v-40 tyyppiviat?

poitsu

oisko kellään tietoa v-40 volvon tyyppi vioista.. olen ainakin kuullut että talvella huohotin putki jäätyy ja tulee öljyt pihalle!! onko tuossa perää?

15

10132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volppu

Ei S/V40:ssä ole tietääkseni lainkaan tätä huohotinongelmaa. Moisesta en ole kuullut, ja omassa s40:ssäkään ei tätä ongelmaa ole.

Tyyppivikoja... Ainoat viat, jotka mun autossa ovat: kampiakselin stefa tihkuu öljyä, ja satunnainen ajonestolaitteen kikkailu.

Ajettavuus, onko se sitten hyvä vai huono, on makuasia. Huono asia tässä on suht kova rengasmelu.

Kuitenkin omasta mielestä ihan OK. Ei mulla ole kertoa mitään pätevää syytä olla ostamatta 40-sarjalaista, luotettavaksi peliksi on osoittautunut.

• poitsu

juu.. tuo oli ihan hyvä tietää ostin tänään vm96 olevan v-40 D5..rengasmelu on tosin aika kova!

• valinta

Rellun konetta olen kuullut haukuttavan rankasti. Eli kannattaisi ostaa Volvon koneella. Tarkemmin en tiedä mutta ainakin sähkövikoja on Rellun myllyssä ollut.

• poitsu

minulla on v-40 vm96 2,0i koneella.. onko tuossa sitte volvon oma vai renun kone? minun mielestä siinä on volvon kone. vai onko jollai tarkempaa tietoa?

• JanneS40
        poitsu kirjoitti:

minulla on v-40 vm96 2,0i koneella.. onko tuossa sitte volvon oma vai renun kone? minun mielestä siinä on volvon kone. vai onko jollai tarkempaa tietoa?

kaikki bensakoneet ovat Volvon omia. Dieseleissä käytetty Renaultin dieseleitä, isommissa volvoissa vw konsernin dieseleitä sekä Volvon omia.

• poitsu
        JanneS40 kirjoitti:

kaikki bensakoneet ovat Volvon omia. Dieseleissä käytetty Renaultin dieseleitä, isommissa volvoissa vw konsernin dieseleitä sekä Volvon omia.

kiitos vastauksesta!!

• tietämätön dieseli
        JanneS40 kirjoitti:

Olen (olin?) ostamassa Volvo V40 SE 1.9 D (vm. 2002). Onko näissä Renaultin dieseli. Kiitos vastauksesta

• bensa?
        JanneS40 kirjoitti:

Eikö se ole Rellun?

• joope
        tietämätön dieseli kirjoitti:

Olen (olin?) ostamassa Volvo V40 SE 1.9 D (vm. 2002). Onko näissä Renaultin dieseli. Kiitos vastauksesta

on rellun high power diesel.

• joope
        bensa? kirjoitti:

Eikö se ole Rellun?

vanhakoppasen bensiini pikkukoneet on Fordilta siis 1,6 ja 1,8. se 2,4 on volvon oma.

• kaarlo
        joope kirjoitti:

vanhakoppasen bensiini pikkukoneet on Fordilta siis 1,6 ja 1,8. se 2,4 on volvon oma.

rellun 1,6 ja 1,8 litran koneissa on samat speksit kuin kuin vanhan v40:n vastaavissa koneissa. Ihme juttu sinänsä, että vanhan kopan 1,6 litraisessa oli 110 hv ja uudessa kopassa fordin 100 hv:n 1,6. Siis rellun vanhassa koneessa oli enemmän potkua kuin fordin uudessa... Volvo xc 90:n v8 koneen puolestaan valmistaa yamaha....

• skiude

kaikki v40 1.6 koneet on volvon omia!!!!!! ja pensakoneina on käytetty volvo 1.6 mitsu 1.8 volvo 2.0 ja 2.0t riisselit relluja (faktaa) ja tuo kyseinen auto on tehty mitsubishi carisman alustalle!!!!

• olen valaistunut

upeaa kun jaat tietoa jota kukaan muu ei voi tietää ja vieläpä vuoden 2005 ketjuun.

• juke1

v40 sport vagoon vm -04. kuskin ovi ei aukea kaukosäätimellä.? Eikä avaimella.Nupit nousee kaukosäätimellä.Sisältäpäin toimii.
      Onko vipu irti?
      Ilmastointi puhaltaa täydellä teholla.joka asennossa. Myös kun ilmastoint pois päältä.
      Voiko tunnistimeen puhaltaa vähän ilmaa.? Onko vika mahdollisesti ohjain yksikössä.?

• Trikeri

Automaatti-ilmastoinnin säätimen puhalluksen täysille jääminen on säätimen vika. Säädin on apukuskin jalkatilassa puhallinkopassa jalkatilan vasemmassa reunassa. Hanskakotelo pitää irrottaa ja porata yksi reikä sinne takaseinään niin säätimen saa helpommin irti. Uusi säädin maksaa noin 79€ mutta vanhankin voi korjata. Siitä menee rikki se ainoa näkyvillä oleva transistori joka maksaa viiden euron pintaan ja postikulut saman verran. Jos on joskus jotain tinannut niin tämäkin onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40