Läpi kaupungin. Sama käytäntö pitää ottaa käyttöön myös Suomessa. Kasvojen menettäminen on hyvä motivaattori käydä ottamassa rokote.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9948cf3a-7551-4025-9d3f-66441d6ee1b4
Kiinassa marssitetaan rokottamattomia häpeäkulkueessa
4
66
Vastaukset
- Anonyymi
Oma henkilökohtainen suosikkini kiinalaisesta kansankasvatusmetodista on se, että vakavaan rikokseen syyllistyneen ja siitä teloitetun rikollisen vanhempien pitää tulla kaupungintalon edessä torilla maksamaan teloituksessa käytetyt patruunat seremoniassa, jossa ryömivät polvillaan viranomaisten eteen viimeiset metrit ennen rahojen luovutusta.
Tämä käytäntö voitaisiin kyllä ottaa suomessakin käyttöön vakavimpien rikosten kohdalla. Olen rokottamaton ja olen siitä ylpeä. Mielelläni marssisin sellaisessa kulkueessa, ylpeänä.
- Anonyymi
Kyse siis rokotetuista jotka toi laittomasti siirtolaisia maahan, rokottamsttomat kun ei saa matkustaa niin höhlää väittää heidän syykseen tuollaista.
Taas THL unelmoi uhkailevansa, unohtavat että ilivat koulussa niitä nynnyjä, nyt korkeassa asemassa lapsuuden traumoja kostavat oikeasti älykkäille lajitovereille, kirjanoppineisuus kun ei ole älykkyyttä vaan tietoa jonka yhteiskunnan eliitti on väkisin syöttänyt päähän. - Anonyymi
Lopuksi noille voisi tarjota niskaIaukauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639