🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin.
Hyvää Uutta Vuotta lukijoille
Särkynyt sydän
11
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta aloittajalle! Särkynyt sydän ei ole kiva asia. Itsekin sellaista parantelen, vähän on jo arpeutunutkin. Kuvainnollisesti siis.
Mulla ihan fyysisestikin arpinen sydän leikkauksen jäljiltä. Senkin kanssa on omat ongelmansa. Varsinkin kontrollikäynnit on ikäviä.
- Anonyymi
Saako sitä millään enää korjattua?
Yhdet kivat silmät parantaisi sen mihin kardiologi ei pysty. Biisissä sanotaan että kerran nähtiin, mutta me nähtiin 3 kertaa. Laitsn tähän sanat, kun M.A.Nummisella on karsea ääni.
"Kissa vieköön mutta harvoin nähdään
Silmät moiset jotka sulla on
Aivan pelkään kun ne minuun tähtää
Kissa vieköön oothan verraton
Kerran vain kun sä katsot minuun päin
Silloin sain kohta laulaa sulle näin
Kissa vieköön kyllä sull on silmät
Oi nuo silmät taasen säihkyvät
Mistä sä ne sait
Solo
Kissa vieköön yhä kerkeämmin
Silmäs aikaan saavat hämmingin
Luulet varmaan että sua lemmin
Kissa vieköön niin mä lemminkin
Kerran vain kun mä katsoin sinuun päin
Onnen sain sinisilmistäs sen näin
Kissa vieköön kyllä sull on silmät
Ai nuo silmät aivan huumaavat
Mistä sä ne sait"
- Anonyymi
Olen nähnyt myös Helga neidin kylvyssä. Ihanaa
Kaikki hyvin. Ensi yönä varmaan nukuttaa.
- Anonyymi
🥺💕💕🥺💏🥺💫💫💫💫💫💫💫🥺💗🥺😍😍🥺🦢🥺🤗😉💏👀🦢
Kukahan kommentoijalla on ollut mielessä, kun on noin monta emojia saanut?
Mukavaa illanjatkoa ja yötä niille, jotka lukivat.🥰👍🌹
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566