Aluevaalit lähestyy

Kummasti alkaa löytymään näillä aluevaaleissa ehdolla olevilla henkilöillä asiaa kerrottavaksi lehtien mielipidekirjoituksiin. Osa näistä ehdokkaista ollut jo kymmeniä vuosia mukana politiikassa. Voi kysyä miksi he eivät ole hoitaneet näitä ongelmia kuntoon jo aikaisemmin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen ei ole ollut hyvinvointi alue vaaleja

    • Anonyymi

      Sulla ei oo ollu asiaa missään kirjotuksessa.

    • Anonyymi

      SDPn asetelmat vaaleissa näyttävät erinomaisilta niin että sieltä vaan ehdokasta hakemaan oikein joukolla.

    • Anonyymi

      Älyäisit sinähi pysyä siellä metässä etkä täällä jakamassa mäntyäyriäsen aiheuttamaa pahaa oloasi, varmaan rasite sille eläköityvälle kans, älysihi jo jäädä pois!!! 👍

    • Anonyymi

      Mielestäni on hyvä, kun kommentoi hyvällä äidinkielellä silloin, kun on asiaa. Kauhulla olen lukenut erään "persuihin" lukeutuvan vanhan naisen kirjallisia tuotoksia. Niitä on liian usein ja kieliopillisesti ne ovat heikkoja ja sisällöltään tyhjiä. Viimeisin tuotos oli aluevaalimainos. Olipa siinä taas kerran mielikuvitus saanut siivet. Minä en usko siihen "hapatukseen" pätkän vertaa. Joillekin se näkyy olevan katkera pala, kun ei ole koulutusta. Pitää koettaa keksiä vaikka mitä. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä joskus niitä opintotodistuksia, mutta niitä ei taida olla olemassakaan.

      • Anonyymi

        Ei varmasti ole, kyllä olisi pöytään läväyttänyt ne, mikäli hänen hehkuttamat opinnut pitävät paikkansa. Kyllä on itsetunto ”kohdillaan” kun pitää itsensä itse ylentää.


      • Anonyymi

        Kuvastaa epävarmuutta ja heikkoa itsetuntoa. Jollainhan sitä on koitettava pönkittää. Kun antaa väärän kuvan julkisesti sehän on äänestjien pettämistä..no itse kun tulee petetyksi niin varmasti menee pasmat sekaisin. Se kehen luotat ja uskot..ja selviääkin, että asiat ovat olleetkin vain harhaa


      • Anonyymi

        Kiitos tittelistä. Mielelläni otan sen vastaan. Sain aikoinaan äidinkielen opinnoistani stipendin ja tämä "kielpolliisi" -ilmaisu tuntuu lähes yhtä hyvältä.


      • Anonyymi

        Meneppäs lapsi jo nukkumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs lapsi jo nukkumaan!

        Sehän sattui kohdalleen😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs lapsi jo nukkumaan!

        Mene sinä ja näe niitä Sanna unia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe