Kertokaa tarinanne väärinkäytöksistä ja laittomista teoista. Hakattiinko sinut välitunnilla tajuttomaksi? Lukittiinko sinut vessaan tai siihen pieneen komeroon, mikä yläasteen pohjakerroksessa oli? Yrititkö itsemurhaa koulun vessassa, koska et jaksanut sitä enää? Haukkuiko opettaja sinua apinaksi? Aika ei paranna haavoja, mutta nyt on aika paljastaa totuus kiiltokuvien takaa.
Marttilan koulu ja Kosken seudun yläaste
6
5353
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat aivan paskoja kouluja
- Anonyymi
Aivan täyttä paskaa tää koulu
- Anonyymi
Jos tuonlaisia mielipiteitä sinulla on ja tuollaisia kokemuksia miksi et ole mennyt kertomaan rehtorille ja sen jälkeen kuraattorille tai psykologille. Voit myös ihan hyvin vaihtaa koulua jos siellä niin "paskaa" on.
- Anonyymi
Kosken koulu aivan täyttä paskaa opettajatkin vittuilevat vain ei anna rauhaa. Vitut siitä on käynyt mielessä että ammun itseni koulun vessaan vaan sen takia että muutkin huomaavaisivat että kuinka paska koulu tämä on. Ruoka on paskaa joka päivä ja tämä on syy miksi oppilaat ovat luutikkuja. Itse ole kookas nuori koska tuon omat eväät kouluun. :)
- Anonyymi
Koulun Opettajakunta sietämätöntä. Syytetäänkö sinua kiusaamisesta mutta et sitä tehnyt?
Kuraattori ei sinua usko ellet ala huutoitkeä koko koulun edessä.
kun taas kiusattu aina tässä tilanteessa kuulemma oikeassa, sillä jos hän on kokenut tulleensa kiusatuksi, se on tapahtunut. - Anonyymi
Näköjään mielipiteitä on aivan erinlaisia, koska minusta tuo on kyllä hyvä koulu ja ruoka ei ole paskaa nähnytkään. Itse taitaa olla kranttu jos nuo eivät kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492955- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121992törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131187
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133