Marttilan koulu ja Kosken seudun yläaste

Anonyymi

Kertokaa tarinanne väärinkäytöksistä ja laittomista teoista. Hakattiinko sinut välitunnilla tajuttomaksi? Lukittiinko sinut vessaan tai siihen pieneen komeroon, mikä yläasteen pohjakerroksessa oli? Yrititkö itsemurhaa koulun vessassa, koska et jaksanut sitä enää? Haukkuiko opettaja sinua apinaksi? Aika ei paranna haavoja, mutta nyt on aika paljastaa totuus kiiltokuvien takaa.

6

5033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat aivan paskoja kouluja

• Anonyymi

Aivan täyttä paskaa tää koulu

• Anonyymi

Jos tuonlaisia mielipiteitä sinulla on ja tuollaisia kokemuksia miksi et ole mennyt kertomaan rehtorille ja sen jälkeen kuraattorille tai psykologille. Voit myös ihan hyvin vaihtaa koulua jos siellä niin "paskaa" on.

• Anonyymi

Kosken koulu aivan täyttä paskaa opettajatkin vittuilevat vain ei anna rauhaa. Vitut siitä on käynyt mielessä että ammun itseni koulun vessaan vaan sen takia että muutkin huomaavaisivat että kuinka paska koulu tämä on. Ruoka on paskaa joka päivä ja tämä on syy miksi oppilaat ovat luutikkuja. Itse ole kookas nuori koska tuon omat eväät kouluun. :)

• Anonyymi

Koulun Opettajakunta sietämätöntä. Syytetäänkö sinua kiusaamisesta mutta et sitä tehnyt?
      Kuraattori ei sinua usko ellet ala huutoitkeä koko koulun edessä.
      kun taas kiusattu aina tässä tilanteessa kuulemma oikeassa, sillä jos hän on kokenut tulleensa kiusatuksi, se on tapahtunut.

• Anonyymi

Näköjään mielipiteitä on aivan erinlaisia, koska minusta tuo on kyllä hyvä koulu ja ruoka ei ole paskaa nähnytkään. Itse taitaa olla kranttu jos nuo eivät kelpaa :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      64
      9696
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      185
      2364
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      71
      1536
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1460
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      557
      1389
    6. Ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      56
      1305
    7. Sä oot niin mukava

Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1226
    8. Taidan rakastaa sua

kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      46
      1132
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      96
      1101
    10. Kylläpä on taas rillin porukalla meleko touhua

Näkyy olevan konkurssipesän johtohahmo repineen esterin kyltin alas liekkö viimeyönä kaljotellessa tullut tekemisen puut
      Puolanka
      28
      986
    Aihe