Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka tähän on tultu-------

Anonyymi

🍾Heh meikä alkkispalstalla miten ihmeessä?....
Nooh ensin olin viini ja olut palstoilla jakamassa kokemuksia vivahteista ja tanniinusuudesta ja minkä ruuan kanssa mikäkin juoma sopii. Nyt sopii kaikki juomat missä alkoholia, eikä pikkusormen asennollakaan ole enää niin väliä........
🍻
Aluksi tuli vaan hienostuneesti maisteltua, mutta muutamassa vuodessa piti maistelusta saada myös humala ja se on yhä vaikeampi saavuttaa kun toleranssi kasvanut joten kulutus on aika kovaa ja haitat alkaa näkyä.....
Mitähän seuraavaksi, korkki kiinni tai kuolo korjaa, aika näyttää........🍺

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemus kertoo että seuraavaksi elämässäsi alkaa "omin käsin onneen"- aikakausi.
      Alat itse tarkkailemaan ja vähentelemään juomistasi, mutta se kuitenkin vaan yltyy. Välillä saattaa olla kuukaudenkin tipattomia, mutta sitten se aina ryöpsähtää, ja joka kerta pahemmin kuin aiemmin.
      Juominen ja kuivattelut jatkuvat ja jossain vaiheessa alkaa sitten ne lähdöt kun lähtee akka, ajokortti ja työpaikka, ei ehkä tässä järjeastyksessä mutta lähtevät kuitenkin.
      Juominen muuttuu aina vaan pahemmaksi, ja lopulta juot yksiksesi itkuviinaa.
      Se onkin jo lopun alkua, sillä siinä vaiheessa on jäljellä enään kaksi vaihtoehtoa, hiekkahoito tai juomisen lopettaminen kokonaan.

      Tämä jälkimmäinen on näistä harvinaisempi, ja siksi se on kokonaan toisen tarinan aihe. Se ei sitten enään onnistukaan millään niskaotteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe