Heipparallaa. Täällä sitä taas ollaan. Oikeusministeri Anna-Maja Henrikssonilla on koronatartunta. Aivan loistava juttu. Toivottavasti kaikki muutkin ministerin rehjakkeet saavat Koronan. Byhähää.
Henrikssonilla koronatartunta
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Korona on tuhonnut sinun aivosi.
- Anonyymi
KORONATARTUNNAT ovat jyllänneet myös NHL:ssä, ja yksi monista karanteeniin joutuneista pelaajista on Winnipeg Jetsin suomalaishyökkääjä Kristian Vesalainen, 22. Vesalaiselle ennen joulua tullut positiivinen testitulos tuli suurena yllätyksenä.
Näinhän näitten piikkibileitten kanssa käy, hyvä kun ei kuollut piikkiin.
Nämä urheiluseurat vielä kieltävät pelaajia kertomasta tartunnoista, osa kuitenkin tulee tiedoksi.
Vieläkö kannattaa jatkaa tätä myrkyttämistä?- Anonyymi
Olen saanut kaksi rokotetta ja ollut terveempi ja parempi kuntoisempi kuin aikoihin. Heinäkuussa vedin läpi Lahden Ironman kisan. Lokakuussa juoksin maratonin parhaaseen aikaan 12 vuoteen. Ensi viikolla saan kolmannen rokotteen. Hyvä!
- Anonyymi
Korona voi mennä myös aivoihin, kuten aloittajalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608