Löysin jäätelöä pakastimesta!

Anonyymi

Voi tätä onnen ja ilon päivää!
Olen jo pitkälle yli viikon kaivannut jotain hyvää, mutta en ole antanut itselleni lupaa lähteä yhden mieliteon takia kauppaan, muuta asiaa kun sinne ei toistaiseksi ole. Olen jo syönyt makeanhimossani yhden purkillisen marmeladia ja tehnyt toffeeta kondensoidusta maidosta jota minulla oli yksi purkillinen. Kotona ei ole ollut enää yhtään mitään makeaa, ei edes sokeria tai siirappia.
Tieten tahtoen en ollut etsimässä mitään makeaa pakastimesta, sillä tiesin (olin tietävinäni) että siellä ei ole mitään herkkuja. Jostain syystä kuitenkin tulin katsoneeksi pakastekoriin jossa 'tiesin' olevan vain kylmävaraajia ja kaksi kylmähauteina käytettyä hernepussia ja siellä se oli! 6 kpl laatikko jäätelöpuikkoja! Eikä siinä vielä kaikki, olin joskus avannut laatikon ja vaihtanut kolme tummalla suklaalla kuorrutettua puikkoa valkoisella suklaalla kuorrutettuihin, eli laatikossa on kahta eri lemppariani.
Taidan mennä Veikkauksen sivuille ja pelata jotain, tiedä vaikka hyvä tuuri jatkuisi vielä sielläkin.

Bessie

9

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tuon tilan. Suu napsaa. Tekisi mieli namia.
      Kerran pääsin pälkähästä, kun paistoin pikkukuutioita omenaa kanelilla maustettuna ja jääkaapissa oli vanilijakastiketta päälle.
      Ymmärrän, kun löysit aarteen.
      Beng

    • Anonyymi

      MINNESOTAN YLPEYS ON TIETENKIN 3M
      joka tekee teippejä ja keltaisia ja minkä värisiä tahansa liimalappuja

      Kaksi valtiota Suomi ja Minnesota ovat hyvin saman kokoiset
      Kuvernööri Tim Walz kävi Suomessa ja haluaisi lisätä maiden välistä kauppaa tietenkin

      Suomi on 50 kymmenenneksi suurin Minnesotan kauppakumppanivaltio
      Trade between the two countries totaled less than $20 million last year, making Finland Minnesota's 50th largest trading partner
      https://www.startribune.com/minnesota-and-finland-want-to-accelerate-business-partnership/600111803/

    • Anonyymi

      Minnesotan alueella on Raision tapainen alue Red Wings jossa hallitsee Heikki Haaviston kaltainen raisionmallinen elintarvikesuku Cargill

      Cargillilla on myös toimintaa SUOMESSA mm. Espoossa
      Cargill Nordic Oy tarjoaa ruokaa, maatalous-, rahoitus- ja teollisuustuotteita sekä palveluita ympäri maailman.

      Minnesotassa kaikki haluavat päästä naimisiin jonkun Cargill -sukuisen kanssa,
      ymmärrettävästi

    • Minulla riittää tuota hipleetä, jonka suurkuluttaja en suinkaan ole. 1,5 kg piparkakkutaikinasta tehdystä kappelista syötiin joulun aikana katot ja pihalla olleet kuuset ja reet, mutta seinät ja yksi osa kattoa odottaa syöjiä.

      Joulukarkkejakin on vielä. Yhden pettymyksen koin, saimme after eight suklaata. Mielestäni sen pitäisi olla rapsakkaa mintulle maistuvaa, mutta tämä rasia oli kaiketi maanantaierästä koska se oli lötröä ; )

      Tulipa mieleen pakkasessa viisi olla jätskiä käympä tsekkaamassa.

    • Anonyymi

      Minnesotan pohjoispuolella on Finland niminen kaupunki tosi junttien paikka jossa asukkaat eivät ymmärtääkseni tiedä paljon Suomesta mutta siellä on maaseutuduunia ja baareja eli ollut mukavaa ja Minnesotassa täytyy aina sanoa olevansa Finland, Europe ettei sotketa paikalliseen asujamistoon

      Nykyisin myös Minneapolis on pilattu

      Viime vuosina nehkerien mellakat ovat tuhonneet Minneapolista pahasti
      rotusodassa
      https://www.insurancejournal.com/news/midwest/2021/02/18/601606.htm

    • Onneksi tuossa pöydällä on vielä lahjukseksi saatu
      pienenpieni piparkakkutalo foliossa.
      Pian on sen vuoro upota karkkinälkään.
      Pieninä murusina.

      Kaapin perällä on piilossa paketti pieniä rusinapaketteja,
      varattu pikkuvieraille.
      Mutta joskus olen tosi hädässä napannut sieltäkin,
      aika kuivia tosin jo olivat.

    • Anonyymi

      Kiva alotus
      muistutti,
      minullaki on jäätelöä pakastimessa,
      menen heti hakemaan iltapalaksi,
      hyvää yötä ja nami nami,,

    • Anonyymi

      Herkuttelu on joskus paikallaan.

      • Anonyymi

        Ostopakastemansikoita kaivoin eilen pakkasesta. Jogurttiin ja aamulla kaurapuuron päälle.
        Että olivat pahanmakuisia, niljakkaita. Oli sydäntä ja joutsenta pussin päällä. Jos näitä menee vientiin, ei kyllä jatkossa osteta. Sitten, painosta oli kyllä yli puolet nestettä.
        Tulipa huijattu olo kotimaisesta.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      63
      2875
    2. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2202
    3. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1744
    4. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      49
      1668
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      271
      1588
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      80
      1280
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1185
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1160
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1022
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      822
    Aihe