Sähkön hinta nousee ihan älyttömästi

Anonyymi

Ja siitä saamme kiittää vihreitä.
Työssäkäyvät tulevat maksamaan vuosittain satoja euroja enemmän, ja he maksavat myös loisivan väen (esim. elokapinallisten) käyttämän sähkön hinnan nousun.
Ja sitten tämä loisväki vielä häiriköi työtätekevien työmatkaliikennettä. Sisäministerin mielestä se on OK, eikä koko hallitus näe siinä mitään moraalisesti vääristynyttä.

42

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän oli tietty jo ennakkoon. Mitä enemmän sähköautoja sen korkeampi hinta. Ei täällä kukaan halvalla ajele.
      Jos ajatus olisi ilmastoystävällinen liikenne niin valtio avustasi huomattavilla summilla sähköautoilua. Nyt vain revitään suuria voittoja sijoittajille.

      • Anonyymi

        Paitsi ne köyhät, jotka lataavat ilmaiseksi patteriautojaan 🚨⛽🚗🔋💸💵 kauppojen pihoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ne köyhät, jotka lataavat ilmaiseksi patteriautojaan 🚨⛽🚗🔋💸💵 kauppojen pihoissa

        Kuinkas köyhä voi omistaa kalliin patteriauton?


    • Anonyymi

      Lakkouhka monilla aloilla jo, kun rahat ei riitä!

      • Anonyymi

        Palkkojakaan ei voi hullun lailla nostaa vaan ainoastaan mitä ko työpaikka tuottaa talolle. Velkaa ei voi ottaa myöskään palkkojen vuoksi päämäärättömästi,kunhan ei tule yhteiskuntaan vain koko jumi,palkkojen ja hintojen ristiriidan takia.
        Palkkoihin tuppaa menemään aina enemmän rahaa kuin hinnat tuo taloille rahaa ja väliä ei voi kattaa jatkuvalla velanotolla.
        Ratkaisematon yhtälö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkkojakaan ei voi hullun lailla nostaa vaan ainoastaan mitä ko työpaikka tuottaa talolle. Velkaa ei voi ottaa myöskään palkkojen vuoksi päämäärättömästi,kunhan ei tule yhteiskuntaan vain koko jumi,palkkojen ja hintojen ristiriidan takia.
        Palkkoihin tuppaa menemään aina enemmän rahaa kuin hinnat tuo taloille rahaa ja väliä ei voi kattaa jatkuvalla velanotolla.
        Ratkaisematon yhtälö.

        Julkinen sektori nostaa eniten palkkoja koska muut hoitaa kulut.


    • Sähkön hinnan nousuun taitaa kyllä olla muitakin syitä kuin Vihreät... Tutustupas asiaan.

      • Anonyymi

        Saksan vihreät. Saksalaiset ryssivät energiapolitiikkansa. Jäljelle jäi vain Putinin maakaasu.


    • Anonyymi

      Iso kiitos kuuluu Saksan vihreille. Saksa kuluttaa melkoisesti sähköä ja siellä vihreät saivat kiellon hiili-ja ydinsähkölle. Eli 50% sähkön tuotannosta ajetaan alas joten joutuvat tuontisähkön varaan. Ostavat muualla hiilellä ja ydinvoimalla tuotettua sähköä oman hiili- ja ydinsähkön korvaajaksi.
      Saksa on osa meidänkin käyttämää sähköverkkoa ja -markkinaa. Kun iso teollisuusmaa lopettaa sähkön tuotannon, niin totta kai se vaikuttaa markkinaan jonka osallisena se on.
      Kiitos vihreät ja erityisesti Saksan vihreät nyt sitten maksetaan kovaa hintaa teidän politiikasta.

      • Anonyymi

        Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää, tässäkin tapauksessa. Merkelin puolue oli vallassa kun ydinvoimaloiden sulkupäätös tehtiin. Ei vihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää, tässäkin tapauksessa. Merkelin puolue oli vallassa kun ydinvoimaloiden sulkupäätös tehtiin. Ei vihreät.

        Viheruskovaisuus on tauti joka leviää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viheruskovaisuus on tauti joka leviää.

        Menkää ihmiset töihin, että pystytte maksamaan laskunne. Sekin jo auttaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää, tässäkin tapauksessa. Merkelin puolue oli vallassa kun ydinvoimaloiden sulkupäätös tehtiin. Ei vihreät.

        Meinaatko, että kristillisdemokraatit lähtivät ajamaan Saksaa energiapulaan? He olivat vallassa mutta vihreät olivat aloitteiden takana ja saivat ne läpi erilaisilla poliittisilla veivaamisilla.
        Otin asioista selvää enkä nähnyt yhtään uutisia joissa kristillisdemokraatiti olisivat olleet barrikaadeilla kyltteineen vaatimassa ydinvoiman ja hiilivoiman alasajoa. Arvaa ketkä siellä olivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viheruskovaisuus on tauti joka leviää.

        No se on totta. Vihreät on Saksassakin pienpuolue mutta siitä huolimatta he viitoittavat tien jota muut puolueet noudattavat. Ja näinhän on meilläkin. Erityisesti persukannattajat ovat tämän huomanneet. Onko persut niin että teidän edustajanne ovat munattomia vihreiden peesaajia?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Menkää ihmiset töihin, että pystytte maksamaan laskunne. Sekin jo auttaa paljon.

        Miten luulet köyhien eläkeläisten pääsevän töihin, joten voisitko lopettaa ajattelun kokonaan, kun siitä ei pierunlöyhkää kummempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten luulet köyhien eläkeläisten pääsevän töihin, joten voisitko lopettaa ajattelun kokonaan, kun siitä ei pierunlöyhkää kummempaa.

        Minusta te "köyhät eläkeläiset" melskaatte täällä kovasti siitä, miten te rahoitatte milloin mitäkin. On tietenkin surullista, jos sinä olet jo nuorena ollut kykenemätön työhön. Teitähän valitettavasti on koko ajan enemmän.


    • Anonyymi

      Suomessa rikollinen laiminlyönti että ei saada omavaraisuutta.
      Olisi hyvä vientituote niin kauan kuin Ruotsi ei saa siirtolinjoja pohjoisesta kuntoon

      • Sähkö ja nimenomaan ydinsähkö CO2 vapaana olisi loistava vientituote Suomelle. Saksa ajaa ydinvoiman ja hiilivoiman alas joten markkinoita on.


      • Anonyymi
        mehtuu kirjoitti:

        Sähkö ja nimenomaan ydinsähkö CO2 vapaana olisi loistava vientituote Suomelle. Saksa ajaa ydinvoiman ja hiilivoiman alas joten markkinoita on.

        No sinnehän se meidän vitunkalliin olkiluodon tuottama sähkö kohta ajetaan ja vielä niin että me maksamme siitä jotta saksa saisi sähköä. Vihreät on uus kansallissosialismi jolla eurooppa hajoitetaan sodan partaalle.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko meidän veronmaksajien mennä yleislakkoon siksi aikaa, että eduskunta heittää vihreät pihalle ja kaikki vihreet leireille.

      • Anonyymi

        No mutta sittenhän vihreät joutuisivat ohjaamaan Suomen eduskuntaa leiriltä. Eikö se olisi vähän noloa kun Orpo ajaisi Audillaan leirille ohjaukseen.


    • Anonyymi

      Pian todellakin omalla agregaatilla tulee halvemmaksi tuottaa jo lämmityssähkökin. Saa nähdä mitä siitäkin seuraa ilmastollisesti kun ihmiset luopuu lankaverkoistaan rahan takia.

    • Anonyymi

      Tämä on sitä ihanaa ”vihreää energiaa”.
      Ilmastotalkoot, kaikki jotka kannattavat kalliimpaa sähkölaskua, menkööt kadulle istumaan.
      Eu:n mielisairas ilmastopolitiikka ei tee mitään muuta, kuin lisää sähkölaskua.
      Ilmastonmuutos on keksitty rahastuskeino, ei mitään muuta.

      • Anonyymi

        Sähkö on halpaa kuin saippua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö on halpaa kuin saippua.

        Tyypillinen vihervasemmistolainen kommentti, koska itse sitä sähkölaskua ei tarvitse edes maksaa. Voitaisiin tehdä laki että vihreitä kannattaville ajettaisiin talvisin aina pörssisähkö.
        Siinähän latailette sähköautoja ja käytte sähkösaunassa xD
        Katotaan kuinka kauan ne suomen kaamosajan tuottamattomat tuuli ja aurinkovoima saisikaan kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen vihervasemmistolainen kommentti, koska itse sitä sähkölaskua ei tarvitse edes maksaa. Voitaisiin tehdä laki että vihreitä kannattaville ajettaisiin talvisin aina pörssisähkö.
        Siinähän latailette sähköautoja ja käytte sähkösaunassa xD
        Katotaan kuinka kauan ne suomen kaamosajan tuottamattomat tuuli ja aurinkovoima saisikaan kannatusta.

        Ihan ite maksan sähkölaskuni. Kuka sen minun puolestani maksaisi? Voitko antaa vinkin niin tiedän ohjata sen jatkossa oikeaan osoitteeseen.


    • Anonyymi

      Myin taloni ja rakensin mökin. Sähköliittymää ei ole. 9kk sähköä auringolla ja 3kk agregaatti apuna. Omat perunat, kalat, hirvet ym riista ja rahaa piisaa.

      • Anonyymi

        Ei saa metsästää ja kalastaa koska se on julmaa. Syöt vain perunaa.


    • Anonyymi

      Polttoaineiden käytön vähentämisen seuraukset maksatetaan sähkölaskuissa. Myös niiden osalta, jotka ei käytä edes patterilelujakaan.
      Saatanan huijarit ja hornan pirut on koko petoksen arkkitehtejä.
      Katotaanhan vaan, miten kohta aurinkokennojen ja maalämmön käyttäjienkin verotus nousee , että saavat laitettua lisää miljardeja "kehitysapuna" mafioiden elintarvike väärentäjien paskasiin laitoksiin ja muslimien rakettiostoksiin.

    • Anonyymi

      Töihin siitä hopi hopi että saamme nukkua rauhassa.
      Muista aamulla skrapata lasit tojostasi hyvin.

      Heräilen 10-11 maissa ja nautin lämmöstä, entäs sinä? ai niin olet vihaa täynnä paskaduunissasi, onnittelut valinnastasi.

      • Anonyymi

        Yksi ekoapinakin saatiin vastaamaan xD


    • Anonyymi

      Vihreät on suomelle pahanlaatuinen syöpä joista on päästävä lopullisesti eroon. Edes venäjä ei aiheuta suomelle vihreiden kaltaista vakavaa uhkaa.

    • Anonyymi

      Nooh käärinliinoissa ei ole taskuja ja luoja tuomitsee kaik huijarit aikanaan!💓💓

    • Anonyymi

      Katsokaa nyt edes vähän ketä äänestätte.

    • Anonyymi

      Uuden vuoden toivotukset Heleniltä, sähkön hintaan 30 % korotus.

      • Anonyymi

        Näin, vaikka tuulisähkö on "ilmasta".


    • Anonyymi

      Tottahan se on, että kun saksa luopuu hiili ja ydinvoimasta ja joutuu ostamaan sähkön ulkoa. Tulee sähköstä kilpailua ja se tulee nostamaan hintoja reilusti täällä pohjoisessakin.

      • Anonyymi

        Suomihan on katastrofaalisen riippuvainen tuonnista varsinkin pakkaspäivinä.


    • Anonyymi

      Kokoomuksen Jyrki Katainen houkutteli PerusSuomalaiset mukaan huijaukseen jolla Fortum myytiin Carunalle.
      Siitä kaupasta alkoi suomalaisten kusettaminen sähkön hinnalla.

    • Anonyymi

      Kun perusinfra; sähkö, vesi, ilma,auringonvalo ja ihmisten teveydenhuolto luovutetaan vapaiden markkinoiden haltuun, lopulta huonosti käy. Näiden omistajille kun eivät mitkään voitot ole riittäviä.

    • Anonyymi

      PS on ainut puolue, jolla on vielä tolkku tässä maailmanparantamiskiimassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe