Tapu (Huawei) USB-mikro ja älykänny USB-C - mistä sopivaa johtoa?
Ristiinkytketty?
Känny ja tapu yhteen
17
145
Vastaukset
- Anonyymi
Bluetootilla...
- Anonyymi
Pluutuutti takkuaa -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pluutuutti takkuaa -
edelliseen lisää. Minulla Huawein tapussa näppäimistö ja hiiri pluutuutilla ja toimii kuin auton vilkku.
Huawei on aika iäkäs näin tässä maailmassa - mutta tarvitsen JOHDON jolla yhdistän kaksi laitetta keskenään yhteen. Nettiä on koluttu, mutta ristikytkentäistä USB-C johtoa ei löydy?
Minulla on sovitin palikka USB-mikro-USB-C .. mutta johto puuttuu? - Anonyymi
BT on hidas!
- Anonyymi
Micro USB - USB-C -sovitin musta
5,24€
gigantista.- Anonyymi
Eikä tarvi ristiinkytkentää. Tietsikkaankin kytketään latauskaapelilla.
Tarvit usb-micro kaapelin jossa molemmat päät uroksia. - Anonyymi
Ei tarvita piuhoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita piuhoja!
Piuha on paljon turvallisempi. Tiedot eivät kulje minkään airmoren palvelimen kautta silloin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvi ristiinkytkentää. Tietsikkaankin kytketään latauskaapelilla.
Tarvit usb-micro kaapelin jossa molemmat päät uroksia.Miten se USB-protokolla sitten toimii?
Sarjaportti (RS232) TUNNETUSTI liitetään ristiin, eli RX-TX ja TX-RX - nyt USB'ssä on data ja -data - eli päittäinkö toimisi?
Ostin USB-C/USB-mikro kaapelin ja laitoin USB-mikro päähän USB-C sovittajan - ja ei toimi. Eli kokonaisuus on USBC-USBC.
Yhteys tapusta älykännyyn johtoa myöten - ilman selittelyjä MIKSI?
-Nix kaufen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se USB-protokolla sitten toimii?
Sarjaportti (RS232) TUNNETUSTI liitetään ristiin, eli RX-TX ja TX-RX - nyt USB'ssä on data ja -data - eli päittäinkö toimisi?
Ostin USB-C/USB-mikro kaapelin ja laitoin USB-mikro päähän USB-C sovittajan - ja ei toimi. Eli kokonaisuus on USBC-USBC.
Yhteys tapusta älykännyyn johtoa myöten - ilman selittelyjä MIKSI?
-Nix kaufen-Ennen muinoin tarvi ethernet rj-45 kaapelin olla ristiinkytketty, ei enää.
Yhdistät sen usb johdon molempiin laitteisiin ja androidien asetuksista valitset Media Transfer Protocol (MTP) tai Picture Transfer Protocol (PTP). Sama kuin yhdistäisit tietokoneeseen (micro usb - usb). Kaapelissa pitää olla tuki tiedostonsiirrolle, jos edes löytyy tukemattomia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piuha on paljon turvallisempi. Tiedot eivät kulje minkään airmoren palvelimen kautta silloin..
Heh ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Ei siihen tarvita kuin wlan ja Airmore app.
Ei mitään piuhaa!- Anonyymi
Airmore on haittaohjelma.
- Anonyymi
Turhaa sille mitään selostaa on, ei se kuitenkaan mitään usko!
- Anonyymi
Pilvipalvelun kauttahan nuo siirtyy kätevimmin..
- Anonyymi
Minä osaan siirtää tietoja kännystä tabuun ja tabusta kännyyn. Mutta nyt tarvitsen galvaanisen riippumattoman yhteyden JOHDOLLA.
Ja kummasakin on vain se USB-mikro/C-liityntä. Olisi lisänä USB-A ..
Eli: Miten toteutan?
(Maailman alussa joskus 90-luvulla kun tuota suunniteltiin, konsepti oli tarkoitus toteuttaa laiteketjutuksena - samaan tapaan kuin DisplayPort - sisään ja ulos seuraavaan laitteeseen.
Ei toteutettu. ) - Anonyymi
Airmore on helpompi ja nopeempi! Ja langaton!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904