Asumme yhdessä ja seurustelemme.
1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu käskyni: heti tänne ja vaatteet pois.
Mitä teet?
2. On aamu ja olet sängyssä vielä ihan alasti.
Keittiöstä kuuluu käskyni: vaatteet päälle ja heti tänne.
Mitä teet?
3. On päivä ja olemme kaupassa, sovituskopista kuuluu käskyni: Heti tänne ja housut alas.
Mitä teet?
Jokaiseen kohtaan on vain yksi oikea vastaus.
:/
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
94
607
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sanon sille, jotta heidå!
- Anonyymi00009UUSI
Miksi tai mistä syystä?
:/ - Anonyymi00063UUSI
Juuri noin minäkin sanoisin, olipa kyseessä kuka tahansa mies!
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Juuri noin minäkin sanoisin, olipa kyseessä kuka tahansa mies!
Ruottalaiset nirppanokat saakin mennä.
- Anonyymi00002UUSI
Ihan kohta!
- Anonyymi00010UUSI
Mikä on tärkeämpää ja saa viivyttelemään?
- Anonyymi00003UUSI
1. Käyn sulkemassa makuuhuoneen oven ja palaan sohvalle.
2. Kysyn miksi. Jos kyse ei ole hätätapauksesta, niin jatkn nukkumista.
3. Jatkan matkaani kiertelemään muualle kauppaan.- Anonyymi00005UUSI
LIsään vielä kohtaan 2, ettei sellaista tilannetta ole, eikä tule, että makoilisin aamulla sängyssä alasti.
- Anonyymi00006UUSI
Ai niin ja oikea vastaus oli, lopeta se s.tanan huutaaminen ja käyttäydy kuin ihminen.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai niin ja oikea vastaus oli, lopeta se s.tanan huutaaminen ja käyttäydy kuin ihminen.
Ennen kuin kommentoin noihin 3 kohtaan, niin kerro miten ihmisen tulee käyttäytyä.
:/ - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ennen kuin kommentoin noihin 3 kohtaan, niin kerro miten ihmisen tulee käyttäytyä.
:/Ei kuten aloituksessa kuvataan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kuten aloituksessa kuvataan.
Eli suhteessa ja asutaan yhdessä.
1. Kun toinen kutsuu makkariin, niin käydään sulkemassa ovi. Onko se sitten oikea tapa miten ihmisen tulee mielestäsi käyttäytyä suhteessa saman katon alla?
:/ - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eli suhteessa ja asutaan yhdessä.
1. Kun toinen kutsuu makkariin, niin käydään sulkemassa ovi. Onko se sitten oikea tapa miten ihmisen tulee mielestäsi käyttäytyä suhteessa saman katon alla?
:/"1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu käskyni: heti tänne ja vaatteet pois."
"1. Käyn sulkemassa makuuhuoneen oven ja palaan sohvalle."
"Kun toinen kutsuu makkariin, niin käydään sulkemassa ovi. Onko se sitten oikea tapa miten ihmisen tulee mielestäsi käyttäytyä suhteessa saman katon alla?"
Kyllä, tuon on erinomainen ja hyvä tapa toimia. Tökerösto käyttäytyvälle käyttäytyvälle käy selväksi, että hänen känen käyttäytymisensä on ollut huonoa, eikä tilanteesta kuitenkaan aloiteta riitaa. Tilanteesta voidaan keskustella asiallisesti, kuten aikuiset ihmiset, kunhan tuo makuuhuoneesta komentelija on ensiksi miettinyt omaa käytöstään ja kykenee keskustelemaan kuin aikuinen ihminen.
Toki, jos tuollainen komenteleva käytös toistuu, niin silloin pyydän toista poistumaan asunnostani ja muuttamaan jonnekin muualle. En nyt kuitenkaan toimi niin heti ensimmäisestä kerrasta, vaan annan ensiksi mahdollisuuden korjata käytöstään. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
"1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu käskyni: heti tänne ja vaatteet pois."
"1. Käyn sulkemassa makuuhuoneen oven ja palaan sohvalle."
"Kun toinen kutsuu makkariin, niin käydään sulkemassa ovi. Onko se sitten oikea tapa miten ihmisen tulee mielestäsi käyttäytyä suhteessa saman katon alla?"
Kyllä, tuon on erinomainen ja hyvä tapa toimia. Tökerösto käyttäytyvälle käyttäytyvälle käy selväksi, että hänen känen käyttäytymisensä on ollut huonoa, eikä tilanteesta kuitenkaan aloiteta riitaa. Tilanteesta voidaan keskustella asiallisesti, kuten aikuiset ihmiset, kunhan tuo makuuhuoneesta komentelija on ensiksi miettinyt omaa käytöstään ja kykenee keskustelemaan kuin aikuinen ihminen.
Toki, jos tuollainen komenteleva käytös toistuu, niin silloin pyydän toista poistumaan asunnostani ja muuttamaan jonnekin muualle. En nyt kuitenkaan toimi niin heti ensimmäisestä kerrasta, vaan annan ensiksi mahdollisuuden korjata käytöstään.Jaahas.
Törkeä käytös on mielestäni suhteessa sillä joka sulkee oven parin välistä kun olisi aika kuherrella ja on naimisissa puhelimensa kanssa ja makoilee sohvalla.
Eipä kyennyt keskustelemaan kuten aikuinen ihhminen, eikä edes ajattelemaan.
Ei kovinkaan ihmismäistä käytöstä.
Hyvinkin törkeää toimintaa suhteessa.
Jos mietit oikein tarkkaan, niin se komenteleva käytös on juurikin sillä toisella osapuolella.
Terveessä suhteessa toinen voi kutsua ja käskeä ja ne ovat oikeita ja hyviä.
Ovien sulkeminen eli toisen ns. eristäminen elämästä ja näyttäminen ettei kiinnosta siirtyminen sohvalle puhelinta räpläämään ja kaikki yhden kirjoitetun sanan takia "käskyni". Huom, en käyttänyt edes huutomerkkiä, ja silti siitäkin sait riidan aikaiseksi "lopeta se s.....huutaminen".
Se että on pipo vähän kireällä, niin sitä pitäisi löysätä.
:/ - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jaahas.
Törkeä käytös on mielestäni suhteessa sillä joka sulkee oven parin välistä kun olisi aika kuherrella ja on naimisissa puhelimensa kanssa ja makoilee sohvalla.
Eipä kyennyt keskustelemaan kuten aikuinen ihhminen, eikä edes ajattelemaan.
Ei kovinkaan ihmismäistä käytöstä.
Hyvinkin törkeää toimintaa suhteessa.
Jos mietit oikein tarkkaan, niin se komenteleva käytös on juurikin sillä toisella osapuolella.
Terveessä suhteessa toinen voi kutsua ja käskeä ja ne ovat oikeita ja hyviä.
Ovien sulkeminen eli toisen ns. eristäminen elämästä ja näyttäminen ettei kiinnosta siirtyminen sohvalle puhelinta räpläämään ja kaikki yhden kirjoitetun sanan takia "käskyni". Huom, en käyttänyt edes huutomerkkiä, ja silti siitäkin sait riidan aikaiseksi "lopeta se s.....huutaminen".
Se että on pipo vähän kireällä, niin sitä pitäisi löysätä.
:/Sinähän oletkin hieman päästäsi sekaisin. Ovi kiinni vaan ja kommenelkoon ukko siellä vaikka tyynyään. Terveessä suhteessa ei koskaan komennella toisiaan, eikä varsinkaa tuon "housut pois" aiheen ympärillä.
Ei yllätä, että olet ikisinkku. - Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sinähän oletkin hieman päästäsi sekaisin. Ovi kiinni vaan ja kommenelkoon ukko siellä vaikka tyynyään. Terveessä suhteessa ei koskaan komennella toisiaan, eikä varsinkaa tuon "housut pois" aiheen ympärillä.
Ei yllätä, että olet ikisinkku.Sairaassa suhteessa tehdään ja haetaan draamaa kuten sinä teet.
- Anonyymi00004UUSI
En voi tulla olen palstalla jumissa katsotaan ehkä 30- vuoden päästä uudelleen.
- Anonyymi00012UUSI
Ihan hyväksyttävä syy jättää tulematta.
- Anonyymi00007UUSI
Yksi vastaus: poistun ulko-ovesta.
- Anonyymi00013UUSI
Otatko myös kamppeesi mukaan?
- Anonyymi00008UUSI
Jos haluaa saada mut olemaan harrastamatta kanssaan mitäänsellaista, jossa otetaan housut pois, niin kannattaa toimia kuten aloituksen esimerkeissä.
- Anonyymi00015UUSI
Näin niitä siveitä nunnia tehdään.
:/ - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näin niitä siveitä nunnia tehdään.
:/No ei nyt sentään. Housut vain otetaan pois sitten jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No ei nyt sentään. Housut vain otetaan pois sitten jonkun toisen kanssa.
Mutta ei sen kanssa jonka kanssa olet suhteessa ja asut yhdessä?
:/ - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mutta ei sen kanssa jonka kanssa olet suhteessa ja asut yhdessä?
:/Ei tietenkään harrasta mitään aloituksessa kuvatun kaltaisen k.pää miehen kanssa.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tietenkään harrasta mitään aloituksessa kuvatun kaltaisen k.pää miehen kanssa.
Aijaa.
Seurustellaan ja asutaan yhdessä.
Luulenpa että se todellinen k.pää on se toinen osapuoli.
:/ - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aijaa.
:/No ei tuon kaltaisen miehen kanssa seurustelu tulis ees mahdolliseksi kosks kiertäisin kaukaa tuollaiset.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
No ei tuon kaltaisen miehen kanssa seurustelu tulis ees mahdolliseksi kosks kiertäisin kaukaa tuollaiset.
Niin sinä luulet, mutta asia on juuri toisinpäin.
:/ - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
No ei tuon kaltaisen miehen kanssa seurustelu tulis ees mahdolliseksi kosks kiertäisin kaukaa tuollaiset.
Ai täällä oli jo tämä vastaus.
Sanoin saman mutta vähän monisanaisemmin.
Sivusta nainen - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ai täällä oli jo tämä vastaus.
Sanoin saman mutta vähän monisanaisemmin.
Sivusta nainenNo perustele nyt.
:/ - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aijaa.
:/Ei kyllä se ainoa k.sipää tarinassasi on tuo mies. Ensiksi tietysti täytyisi yrittää hoitaa se lääkäriin, jos täysin tyhjästä alkaisi noin sekoilla. Jotain mielenterveyden häiriötä pukkaa tai ehkä kasvain aivoissa. Jollei hoidata itseään kuntoon, niin häipyköön asunnostani.
- Anonyymi00016UUSI
Totean, että suksi kuule suolle käskyinesi.
- Anonyymi00020UUSI
Ja sinunko käskyäsi tottelisin?
:/ - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja sinunko käskyäsi tottelisin?
:/Tietysti. Eipä sinulla vaihtoehtoakaan olisi.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tietysti. Eipä sinulla vaihtoehtoakaan olisi.
Ensinnäkin, mä en ole se joka muuttaa.
Ja jos joku lähtee, niin sinä.
:/ - Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ensinnäkin, mä en ole se joka muuttaa.
Ja jos joku lähtee, niin sinä.
:/En tietenkään muuta. Minä en alunperinkään asu asunnossa, johon minulla ei ole täyttä oikeutta jäädä. Pistän kamasi kasaan ja kannatan kartanolle, sekä vaihdatan lukot, ilmoittamatta asiaa etukäteen.
- Anonyymi00021UUSI
Oot ihan sekaisin!
- Anonyymi00024UUSI
Taidan kuule olla tämän hölmölän se vähiten sekaisin oleva.
:/ - Anonyymi00055UUSI
Älä ny terve reflektoiva mies on tämä kenohymiön käyttäjä, niin mukavaa rupattelua, onneksi lähinnä itsensä kanssa
- Anonyymi00023UUSI
1. Mua ei käskytellä joten en tulisi.
Pitää pyytää nätisti.
2. Jatkaisin sängyssä loikoilua. Mua ei käsketä!
3. Jatkaisin matkaa vaikka karkkihyllylle.
Mua ei käsketä!- Anonyymi00025UUSI
1. aikamoinen nirppanokka.
2. ihan kakara vielä.
3. jep, ihan pilalle hemmoteltu teini.
:/ - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
2. ihan kakara vielä.
:/Aloituksessa kuvattu mies on kaikkia noita.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
2. ihan kakara vielä.
:/Ai kun nainen ei suostu miehen käskyteltäväksi on sitten teini?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aloituksessa kuvattu mies on kaikkia noita.
Älä nyt viitsi.
Pari vuotta burkhassa nyrkin ja hellan välissä tekisi sulle hyvää.
:/ - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ai kun nainen ei suostu miehen käskyteltäväksi on sitten teini?
Nainen on palveluammatti.
:/ - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Älä nyt viitsi.
Pari vuotta burkhassa nyrkin ja hellan välissä tekisi sulle hyvää.
:/Mitä mieltä gubbe hoitava lääkärisi on sinusta? Good to go vaikka rintamalle vierastaistelijaksi
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mitä mieltä gubbe hoitava lääkärisi on sinusta? Good to go vaikka rintamalle vierastaistelijaksi
Annoin sille potkut kun ei osannut hommiaan.
:/ - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
2. ihan kakara vielä.
:/Sitäpä juuri ja sen olen tiennyt jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nainen on palveluammatti.
:/Minulta ei yksikään mies saa minkäänlaista palvelua! Oma tupa, oma lupa elellä omassa kodissa juuri niin kuin itse tahdon ja haluan! Siksi päätin jo kauan sitten erottuani, etten enää koskaan mene uuteen parisuhteeseen kenenkään kanssa!
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sitäpä juuri ja sen olen tiennyt jo monen vuoden ajan!
Sitten olisi aika tehdä se korjausliike.
:/ - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Minulta ei yksikään mies saa minkäänlaista palvelua! Oma tupa, oma lupa elellä omassa kodissa juuri niin kuin itse tahdon ja haluan! Siksi päätin jo kauan sitten erottuani, etten enää koskaan mene uuteen parisuhteeseen kenenkään kanssa!
Kuule kyllä saa.
Höpsistä nyt vaan.
Sun päätöksesi ei ole hyvä eikä oikea sinulle itsellesi jos sen yhden menneen epäonnistuneen varaan olet sitonut tulevaisuutesikin.
- Anonyymi00026UUSI
Ei asuta eikä seurustella.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä, poikani. Tulen heti.
- Anonyymi00042UUSI
Oisko mamilla antaa vähän namia kun oon ollut niin kiltti?
- Anonyymi00032UUSI
1. Tulen.
2. Tuu sä tänne.
3. Maltahan nyt odottaa kotiin asti.- Anonyymi00044UUSI
Toi 2yllätti ja tekisin tilanteessa varmaan kompromissin.
3. tarttuisin käteen ja vetäisin sinne sovituskoppiin........
- Anonyymi00034UUSI
Et selvästikään ole koskaan ennen käyttäytynyt noin huonosti, sillä muutoinhan emme seurustelisi ja asuisi yhdessä.
Kohdassa 1 tulisin siis kysymään, että miksi puhut minulle noin rumasti ja ikävään sävyyn ja kerron, että en hyväksy, enkä arvosta komentelua. Jos sinulla jatkossa on minulle tuollaista asiaa, niin voit tulla luokseni nätisti sanomaan, etkä möykätä toisessa huoneessa.
Kohdassa 2 kysyisin, että mikä sinulla oikein on siellä hätänä ja vastauksestasi riippuen tulisin joko autamaan sinua hätätilanteesi kanssa tai kysyisin, että miksi komentelet ja rähjäät minulle tuollaisen takia. Myös siinä tilanteessa, että tulisin auttamaan sinua, pyytäisin sinulta hätätilanteen selvitettyämme, että et jatkossa puhuisi minulle noin ikävällä tavalla ja komentelisi. Sanoisin, että ymmärrän kyllä sinun panikoineen ja siksi käyttäytyneen huonosti, mutta se ei oikeuta käytöstäsi.
Kohdassa 3 poistuisin kopin ulkopuolelta johonkin vähän kauemmaksi. Katselisin vaikka vaatteita itselleni. Myöhemmin pyytäisin, että voisitko jatkossa olla käyttäytymättä noin asiattomasti ja vieläpä julkisella paikalla.
Odottaisin kaikissa tilanteissa sinulta myös anteeksipyyntöä. Anteeksipyyntö olisi minimi, joka sinun tulee tehdä.- Anonyymi00045UUSI
Ei se ole huonoa käyttäytymistä.
1. kaikki menisi paremmin kun tulisit sinne vauhdilla hymyssä suin ja jättäisit turhan höpötyksen, riisuisit ja hyökkäisit kimppuun.
2. Taas kauheaa draamaa.......
3. Draama queen.
:/ - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei se ole huonoa käyttäytymistä.
1. kaikki menisi paremmin kun tulisit sinne vauhdilla hymyssä suin ja jättäisit turhan höpötyksen, riisuisit ja hyökkäisit kimppuun.
2. Taas kauheaa draamaa.......
3. Draama queen.
:/Kyse ei näköjään ollutkaan miehestä vaan teini-ikäisestä kärttypeseestä. Saatkin sitten kiukutella keskenäsi. Voimme katsella ensi viikolla uudelleen, josko se anteeksipyytäminen alkaa onnistua.
- Anonyymi00035UUSI
1. Saavun makuuhuoneeseen ja kysyn mitä nyt kulta?
2.En ole kuulevinani ja jatkan unia.
3. Repeän nauruun.- Anonyymi00046UUSI
1. vastaan: vaatteet pois........
2. Teeskentelijä.
3. kaupan työntekijä ammattilainen Miia, tuo kaunis nuori ja vaalea pitäjän halutuin neito kuulee asiakkaan kutsun ja tulee auttamaan asiakasta.... Sinä katsot suu ammollaan ja mustasukkaisena vihan puuskassa estät häntä pääsemästä sovituskoppiin.......
- Anonyymi00037UUSI
Teen heti!👍❤️
- Anonyymi00043UUSI
Sun tarvii löytää joku itsetunnoton en näe pienintäkään mahdollisuutta ettänainen joka edes vähän arvostaa itseään suostuisi sinun kynnysmatoksesi
- Anonyymi00047UUSI
Terveellä itsetunnolla oleva ymmärtää eikä etsi syytä loukkaantua.
- Anonyymi00049UUSI
Tottelen sinua. Oi Herrani! Saat tehdä mitä haluat minulle.
- Anonyymi00051UUSI
Haluan tehdä sinusta onnellisen.
:/ - Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Haluan tehdä sinusta onnellisen.
:/Minä nauraisin päin naamaa, jos yksikin mies sanoisi minulle noin! Olen onnellinen, kun saan elää omassa kodissa juuri niin kuin itse tahdon, eikä yksikään mies vaadi minulta mitään!
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Minä nauraisin päin naamaa, jos yksikin mies sanoisi minulle noin! Olen onnellinen, kun saan elää omassa kodissa juuri niin kuin itse tahdon, eikä yksikään mies vaadi minulta mitään!
Siksi en sanokaan sitä sinulle.
- Anonyymi00050UUSI
Täällä on ilmeisesti joku naistennaurattaja
- Anonyymi00052UUSI
1. Tulisin heti sinun luoksesi ja saisit tehdä mitä halut minulle.
2. En pukisi vaatteita vaan pyytäisin sinut ottaa keittiössä minut.
3 Tulisin heti ja housut riisuisin ja anelisin sinua ottamaan SEN esille ja anelisin saada nuolla ja niellä ja tee SE!- Anonyymi00057UUSI
No voi kuinka sexikästä itselleen vastaileva spede
- Anonyymi00058UUSI
1. Ottasin naamiaisvärit ja piirtelisin vartaloosi tribaaleja ja salaisia symboleja ja valmistaisin kuin uhrin alttarille.
