kolmansista rokotuksista

Anonyymi

Joko kaikki yli 60-vuotiaat ovat saaneet kolmannen piikin?
Kuka kontroloi väliinputoajat eli mökin Miinat ja Mikot syrjäkyliltä? Vai eikö kunta välitä olllenkaan autottomien pääsystä rokotukseen?

16

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnan eläinlääkäri voi auttaa rajan toiselle puolelle

    • Anonyymi

      Jälleen "järjenjättiläisen " välispiikki näköjään ! Jotain piikkiä hänkin kaipais. Kyllä ne rokotukset löytää autottomillekin ,kun aika on . Asiat vaatii aikansa ja järjestelynsä.

      • Anonyymi

        Pitääkö itse varata aika vai kutsutaanko? Kysyy epätietoinen 65v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö itse varata aika vai kutsutaanko? Kysyy epätietoinen 65v.

        Sain ajan sähköisellä tilauksella, puhelinlinjat aina tukossa. Käsittääkseni ei kutsuta, vaan todella ajanvarauksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ajan sähköisellä tilauksella, puhelinlinjat aina tukossa. Käsittääkseni ei kutsuta, vaan todella ajanvarauksella

        Minäkin soitin , mutta olivat kiireisiä , kuinka ollakkaan puolen tunnin päästä soitettiin ja saimme ajat rokotuksiin.
        Saarikan sivuilla on numero johon voi soittaa.


    • Anonyymi

      Syrjäkylien asukkaat pääsevät naapuri kyydillä ja usein sukulaiset auttavat. Äläpä hättäile.

      • Anonyymi

        Osuit oikeaan. Mitäpä me vanhat ikäloput enää mitään apua tarvita. Kuoppaan vaan, sillä selviää moni ongelma. Soteen säästyy mielenterveyteen meidän rahat ja Kela pääsee tukemaan kuntoutusta teille muille sitten enemmän. Turhakkeet pois maata kuluttamasta, ostelemasta tarvikkeita, pitämässä pystyssä syrjäkyliä ja auttamassa toista yhtä vanhaa naapuriapuna.
        Pois vaan koko harmajapäiden sakki, jotta nuorille jää elintilaa ja vuosikymmenien aikana hankitut omaisuudet.


    • Anonyymi

      Luulen, että osuu vielä kohdalles ! Elämä on.

    • Anonyymi

      Kela korvaa matkan rokotukseen, jos ei kulje julkista liikennettä.
      25 euroa per sivu (eli 50e yhteensä), mutta vain Kela-taksilla. Kun tilaa taksin, pitää ilmoittaa sinne, että taksikyyti tulee puuttuvan julkisen liikenteen takia.
      Tämä Kelan myöntämä apu on voimassa kesäkuulle 2022 saakka.

    • Anonyymi

      N.70 on Suomen tulevaisuus, ei se tukanväriä kato.Ja ainoastaan sen takia, kun nuoremmista ja nykynuorista ei ole yhtään mihinkään ,naprailevat vaan älykääpiön näköisenä rasioitaan !

    • Anonyymi

      Vasta 46 v aviossa ja 5 las lasta , jotain on saatu aikaan ja eläkekassa kunnossa, mut töitäkin on tullut tehtyä erilailla ,kuin nyky "loiset"!

    • Kyllä sinne sairaanhoitoon joutuu riskiryhmätkin.

      • Anonyymi

        Varsinkin sinä onneton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin sinä onneton

        Niin minäkin todenäköisesti ja rokottamattomat.
        Se tässä on hyvin haasteellista pitää lapsi syyslomasta kotona, ettei sairastuvat. Tuntuu todella vaikealle varsinkin kun 4 rokotus ei auta. Se pelottaa kovin isänikin kohtalo. Eivät lopeta tuntemattoman taudin levittämistä vaikka se terveysvaarallinen omicro.


    • Anonyymi

      Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi. Jeesus noutaa pian omansa

    • Anonyymi

      Asialliseen kysymykseen tuli paljon vastauksia. Evankeliumi mainittu, lopun enne, lapsien teko, eläkkeet, eläinlääkäri, peräkamaripojat, naapurit yms..... hm, miten mielenkiintoinen kuntasivu. Oksennuslaatikko jopa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe