Onko nää ateistit jotakin superihmisiä?

Anonyymi

Vähän aikaa palstaa luettuani tulin siihen tulokseen, että palstan ateistit ovat ylikehittynyt uusi ihmislaji, jotka ovat muita älykkäämpiä ja kaikin puolin etevämpiä...

Onko evoluutio kehittänyt uuden kädellislajin: ateistit?

19

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siis kun palstan teistit ovatvodkakännisäään niin kädettömiä. Etteivät
      Osaa edes avauksiinsa vastata
      T-avaaja

    • Anonyymi

      Ei ota koronarokotetta ja katsoo kuinka käy 🤣

      • Anonyymi

        Korona nyt taida kovin kova karsia olla , mutta päihittää pappien ja lääkärien rukoilut 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Superihminen on ehkä yliampuva ilmaus, mutta tutkitusti ateistit ovat teistejä älykkäämpiä.

      • Anonyymi

        Ihme, ettei sitä tällä palstalla huomaa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme, ettei sitä tällä palstalla huomaa mitenkään.

        Sen huomaamiseen tarvittaisiin juuri sitä älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme, ettei sitä tällä palstalla huomaa mitenkään.

        Ei sitä teisti huomaakaan...


    • Anonyymi

      "Onko evoluutio kehittänyt uuden kädellislajin: ateistit?"

      Evoluutio on sikäli armoton, että se kokeilee erilaisia vaihtoehtoja. Teistit ovat syystä jälkeenjääneitten jälkeläisiä. Ateistien määrä nousee myöhemmin, kun älyllisesti heikommat osoittautuvat evoluution ansiosta turhiksi.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa on älykkäämpi kuin uskova.

    • Anonyymi

      Valitettavasti, kun lukee näitä uskovaisten kommentteja, tajuaa ettei tarvitse olla kovin älykäs ollakseen lähes superihminen.
      Vanha peruskoulu hieman yli 7:n keskiarvolla ja sen jälkeen kiinnostus uusiin ja sivistäviin asioihin raamatun lukemisen sijaan tekee jo ihmeitä.

    • Anonyymi

      Taikauskosta luopuminen ja terve uteliaisuuden halu löytää älyllisiä todellisia syitä ja seurauksia asioille voi näyttää primitiivisen taikauskoisen ihmisen silmissä jotenkin ihmeelliseltä ja jopa superilta toiminnalta .

      Taikauskohan on vain älyllistä ja henkistä laiskuutta asioiden ymmärtämisessä ja helppo tie mennä sieltä missä aita on matalinta laittaa ns. mutkat suoriksi.

    • Anonyymi

      Uskovainen on ihminen, jota alkaa elämä ahdistamaan .
      Syntyy psykoosi ja todellisuus katoaa 🤣

      • Sauli Niinistö ja Jenni Haukio ovat uskovaisia ihmisiä. Ovatko he psykoosissa?


      • Anonyymi
        humaani-ateisti kirjoitti:

        Sauli Niinistö ja Jenni Haukio ovat uskovaisia ihmisiä. Ovatko he psykoosissa?

        Et voi tietää rajallisella älylläsi, onko joku uskovainen tai ei.


      • Anonyymi
        humaani-ateisti kirjoitti:

        Sauli Niinistö ja Jenni Haukio ovat uskovaisia ihmisiä. Ovatko he psykoosissa?

        Heidän pokansa lennu kuoli ☹️


    • Anonyymi

      Ateistin pitäisi muistaa,että Jumala sanassaan kieltää,PH:n pilkan,sillä se on AINOA synti,jota EI saa anteeksi!
      Siis kun havaitsee PH:n vahvan läsnäolon,sitä on,kiitollisenakin,syytä nuuhkia!

    • Anonyymi

      Ei suinkaan. Ne on vain huomanneet, että elämä on parempaa kun vääntä aivot "OFF" asennosta "ON" -asentoon.

      • Monet kristityt ovat ihan hyviä omassa työssään, mutta mitä tulee uskon asioihin, niin siinä he heittävät aivot narikkaan ja pitävät totena mitä ihmeellisempiä uskomuksia.


    • Anonyymi

      Ihan vaan ihmisapinoiden kanssa samasta kantamuodosta kehittyneitä.
      Teidät esivanhemmat muokattiin savesta johon kaikkivaltias puhalsi hengen sieraimista sisään.
      Sen takia ei kaikki pullat uunissa uskovaisilla.
      😁

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe