Terveystyttö autokouluun, vilkku ja ajotavat liian hukassa.
Terveystyttö
8
3864
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs liikennepoliisi sinä taas olitkaan?
- Anonyymi
Huolestunut kansalainen on kans ihmeissään!
- Anonyymi
kännissä ajosta voi tulla iso sakko tai 12kk linnaa. ihmisen päälleajosta voi tulla terveystytölle elinkautinen.
- Anonyymi
Taitaa heittää pois maski autossa. estyy hapensaanti. aivot sumenee siksi ajolinjat ovat hieman mitä sattuu. väliin vastaantulevien kaistalla menee. maskin käyttö ajon aikana tehtävä rangaistavaksi.
- Anonyymi
Mun mielestä terveystytön ei pitäisi vetää röökiä, koska se ei sovi mitenkään mielikuvaan terveellisestä elämäntavasta.
- Anonyymi
Siellä nyt on niin pienet kadut ja liikenne, et ihan sama miten ajelee:).
Oon huomannu, et koko kylä menee sekasi kun neljä autoa tulee yhtä aikaa eri suunnista tasa-arvoiseen risteykseen:).
Pakka on ihan oikeesti sekasi... - Anonyymi
Ihan hyvännäköinen perse tällä kun tiukoissa farkuissa on.
- Anonyymi
Minkä näkönen kyseessä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013