Lsl töihin

Moi mitä kautta haetaan lsälle töihin kun niitten omilta sivuilta ei ainakaan löytynyt niiden sivuilta sellaista ja paljonko lahden alueella pn palkka?

5

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LSL on vain markkinointinimi. Kai pitää katsella Lahden kaupungin ilmoituksia avoimista viroista ja toimista. Esimerkiksi kuljettajia ei LSL palkkaa ollenkaan, vaan liikennettä harjoittavat yhtiöt.

• Anonyymi

LSL on kuin Stadissa HSL.
      Sitten siellä LSL hoitelee liikennettä Lehmätien liikenne joka on kuuluisa mulkuista pomoista ja talkootyönä tehtävistä töistä. Siellä oli yks Naakkahippulikin joka nykyään alennettu tavalliseksi kuljettajaksi Nobinalle Helsinkiin.
      Ei suositella tervejärkisille !

Helbheikki

• Anonyymi

Voisivat opettaa kuljettajille perus käytöstavat. Se ei ole asiakkaan vika jos heidän paskat sovelluksensa eivät meinaa toimia. Rupeaa suutaan soittaa idiootti kuski. Saa kiittää luojaansa että olen nykyään rauhallinen henkilö. Vielä vuosi sitten olisin lyönyt hampaat kurkusta läpi .

• Anonyymi

Olipas hyvä ettet sattunut kyytiini ja yrittänyt tehdä tuota.
      Mulla on meinaan vielä nopeammat kädet, että se olisi jäänyt yritykseksi ja sinä sensijaan olisit löytänyt itsesi sylkemästä hampaitasi auton ulkopuolella pysäkkikatosesssa.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Jugi on jo paristakin pubista saanut porttikiellon nopeitten käsiensä takia.
      Se kannattaa tissiposkien ja fillaristien muistaa ennenkuin aukoilevat päitänsä.

Karju Heinolasta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe