Työnnätkö sormen peppuun runkatessasi?

Anonyymi

Itse harrastan tuota, kaksikin sormea tuntuu hyvälle.

17

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus nuorempana kyllä tuli työnnettyä ja kyllä tuntui hyvältä. Nyt on jäänyt. Haaveilisin, että joku nainen sormeilisi peppua samalla, kun ottaisi suihin, tai työntelisi sinne vähän dildoa. Voisi tuntua kivalta. Kokematta on vielä tuokin.

• Anonyymi

Hyi saatana näitä sikoja röh röh 🐷

• Anonyymi

Ei tuu sormea työnnettyä, dildoja yms sitte senki edestä

• Anonyymi

Suihkussa tulee tehtyä. Käyn usein tätini luona tekemässä polttopuita ja talvella lumitöitä. Hikisenä kun olen niin sssn käydä suihkussa.
      Ei täti arvaa että runkkaan suihkussa ja työntelen sormea peppuun , hierova suihku myös tekee hyvää peppureiällä ja kiveksissä. Saan mahtavat orkut.

• Anonyymi

"Ei täti arvaa että runkkaan suihkussa ja työntelen sormea peppuun ..."

Saattapa arvartakin, sillä suihkun kaivon jos sattu pian tuon puuhan jälkeen pesemää, niin speku vielä kelluvat siellä, ne eivät aina mene suihkuveden kanssa pois ...

• Suihkussa olen työntänyt sormen tai kaksikin. Aiemmin tein sitä enempi, täytyypä taas palata tuohon. Sillä saa hyvän orkun!

• Tänään suihkussa työnsin pitkästä aikaa kaksi sormea peppuun samalla kun runkkaisin. Tuli voimakas orkku. Suosittelen

• Anonyymi

käy ostaan iso musta vibra ja kuvittele ison mustan miehen nussivan sinua pian huomaat että se on pohjassa ihana ajatus että pystyit ottamaan kokonaan

• Kyllä mutta en omaani

• Anonyymi

Juu, joskus. Monesti vaan hyväilen reiän ympäriltä ja palleja. Tekee hyvää ja mälli lentää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Usein sormeilen reiän ympäriltä ja työnnän sormea sisälle,samalla runkaten kalua.
      Hetken päästä kaksi sormea sisällä,sit onkin aika vaihtaa dildoon.
      Sauva syvällä suolessa lentää mällit melko nopeasti.

• Anonyymi

Mitä dildo-mallia käytät ... tuppaavat olemaan liian äänekkäitä jos motorisoitu malli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä dildo-mallia käytät ... tuppaavat olemaan liian äänekkäitä jos motorisoitu malli.

En pidä tärisevistä,ainoastaan imukuppi mallisia.
        Toinen 18cm ja isompi 32cm kovempiin iltoihin.

• Thaihierojat vois opetella samalla antamaan eturauhashierontaa. Lisäksi palvelussa vois olla Strabon sessio.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sormea ei tule laitettua, mutta vaimon isointa dildoa tulee lainailtua kun ei ole kotona. Tänään työnnellyt jo kahdesti.

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7213
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4856
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4549
    4. 68
      4256
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4148
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3168
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2888
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2448
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2357
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209