. Esim laivanrakennus, metsäteollisuus ym. Mihin onecoin tarvitsee rahoitusta pörssistä?
        Onecoin keräsi jo oliko se yli 16 miljardia hyväuskoisten hölmöjen rahoja, siis oikeata rahaa, ja tilalle sai pelletokeneja joilla väitettiin saatavan onecoineja.
        Koko juttu oli jo alunperin aivan naurettava, ja niin onkin coinistit sulkeneet häpeissään suunsa. Sekä minä että Avotampio väännettiin rautalangasta mistä huijauksessa oli kyse, ja silti coinistit uskoivat bulgarialaiseen kuin "uudestisyntyneeseen Jeesukseen".

        Terveisin entinen nimimerkki "Ponzipaponzi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritykset jotka menevät pörssiin hakevat rahoitusta. Esim laivanrakennus, metsäteollisuus ym. Mihin onecoin tarvitsee rahoitusta pörssistä?
        Onecoin keräsi jo oliko se yli 16 miljardia hyväuskoisten hölmöjen rahoja, siis oikeata rahaa, ja tilalle sai pelletokeneja joilla väitettiin saatavan onecoineja.
        Koko juttu oli jo alunperin aivan naurettava, ja niin onkin coinistit sulkeneet häpeissään suunsa. Sekä minä että Avotampio väännettiin rautalangasta mistä huijauksessa oli kyse, ja silti coinistit uskoivat bulgarialaiseen kuin "uudestisyntyneeseen Jeesukseen".

        Terveisin entinen nimimerkki "Ponzipaponzi"

        Ota selvää ennekuin sönkkäät. Pian takapuolet tervataan, Onecoin jysäyttää tsunamin pörsseissä.


    • Anonyymi

      Voiko yritys olla pörssissä jos sillä ei ole mitään muuta myytävää kuin pelkkiä lupauksia?

      • Anonyymi

        Onhan Onecoijauksella Lohkoketju, sinkitty, galvanoitu,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe