Ilona (?)

glitter

Mietin tässä yksi päivä ikivanhaa monen teini-iän klassikko-kappaletta Ilonaa. Ihailin jollain oudolla tavalla siinä monia eri asioita. Kundien soittotaidot olivat tuolloin heikkolaatuisempia kuin nykyään eikä sanoituskaan ole mikään tajuntaaräjäyttävä noin päällisin puolin. Mutta siinä on jotain hienoa, jotain vereslihaista... saako joku kiinni mitä tarkoitan? Ei tämä biisi enää uppoa kun siinä ei ole todellisuuspohjaa samalla tavalla parikymppiselle, mutta en näe sitä tusina-angstituotteenakaan..?

8

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

      apulantaa!

    • !!!

      Ilona? koskettaa.. Vielä koskettavamman siitä tekee se, kun se on kirjoitettu yhden bändin jäsenen tyttöystävästä, joka teki itsemurhan. Taisin tajuta mitä tarkotat..

      • vanhus

        Asiahan ei todellakaan ole noin! Ilona ei kerro kenenkään todellisen henkilön itsemurhasta. Tämä asiahan on puitu loppuun jo monet kerran ja monella eri keskustelusivuilla PISTE!


      • Äiti86
        vanhus kirjoitti:

        Asiahan ei todellakaan ole noin! Ilona ei kerro kenenkään todellisen henkilön itsemurhasta. Tämä asiahan on puitu loppuun jo monet kerran ja monella eri keskustelusivuilla PISTE!

        Olen kuullut myös samaa. Että se ei todellakaan kerro kenenkään oikean ihmisen itsemurhasta,vaan tehty hyvät sanoitukset,joista voi saada sellaisen käsityksen.


      • mie
        Äiti86 kirjoitti:

        Olen kuullut myös samaa. Että se ei todellakaan kerro kenenkään oikean ihmisen itsemurhasta,vaan tehty hyvät sanoitukset,joista voi saada sellaisen käsityksen.

        Kyllä se vaan kertoo... On olemassa sivutkin, missä apulanta myöntää sen, että sen puoleen. En vaan itse nyt muista sen sivun osoitetta.


      • mon_key
        mie kirjoitti:

        Kyllä se vaan kertoo... On olemassa sivutkin, missä apulanta myöntää sen, että sen puoleen. En vaan itse nyt muista sen sivun osoitetta.

        ...koskettava biisi mun mielest! Ja vaikkei se koskisikaan ketään oikeaa henkilöä, se on musta tosi koskettava! Ihan alkaa itkettää kun laulaa kertosäettä. Mua se koskettaa siks, että kun siinä lauletaan "sä olit perhonen, jonka siivet, eivät kauas kantaneet. Sä väsyit kylpyhuoneeseen." se tuo mulla mieleen oman olotilani kun oon niin sairaan masentunu ollu jo pitkän aikaa... :(


    • biisihän kertoo T.Wirtasen tyttöystävän itsemurhasta!Eräät tyypit ylä-asteella pitivät esitelmää kyseisestä bändistä ja heidän biiseistään.

      • hihhuli.

        ei se biisi mistään itsemurhasta kerro.. täällä kumminkin on sellasiakin typpejä jotka on kyseitä bändiä seurannut alku ajoista lähtien niin tietävä.. apulanta levitti alkuaikoina juttuja kuolleesta basistista yms. herättääkseen kansan mielenkiintoa, mutta nämä tarinat ovat ihan takuulla keksittyjä. ei pidä levittää keksittyjä juttuja "tosina", jotka bändi on itse myöntäny keksityiksi. mut jos biisi sillä muuttuu paremmaksi et uskoo sen kertovan itsemurhasta, niin silloinhan pitää uskoa. kyllähän mäkin uskon vaikka sillanpään olevan hetero jos se saa maksalaatikon maistumaan kiinalaiselta.
        käsittämätöntä.!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe