Mietin tässä yksi päivä ikivanhaa monen teini-iän klassikko-kappaletta Ilonaa. Ihailin jollain oudolla tavalla siinä monia eri asioita. Kundien soittotaidot olivat tuolloin heikkolaatuisempia kuin nykyään eikä sanoituskaan ole mikään tajuntaaräjäyttävä noin päällisin puolin. Mutta siinä on jotain hienoa, jotain vereslihaista... saako joku kiinni mitä tarkoitan? Ei tämä biisi enää uppoa kun siinä ei ole todellisuuspohjaa samalla tavalla parikymppiselle, mutta en näe sitä tusina-angstituotteenakaan..?
Ilona (?)
8
913
Vastaukset
- ehkä
apulantaa!
- !!!
Ilona? koskettaa.. Vielä koskettavamman siitä tekee se, kun se on kirjoitettu yhden bändin jäsenen tyttöystävästä, joka teki itsemurhan. Taisin tajuta mitä tarkotat..
- vanhus
Asiahan ei todellakaan ole noin! Ilona ei kerro kenenkään todellisen henkilön itsemurhasta. Tämä asiahan on puitu loppuun jo monet kerran ja monella eri keskustelusivuilla PISTE!
- Äiti86
vanhus kirjoitti:
Asiahan ei todellakaan ole noin! Ilona ei kerro kenenkään todellisen henkilön itsemurhasta. Tämä asiahan on puitu loppuun jo monet kerran ja monella eri keskustelusivuilla PISTE!
Olen kuullut myös samaa. Että se ei todellakaan kerro kenenkään oikean ihmisen itsemurhasta,vaan tehty hyvät sanoitukset,joista voi saada sellaisen käsityksen.
- mie
Äiti86 kirjoitti:
Olen kuullut myös samaa. Että se ei todellakaan kerro kenenkään oikean ihmisen itsemurhasta,vaan tehty hyvät sanoitukset,joista voi saada sellaisen käsityksen.
Kyllä se vaan kertoo... On olemassa sivutkin, missä apulanta myöntää sen, että sen puoleen. En vaan itse nyt muista sen sivun osoitetta.
- mon_key
mie kirjoitti:
Kyllä se vaan kertoo... On olemassa sivutkin, missä apulanta myöntää sen, että sen puoleen. En vaan itse nyt muista sen sivun osoitetta.
...koskettava biisi mun mielest! Ja vaikkei se koskisikaan ketään oikeaa henkilöä, se on musta tosi koskettava! Ihan alkaa itkettää kun laulaa kertosäettä. Mua se koskettaa siks, että kun siinä lauletaan "sä olit perhonen, jonka siivet, eivät kauas kantaneet. Sä väsyit kylpyhuoneeseen." se tuo mulla mieleen oman olotilani kun oon niin sairaan masentunu ollu jo pitkän aikaa... :(
biisihän kertoo T.Wirtasen tyttöystävän itsemurhasta!Eräät tyypit ylä-asteella pitivät esitelmää kyseisestä bändistä ja heidän biiseistään.
- hihhuli.
ei se biisi mistään itsemurhasta kerro.. täällä kumminkin on sellasiakin typpejä jotka on kyseitä bändiä seurannut alku ajoista lähtien niin tietävä.. apulanta levitti alkuaikoina juttuja kuolleesta basistista yms. herättääkseen kansan mielenkiintoa, mutta nämä tarinat ovat ihan takuulla keksittyjä. ei pidä levittää keksittyjä juttuja "tosina", jotka bändi on itse myöntäny keksityiksi. mut jos biisi sillä muuttuu paremmaksi et uskoo sen kertovan itsemurhasta, niin silloinhan pitää uskoa. kyllähän mäkin uskon vaikka sillanpään olevan hetero jos se saa maksalaatikon maistumaan kiinalaiselta.
käsittämätöntä.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029