Kaikkien huijausten, pyramidien äiti, tri Rojun luomus tulee elämään ikuisesti.
Tämän saitin porukka yrittää täyttää tyhjää arkeaan vaisuilla korvikkeilla.
Lohkoketju ja miljoona kauppapaikkaa, Balansoitu Tycoon koulutuspaketti elää ikuisesti.
terv. Valkohampainen Wallu
OneCoin on kunkku
17
1412
Vastaukset
- Anonyymi
Onecoinin uusimmat käänteet. https://murobbs.muropaketti.com/posts/1718778786/
- Anonyymi
Ei saa nauraa...me uskoimme tohtoria ja Wallua.
- Anonyymi
Jokos miljoonas kuppapaikka on avattu. Ootan fyffeä.
- Anonyymi
Kiitos tohtopri Ruja, sain just one-academystä maisteritutkinnnon eli voin käyttää sekononi arvonimeä. Nyt olen rauhoitus alalla töissä, eli käytännössä splittaan ja siotan päivittäin, one pörssissä tottakai.
- Anonyymi
Ei tule elämään.
Kyseinen huijaus on mennyttä, ollutta jo pitkään.
Häpeän syvästi, että tunnen kussetukseen langenneita, kuinka kukaan voi olla niin tyhmä? - Anonyymi
Miljoonas kauppapaikka on avattu. Pian jytisee ja Onevoin on vaihdettava valuutta.
Maajahtaaja arvioi markkinoiden asettavan kurssin 50 euron paikkeille.
Tri Rujon hymy levenee,,,,koko ajan- Anonyymi
Se että Rujo löytyi 6,62 luoti päästään Abu Dubaista, ei siis kurssi nouse.
Onkohan sama juttu kuin transu odottaa lasta tää kuolema.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että Rujo löytyi 6,62 luoti päästään Abu Dubaista, ei siis kurssi nouse.
Onkohan sama juttu kuin transu odottaa lasta tää kuolema..Tramsu oottaa kaksosia,,,joiden isä on kuulemma Onecoinsijoittaja, Tycoonpaketteja tusinoittain.
- Anonyymi
Koinistit ovat tänä päivänä sellaisen yhtiön ulkopuolisen kusetuskarnevaalin kohteena, että heikompaa hirvittää.
En kylläkään tiedä miksi nämä kusettajat pitävät huippuluokan talouskoulutusta hankkineita jotenkin helppona saaliina. - Anonyymi
Äänekoskella on vielä pippuripihvi saatavilla vain Onecoineilla ja tuppilautaa jälkkäriksi.
Onko huhu totta.- Anonyymi
Kyllä se on mahtavaa kun tulee käytettävyyttä. Onecoin on vasta aivan alkumetreillä. Hyvää kannattaa odottaa. Vähän niinkuin onpassive
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on mahtavaa kun tulee käytettävyyttä. Onecoin on vasta aivan alkumetreillä. Hyvää kannattaa odottaa. Vähän niinkuin onpassive
Järkipuhetta, meinasi myydä kun tarjottiin 45 eur / kolikko. Oottelen nyt rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkipuhetta, meinasi myydä kun tarjottiin 45 eur / kolikko. Oottelen nyt rauhassa.
Minullekin tarjottiin Onekolikoista kunnon hintaa,,51e ,,,mutta arvo nousee kun mennään pörssiin. Kannattaa odottaa. Maajohtakin odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin tarjottiin Onekolikoista kunnon hintaa,,51e ,,,mutta arvo nousee kun mennään pörssiin. Kannattaa odottaa. Maajohtakin odottaa.
Yritykset jotka menevät pörssiin hakevat rahoitusta. Esim laivanrakennus, metsäteollisuus ym. Mihin onecoin tarvitsee rahoitusta pörssistä?
Onecoin keräsi jo oliko se yli 16 miljardia hyväuskoisten hölmöjen rahoja, siis oikeata rahaa, ja tilalle sai pelletokeneja joilla väitettiin saatavan onecoineja.
Koko juttu oli jo alunperin aivan naurettava, ja niin onkin coinistit sulkeneet häpeissään suunsa. Sekä minä että Avotampio väännettiin rautalangasta mistä huijauksessa oli kyse, ja silti coinistit uskoivat bulgarialaiseen kuin "uudestisyntyneeseen Jeesukseen".
Terveisin entinen nimimerkki "Ponzipaponzi" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritykset jotka menevät pörssiin hakevat rahoitusta. Esim laivanrakennus, metsäteollisuus ym. Mihin onecoin tarvitsee rahoitusta pörssistä?
Onecoin keräsi jo oliko se yli 16 miljardia hyväuskoisten hölmöjen rahoja, siis oikeata rahaa, ja tilalle sai pelletokeneja joilla väitettiin saatavan onecoineja.
Koko juttu oli jo alunperin aivan naurettava, ja niin onkin coinistit sulkeneet häpeissään suunsa. Sekä minä että Avotampio väännettiin rautalangasta mistä huijauksessa oli kyse, ja silti coinistit uskoivat bulgarialaiseen kuin "uudestisyntyneeseen Jeesukseen".
Terveisin entinen nimimerkki "Ponzipaponzi"Ota selvää ennekuin sönkkäät. Pian takapuolet tervataan, Onecoin jysäyttää tsunamin pörsseissä.
- Anonyymi
Voiko yritys olla pörssissä jos sillä ei ole mitään muuta myytävää kuin pelkkiä lupauksia?
- Anonyymi
Onhan Onecoijauksella Lohkoketju, sinkitty, galvanoitu,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483