Olen aloitteleva mies prostituoitu ja tarjoan naisille palveluita aina hieronnasta rajuun panoon ja kaikkea siltä väliltä. Ideana kuitenkin, että keskityn vain ja ainoastaan asiakkaan nautintoon. Ikää on 35 ja kokemusta löytyy roppakaupalla. Luonnollisesti olen sporttinen ja komea ja kaluni aina riittänyt naisen tyydyttämiseen.
Onko tämmöiselle palvelulle kysyntää naisten keskuudessa? Tiedän, että naiset saavat munaa ilmaiseksikin milloin tahansa, mutta mahtaako aina olla jaksamista lähteä hakemaan tavallaan sikaa säkissä?
Mieshuoralle kysyntää (keski-suomi) ?
Anonyymi
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://6453777.com/H/3XlEY 👈
- Anonyymi
Paisu vessan pönttöjä puunaamaan pikku kikkeli
- Anonyymi
Mistä tiedät kenenkään mulkun kokoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kenenkään mulkun kokoja?
Osui ja upposi hernekepin pikku kasseihin 🤣 😂
- Anonyymi
Eihän sua kukaan nainen edelleenkään huoli mut noi säälittävimmät tyttöilijät ja muut senkaltaiset runkkariluuserihomot vielä tappelevat susta ja sun "antimistasi" 🤡
- Anonyymi
Näin kertoo itse piilopuppeli kjäh kjäh 🤣 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799