Sytyttäisin kynttilät pentagrammin muotoon ja kaapu sekä kasvomaski päälläni lukisin riitit ja loitsut.
Ja sitten............
2. Tässä on se rakennuslupaa varten käymään tullut tarkastaja Raimo Rakennus ja tässä on vaimoni..... Kulti, tulisitko alas pöydältä ja pistäisit ne vaatteet päälle kuten pyysin.......
Sori, nyt herra tarkastaja, kulti unohti että tulet tänään katsomaan ja tarkastamaan sille hevostallille varatun paikan.
3. Tuo loppuhan olisi mennyt sinulta ihan oma-alotteisesti ilman mitään aneluita ja kirjallisia anomuksia.....
:/ - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
No voi kuinka sexikästä itselleen vastaileva spede
Ihan varmasti on, koska yksikään nainen ei koskaan kirjoittaisi noin!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ihan varmasti on, koska yksikään nainen ei koskaan kirjoittaisi noin!
Maailmassa on jotain yli 4 miljardia naista ja sinäkö tuntisit heidät kaikki?
Suomessakin 2,8 miljoonaa naista ja tiedät heidätkin?
Kerro sitten minulle miten ne kaikki naiset kirjoittaisivat?
Kyllä ne naiset kirjoittavat ihan itse niin kuin kirjoittavat ja sinä olet vain hieman hakoteillä.
- Anonyymi00060UUSI
Olemme palstalla ja asumme erikseen.
4. Olet taas möykkäämässä minulle palstalla ja kuulet käskyni: Hyst hiljaa tai riisun sinut.
Mitä teet?
:/- Anonyymi00069UUSI
Turha luulla, että koskaan harrastaisin seksiä kanssasi!
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Turha luulla, että koskaan harrastaisin seksiä kanssasi!
En sellaista luulekaan.
:/ - Anonyymi00079UUSI
Riisuudun tietty❤️☺️
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Riisuudun tietty❤️☺️
No nyt saat luvan puhua tai voihkia, huokailla ja lirkutella äänekkäästi.
:/ - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
No nyt saat luvan puhua tai voihkia, huokailla ja lirkutella äänekkäästi.
:/Teen kaikkea tuota hani😏😉🤭
- Anonyymi00061UUSI
Ohi. En halua seurustella psykopaatin kanssa.
Muutenkin, Nainen voisi käskyttää miestä, koska nainen ei ole hakannut kuoliaaksi joka toinen viikko miestä tänä vuonna.
Mutta miehen tekemänä iso red flag. Se että kokee edes tarvetta mielikuvituksessa käskyttää naista, jonka kuvittelee saman katon alle.- Anonyymi00070UUSI
Se kertoo todella paljon siitä, miten hän luulee voivansa tehdä mitä vain naiselle! Todella vastenmielisiä tuollaiset miehet! Suorastaan ällöttäviä!
- Anonyymi00071UUSI
Puhutaanko lisää psykopatiasta?
Ja sitten "Nainen voisi käskyttää miestä......"
"Se että kokee edes tarvetta mielikuvituksessa käskyttää naista, jonka kuvittelee saman katon alle."
Miten perustelet nuo oikein taikka psykopaatti möläytyksesi?
Psykopatia on syvällinen luonnehäiriö, jolle on ominaista täydellinen empatian puute, patologinen valehtelu, itsekeskeisyys ja syyllisyydentunteen puuttuminen. Vaikka he ovat usein pinnallisesti viehättäviä ja karismaattisia, heidän tunne-elämänsä on pinnallista ja he manipuloivat muita häikäilemättä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Tunnetko syyllisyyttä siitä mitä kirjoitit?
Osaatko asettua miehen asemaan tai ymmärtää miestä?
