Haluaisin kovasti tutustua

Anonyymi

Suhun paremmin mies ja tuntea sut mun lähellä. Joskus pitää vain olla epäitsekäs, että ei aiheuta enempää harmia muille.

Ehkä kohtalo johdattaa meidät paremmalla ajalla vielä lähemmäksi toisiamme.

22

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno viesti nainen, vai oletko kirahvi?

    • Anonyymi

      Kohtalo sen tulee aikanaan näyttämään. Keskitytään elämään siihen saakka. Namaste.

      • Anonyymi

        Sä tulet kohtaamaan nää kylmät tekosi vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tulet kohtaamaan nää kylmät tekosi vielä

        Kylmät tekoni?? Mitään pahaa ole tehnyt kärpäsellekään.


    • Anonyymi

      En halua vanhoja naisia.

      • Anonyymi

        Tuo on miehen puhetta!


      • Anonyymi

        Mutta olen vasta 13v. Sanoit että kelpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen vasta 13v. Sanoit että kelpaan.

        Älä mies jaksa trollata täällä joka yö ja päivä .


      • Anonyymi

        Olet vanha mies jo itsekin. Koomistahan se olisi sinä nuoren naisen kanssa. Nainenkin nauraisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha mies jo itsekin. Koomistahan se olisi sinä nuoren naisen kanssa. Nainenkin nauraisi.

        Mistä sinä kenenkin ikää voit arvella? Tämä on anonyymipalsta, et voi tietää kuka täällä kirjoittaa. Enkä tietääkseni ole puhunut mitään iästä. En,omasta enkä muiden. Taidat olla joku ennustaja? Ja toisekseen mitä se kenellekin mikään ikä ero täällä palstalla kuuluisi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha mies jo itsekin. Koomistahan se olisi sinä nuoren naisen kanssa. Nainenkin nauraisi.

        No,onneksi ei tarvitse täältä palstalta pyytää lupaa minkä ikäisen kanssa kuka saa olla. En,tietääkseni ole tänne syntymätodistusta laittanut, josta voi iän lukea. En,ole kyllä minkään alaikäisen kanssa koskaan ollut,ei voi syyttää. Kyllä ne on aina täysiikäisiä ollut tähän asti. Ja mistä sinä tiedät minkä ikästä naista olen ajatellut? Kun en ole täällä sitä kertonut. Olenko kertonut sinulle ikäni? Jos en niin olet meedio tai jotain sellaista. Ja toiseksi, luultavasti tiedän itse kenen kanssa olen tai en ole. En,meinaa kysyä miltään palstalta sitä. Ja jatkossa kirjoitelkaa te vaan täällä ja leikkikää toisten tunne asioilla.Eihän teille kenenkään tunteet merkkaa mitään. Nyt riittää tämä leikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies jaksa trollata täällä joka yö ja päivä .

        Juuri näin ja tuo kakaroiden esittäminen netissä se vasta vihaksi pistääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies jaksa trollata täällä joka yö ja päivä .

        Tuo oli naiselta mutta troIIausta toki. Naisetkin osaa ja pystyy kunhan ne ei ole sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä kenenkin ikää voit arvella? Tämä on anonyymipalsta, et voi tietää kuka täällä kirjoittaa. Enkä tietääkseni ole puhunut mitään iästä. En,omasta enkä muiden. Taidat olla joku ennustaja? Ja toisekseen mitä se kenellekin mikään ikä ero täällä palstalla kuuluisi.

        Nyt osui arkaan paikkaan jotain. Hah. Siitäs sait ja itse aloitit siitä iästä jauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli naiselta mutta troIIausta toki. Naisetkin osaa ja pystyy kunhan ne ei ole sinä.

        Kyllä me mies tiedetään että esiinnyt naisena yötä päivää


    • Anonyymi

      En,usko kohtaloon,enkä odota loputtomiin mitään.Elämä on elämistä varten. Ei,ole aikaa oottaa kohtaloa!

      • Anonyymi

        Elä sinä kun osaat. Minä luotan kohtaloon. Joko se tuo jotain hyvää, taikka ei. Tähän asti ei ja sekin on vain hyväksyttävä.


    • Anonyymi

      Elämään voi luottaa perinpohjin kun Elämä kantaa.

    • Anonyymi

      Hmm... Mitä mun pitäis tehdä sun suhteen. Niin ristiriitainen olo.

    • Anonyymi

      Kuka olet ja kenen miehen haluat elämääsi? m>n

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe