Ajatukseni jotka maailma minulle antoi

Anonyymi

Aamuni ensimmäinen ajatus on itsemurha, sen jälkeen mietin toisten ihmisten kiduttamista ja murhaamista. Miltä hän näyttäisi elämän kaikotessa tai anelisiko hän säälittävän elämän puolesta. Ihminen on PAHA ja ansaitsee kuolla!!! Maailmassa on enemmän PAHAA kuin hyvää.

Ehkäpä luontoäidillä on enemmän selkärankaa tuhota ihmiskunta tai ainenkin harventaa rivejä kuin säälittävällä jumalalla.

NÄMÄ OVAT PELKKIÄ AJATUKSIA. Muistakaa se lukiessanne aloitusta.

24

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän samoja ajatuksia täälläkin.

    • Anonyymi

      Korona on hyvin tuonut esiin ihmisen todellisen luonteen. Miksi ihminen ei kehity ja osaa elää tasapainossa ympäristönsä kanssa?

    • Anonyymi

      Uskokaa pois, ihmiset tuhoavat itsensä. Ahneita ja vallanhimoisia kun ovat.

    • Anonyymi

      Mä haluisin kanssa tappaa kaikki, varsinkin erään naisen joka uhkaa toisten työpaikkoja

      • Anonyymi

        Milläköhän mystisillä tavalla kukaan ulkopuolinen voi uhata toisten työpaikkoja? Olen ymmärtänyt, että virkavirheistä esimerkiksi ollaan ihan itse vastuussa, eikä voi väittää, että hän puijasi tai pakotti minut niihin juttuihin


      • Anonyymi

        Kas, taas tämä ajatusten helmi


    • Anonyymi

      Menkää hoitoon

      • Anonyymi

        Eikö se ole parempi, että ihmiset purkavat tuntojaan palstalle kuin siirtyvät ajatuksista tekoihin oikeassa elämässä. Suomi24 on yksi väylä siihen. Ihmiset voivat pahoin noin yleisesti, syy monien tekijöiden summa, mutta juurisyy tuntematon.


      • Anonyymi

        Sä sinne vielä menetkin! 112


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sinne vielä menetkin! 112

        Tuota, älä nyt kuitenkaan käytä hätänumeroa johonkin omiin sekoiluihisi. Se on olemassa esimerkiksi sairaskohtauksien tai muiden henkeä uhkaavien tilanteiden varalle, ei siihen, että joku harhainen tilailee lansseja kiukkuspäissään anonyymeille. Tämä pätee olit sitten herra/rouva tai narri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, älä nyt kuitenkaan käytä hätänumeroa johonkin omiin sekoiluihisi. Se on olemassa esimerkiksi sairaskohtauksien tai muiden henkeä uhkaavien tilanteiden varalle, ei siihen, että joku harhainen tilailee lansseja kiukkuspäissään anonyymeille. Tämä pätee olit sitten herra/rouva tai narri

        * eikä systeemiä myöskään ole syytä käyttää niin, että tilaan yhden rikosilmoituksen, joka johtaa oikeusprosessiin ja nurmikon leikkuun sekä turkin muodistuksen pikana kiitos vastinetta verorahoille olen merkittävä henkilö, että nyt loppuu tämä vitkuttelu.


    • Anonyymi

      Mene itse 😠

    • Anonyymi

      Se lisääntyy mille antaa tilaa. Jos haluatte elää vihassa, olkaa yksin. Jos haluatte avata sydämen elämälle niin olkaa ihmisiä.

      Viha on lopulta omia päänsisäisiä ongelmia. Vihaaminen on helpompaa, kuin itsensä aito tutkiskelu. On ihan ok mokata, tehdä virheitä... Mutta niihin kiinni jääminen vaan mädättää sisältä. Rakkaus rakentaa, saa aikaan, kestää, kannattelee, kasvattaa ja ennen kaikkea parantaa haavat <3

    • Anonyymi

      Näkee kyllä, mistä ajatukset on peräisin. Jos ne olisivat vihaamaltasi Jumalalta, olisivat ne toisenlaiset.

      Jumala näet antaa ihmiselle kaiken hyvän ja kauniin. Ajatus on eheä, hyvä ja tee. Pelastus on ihmeellinen ja hieno suunnitelma Jeesuksessa. Miten kaunis on tämä ajatus.

      • Anonyymi

        Uskovaiset ovat sokeita itselleen, toisilleen sekä elämän kovalle realismille.


    • Anonyymi

      Vaikeeta kun on johtajan kätyri joka alentaa muiden tunteja. Pomon päätös ja hyvinvointi henkilö tekee nämä. Varsinainen hyvinvointi henkilö 😠Rikkaat rikastuu toisten kustannuksella kun köyhyttävät muut. Revitään rahat työntekijöiden niskasta

    • Anonyymi

      Puran samankaltaisia ajatuksia tietokonepeliin. Star Wars DARK Forces II. Siellä on yksi jakso nimeltä Barons Head, jossa voi halutessaan ampua harmittomia kyläläisiä varsinaisten vihollisten lisäksi. Olen luonut jaksolle oman pelitallenteen ja palaan kylään aina teurastamaan kaikki. Se kansanmurhan tekeminen on todella tyydyttävää. Puran siinä patoutunutta vihaa. Kuvittelen, että jokainen ampumani siviili ansaits sen, koska ovat kiusaajia elämän varrelta. Suosittelen, peli löytyy Steamista.

      • Anonyymi

        Itse menen ampumaradalle ja niittaan muutaman kusipään kuvan tolppaan kiinni. Sitten annan palaa täysillä! Hyvin nautinnollinen ja tyydyttävä kokemus!


    • Anonyymi

      Pahalle paras on kitua lopunelämää eikä kuolla. Kuolema on helpotus. Joten älä päästä ketään helpolla. Ihmiset kituu vaikka näyttäsisi että kaikki on hyvin,ei niitä erikseen tarvi kiduttaa.. Itselle vaan vaikeutta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe