Pystyykö tietty järjestö/taho kieltämään kyseisen järven käytön monta kuukauta ennen tulevia jokkiskisoja? Olen käsittäny että vesialueilla liikkuminen on jokamiehen oikeus. Olenko väärässä?
Erkkisjärvi
21
2170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pysty . Eiköhän siellä ole vapaus liikkua.
- Anonyymi
Moottoriurheilu ei ole osa jokamiehenoikeutta tai edes vapautta liikkua.
- Anonyymi
Nyt kyllä osui naulan kantaan! Raha sielä on mikä määrää..Ei paljo muiden kuntalaisten tarpeet kiinnosta.
- Anonyymi
Taasko siellä kisoja pidetään?
- Anonyymi
Mikä taho tämmöisiä kieltoja sanelee? Taasko joku koppiauto kisa tulossa. Menkööt muualle saastuttamaan.
- Anonyymi
Nivalan urheiluautoiliat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nivalan urheiluautoiliat..
En noudata kieltoja. Tulkoot ajamaan pois.
- Anonyymi
Tuola järvellä on itse kyläläiset ja muut yksityiset ihmiset vuosia ajanut jääradalla, nyt nämä tuli ja valloitti koko järven itselleen. Ois mukava tietää mitä kylän väki on tuosta mieltä..Kun kieltohan koskee heitäki..
- Anonyymi
Kyläläiset ilmeisesti tälläisen hyväksyy?
- Anonyymi
Eipä kyllä osaa sanoa mitä mieltä ovat, talkoissa käyvät autteleen traktoreilla jne, sitte palkaksi kielletään ajo.
- Anonyymi
Toivotaan vesisadetta ja rajoituksia niin peruuntuu kisat.
Jokkisporukkako se määrää siellä kaiken?- Anonyymi
Nehän ne sielä määrää
- Anonyymi
Eikö järvellä saa siis omaksi iloksi käydä ajelemaan paskalla mersulla?
- Anonyymi
Toivotaan vesisadetta ja lämmintä niin peruuntuu koko juttu.
- Anonyymi
Missä voi Nivalassa nyt ajaa jääradalla jos tonne ei saa mennä?
- Anonyymi
Sunnuntaina kaikki erkkisjärvelle, toivottavasti joku ajaa niin päin vittua että tuntuu.
- Anonyymi
Kyllä siellä joku voi vittua saadakin.
- Anonyymi
HAHA!
- Anonyymi
HAHAHAHAA!
- Anonyymi
Hyvin tuli saatua. Teltan takana jyystettiin ja kairattiin.
- Anonyymi
oli jimpatin hieno kokemus, tyttöä panin eteen ja takaa siellä missä te muut ette nähneet meitä.. ai että! on tässä 40 ikään kaikkee nähty mutta kiimanen teiniperse on aina hieno kokemus!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608