Miten olisi vaikka kerran viikkoon ?
Laitetaan pöytä koreaksi , sauna lämpiään ja punaviinit laseihin.
Höpistään ja hämmästellään , parannetaan maailmaa.
Saunotaan ja vietetään iltaa , hässitäänkin jos siltä tuntuu.
Pieni vireä mummeli siis haussa , opettelemaan kaikenlaista jännää maaseudulle ;)
Piukat paikat plussaa !
Ilmottaudu!
Miettii mies 36vee.
Pituutta reilu 180.
Maailmaa nähnyt.
Mummo saunakaveriksi?
12
1028
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkammarinpoika, vedä hanskaan vaan kuten ennenkin.
- Anonyymi
Olisipa ollut edes ikkuna kammarissa.
- Anonyymi
Kyllähän sitä oikea mies osaa itsensä tyydyttää ilman apuakin mutta sopivan kanssa lievästi mukavempaa touhua .
Ei... Ei minua kyllä peräkammarinpojaksi saa tekemälläkään , valitan :)
- Anonyymi
Mummo, piukat paikat ja Kitee ovat asioita jotka eivät tule täällä koskaan toteutumaan. Joensuussa saattaisi jo laadukkaampia puumia löytyäkin 👌
- Anonyymi
Huastele vuan, vaikket ymmärrä kuin tumpun päälle. Siinäkin käyttöpinta parkkinahkaa.
Kitteen kasannoovva ! - Anonyymi
On löytynytkin mutta olen perhana ne kadottanut ! :D
- Anonyymi
Mummoja löytyy kesälahdelta ja ihan tuoreita tapauksia! 😆
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi, sanoi muuan kiteeläinen muusikko.
- Anonyymi
Oothan tuota vielä terhakassa iässä lykkimään. Kannattaa etsiä Tinderistä sieltä paras mieskaverini nappasi muutaman naisen. Nyt paljon ajoa eri paikkakunnilla
- Anonyymi
Suomi 24, treffit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929