Oletko kirjoituksessasi manipuloiva ja valehteleva tavoitteesi (aloittaja on psykopaatti) saavuttamiseksi?
Onko itsekeskeisyyttä jos naisena antaisit naiselle luvan käskyttää miestä?
:/ - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
"Se että kokee edes tarvetta mielikuvituksessa käskyttää naista, jonka kuvittelee saman katon alle."
Psykopatia on syvällinen luonnehäiriö, jolle on ominaista täydellinen empatian puute, patologinen valehtelu, itsekeskeisyys ja syyllisyydentunteen puuttuminen. Vaikka he ovat usein pinnallisesti viehättäviä ja karismaattisia, heidän tunne-elämänsä on pinnallista ja he manipuloivat muita häikäilemättä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Oletko kirjoituksessasi manipuloiva ja valehteleva tavoitteesi (aloittaja on psykopaatti) saavuttamiseksi?
:/Mielestäni se miten kerrot nolaavasi naisen kun paikalla joku rakennustarkastaja vai mikä se oli ja hänen kuullen käskytät naista kuin alaistasi on aika selvästi joku luonnevika.
Kaikki viittaa psykopatiaan. - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mielestäni se miten kerrot nolaavasi naisen kun paikalla joku rakennustarkastaja vai mikä se oli ja hänen kuullen käskytät naista kuin alaistasi on aika selvästi joku luonnevika.
Kaikki viittaa psykopatiaan.Aivan varmasti se on juuri noin kuin kirjoitit!
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
:/Kerroin vain että minun nähdäkseni 1000 kertaa liikaa red flageja että voisin mielelläni edes samassa huoneessa olla ja seurustelusuhde… 😂
Ja kyllä tietenkin on eri asia jos nainen käskyttää, ottaen huomioon historian mitä miehet tehneet naisille. - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mielestäni se miten kerrot nolaavasi naisen kun paikalla joku rakennustarkastaja vai mikä se oli ja hänen kuullen käskytät naista kuin alaistasi on aika selvästi joku luonnevika.
Kaikki viittaa psykopatiaan.Ei se ollut nolaamista.
Kyllä naista tulee hieman käskyttää ja nainen tykkää siitä, ellei sitten jotain ole vialla.
Jos käsky on hyvä ja oikea, niin siitä herneen vetäminen nenuun tai loukkaantuminen kertoo sen loukkaantujan luonneviasta.
Psykopatia taas on aika kova väite varsinkin sinulta.
:/ - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kerroin vain että minun nähdäkseni 1000 kertaa liikaa red flageja että voisin mielelläni edes samassa huoneessa olla ja seurustelusuhde… 😂
Ja kyllä tietenkin on eri asia jos nainen käskyttää, ottaen huomioon historian mitä miehet tehneet naisille.Sulla on varoitusjärjestelmä vähän pieleen säädetty.
Historia on pois suljettu.
Jos sinä elät menneessä etkä nykyhetkessä, niin näet kyllä jokaisen hakkaajana.
Mutta se on myös sinulle vaarallista, sillä se Susi tulee lampaiden vaatteissa ja tarhaan päästyään se teurastaa.
- Anonyymi00076UUSI
Älä viitsi, vanha mies...
- Anonyymi00082UUSI
Mitä teen?
Sen saa tietää se mies ainoastaan.
Kerrotaan nyt kuitenkin tohon 3 kohtaan että käskemällä ei onnistuis, pyytämällä tulisin heti koppiin ja sanoisin ihanaa muru <3- Anonyymi00088UUSI
Onnea vaan teille.
:/ - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Onnea vaan teille.
:/Kiitos vastauksesta ja onnittelusta.
Täytyy vaan löytää se mies jostain ensin.
- Anonyymi00095UUSI
Lähden kävelylle ja hoidan ukon kamat ulos asunnostani heti seuraavana päivänä. Asukoon vaikka sillan alla. Sinne tuollaiset käytöstavat sopivat.
- Anonyymi00096UUSI
Urpo ulos vaan. Kiukutelkoon muualla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827