v-40 tyyppiviat?

poitsu

oisko kellään tietoa v-40 volvon tyyppi vioista.. olen ainakin kuullut että talvella huohotin putki jäätyy ja tulee öljyt pihalle!! onko tuossa perää?

15

10262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volppu

Ei S/V40:ssä ole tietääkseni lainkaan tätä huohotinongelmaa. Moisesta en ole kuullut, ja omassa s40:ssäkään ei tätä ongelmaa ole.

Tyyppivikoja... Ainoat viat, jotka mun autossa ovat: kampiakselin stefa tihkuu öljyä, ja satunnainen ajonestolaitteen kikkailu.

Ajettavuus, onko se sitten hyvä vai huono, on makuasia. Huono asia tässä on suht kova rengasmelu.

Kuitenkin omasta mielestä ihan OK. Ei mulla ole kertoa mitään pätevää syytä olla ostamatta 40-sarjalaista, luotettavaksi peliksi on osoittautunut.

• poitsu

juu.. tuo oli ihan hyvä tietää ostin tänään vm96 olevan v-40 D5..rengasmelu on tosin aika kova!

• valinta

Rellun konetta olen kuullut haukuttavan rankasti. Eli kannattaisi ostaa Volvon koneella. Tarkemmin en tiedä mutta ainakin sähkövikoja on Rellun myllyssä ollut.

• poitsu

minulla on v-40 vm96 2,0i koneella.. onko tuossa sitte volvon oma vai renun kone? minun mielestä siinä on volvon kone. vai onko jollai tarkempaa tietoa?

• JanneS40
        poitsu kirjoitti:

minulla on v-40 vm96 2,0i koneella.. onko tuossa sitte volvon oma vai renun kone? minun mielestä siinä on volvon kone. vai onko jollai tarkempaa tietoa?

kaikki bensakoneet ovat Volvon omia. Dieseleissä käytetty Renaultin dieseleitä, isommissa volvoissa vw konsernin dieseleitä sekä Volvon omia.

• poitsu
        JanneS40 kirjoitti:

kaikki bensakoneet ovat Volvon omia. Dieseleissä käytetty Renaultin dieseleitä, isommissa volvoissa vw konsernin dieseleitä sekä Volvon omia.

kiitos vastauksesta!!

• tietämätön dieseli
        JanneS40 kirjoitti:

Olen (olin?) ostamassa Volvo V40 SE 1.9 D (vm. 2002). Onko näissä Renaultin dieseli. Kiitos vastauksesta

• bensa?
        JanneS40 kirjoitti:

Eikö se ole Rellun?

• joope
        tietämätön dieseli kirjoitti:

Olen (olin?) ostamassa Volvo V40 SE 1.9 D (vm. 2002). Onko näissä Renaultin dieseli. Kiitos vastauksesta

on rellun high power diesel.

• joope
        bensa? kirjoitti:

Eikö se ole Rellun?

vanhakoppasen bensiini pikkukoneet on Fordilta siis 1,6 ja 1,8. se 2,4 on volvon oma.

• kaarlo
        joope kirjoitti:

vanhakoppasen bensiini pikkukoneet on Fordilta siis 1,6 ja 1,8. se 2,4 on volvon oma.

rellun 1,6 ja 1,8 litran koneissa on samat speksit kuin kuin vanhan v40:n vastaavissa koneissa. Ihme juttu sinänsä, että vanhan kopan 1,6 litraisessa oli 110 hv ja uudessa kopassa fordin 100 hv:n 1,6. Siis rellun vanhassa koneessa oli enemmän potkua kuin fordin uudessa... Volvo xc 90:n v8 koneen puolestaan valmistaa yamaha....

• skiude

kaikki v40 1.6 koneet on volvon omia!!!!!! ja pensakoneina on käytetty volvo 1.6 mitsu 1.8 volvo 2.0 ja 2.0t riisselit relluja (faktaa) ja tuo kyseinen auto on tehty mitsubishi carisman alustalle!!!!

• olen valaistunut

upeaa kun jaat tietoa jota kukaan muu ei voi tietää ja vieläpä vuoden 2005 ketjuun.

• juke1

v40 sport vagoon vm -04. kuskin ovi ei aukea kaukosäätimellä.? Eikä avaimella.Nupit nousee kaukosäätimellä.Sisältäpäin toimii.
      Onko vipu irti?
      Ilmastointi puhaltaa täydellä teholla.joka asennossa. Myös kun ilmastoint pois päältä.
      Voiko tunnistimeen puhaltaa vähän ilmaa.? Onko vika mahdollisesti ohjain yksikössä.?

• Trikeri

Automaatti-ilmastoinnin säätimen puhalluksen täysille jääminen on säätimen vika. Säädin on apukuskin jalkatilassa puhallinkopassa jalkatilan vasemmassa reunassa. Hanskakotelo pitää irrottaa ja porata yksi reikä sinne takaseinään niin säätimen saa helpommin irti. Uusi säädin maksaa noin 79€ mutta vanhankin voi korjata. Siitä menee rikki se ainoa näkyvillä oleva transistori joka maksaa viiden euron pintaan ja postikulut saman verran. Jos on joskus jotain tinannut niin tämäkin onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4442
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2363
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      169
      1544
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1321
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1072
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35