Olen aloitteleva mies prostituoitu ja tarjoan naisille palveluita aina hieronnasta rajuun panoon ja kaikkea siltä väliltä. Ideana kuitenkin, että keskityn vain ja ainoastaan asiakkaan nautintoon. Ikää on 35 ja kokemusta löytyy roppakaupalla. Luonnollisesti olen sporttinen ja komea ja kaluni aina riittänyt naisen tyydyttämiseen.
Onko tämmöiselle palvelulle kysyntää naisten keskuudessa? Tiedän, että naiset saavat munaa ilmaiseksikin milloin tahansa, mutta mahtaako aina olla jaksamista lähteä hakemaan tavallaan sikaa säkissä?
Mieshuoralle kysyntää (keski-suomi) ?
Anonyymi
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://6453777.com/H/3XlEY 👈
- Anonyymi
Paisu vessan pönttöjä puunaamaan pikku kikkeli
- Anonyymi
Mistä tiedät kenenkään mulkun kokoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kenenkään mulkun kokoja?
Osui ja upposi hernekepin pikku kasseihin 🤣 😂
- Anonyymi
Eihän sua kukaan nainen edelleenkään huoli mut noi säälittävimmät tyttöilijät ja muut senkaltaiset runkkariluuserihomot vielä tappelevat susta ja sun "antimistasi" 🤡
- Anonyymi
Näin kertoo itse piilopuppeli kjäh kjäh 🤣 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 36613
- 47603
- 30591
- 35587
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483