Tässä tehokas apu finneihin!

Anonyymi

Olen taistellut tosi kipeiden, syvien ja ihonalaisten finnien kanssa nyt viimeiset kolme vuotta. Varmasti on hormoniperäistä, mutta esim. e-pillerit ei ole mulle sopineet hoitomuodoksi.

Pahimmillaan paiseet on olleet peukalonpään kokoisia ja oikeasti järjettömän kipeitä. Mulla ongelma-alueena on ollut alaselkä ja nivuset. Tiedän että moni painii saman kanssa, eli tässä nyt sitten tulee omat neuvoni mitkä on oikeasti tehonnut kahden kuukauden aikana enemmän kun mikään.

Pahimpiin finneihin aloin laittamaan paikallisesti basiron-geeliä, aluksi säikähdin tosi kuivattavaa ja kiristävää tunnetta mutta se meni ohi parissa päivässä. Iho punoitti kyllä, mutta siedättyi nopeasti tolle aineelle ja finnit selvästi rauhottui. Laitoin basironia vain iltaisin ennen nukkumaanmenoa.

Ennen basironia olen laittanut joka ilta ja aamu iholleni The ordinary-sarjan Niacinamide 10% zinc1% seerumia. Basiron tosiaan tähän päälle ongelmakohtiin. Pari kertaa viikossa olen käyttänyt iltaisin The ordinary sarjan Lactic acid 10% ha 2% peeling solution seerumia.

Suihkussa olen pessyt itseni saaren taika-teepuusaippuan kanssa, ja jos iho on tuntunut kuivalta, olen käyttänyt ihan perusrasvaa, eli aqualan L itsellä käytössä. Rasvan olen laittanut vasta seerumin lisäämisen jälkeen.

Nyt parin kuukauden jälkeen iho voi oikeasti omaksikin ihmeeksi paremmin kuin moneen vuoteen ja halusin tulla tänne jakamaan omat vinkit, toivottavasti joku löytää itselleen näistä apua, ite olisin ainakin jo muutama vuosi sitten taaksepäin toivonut löytäväni toimivan ratkaisun ettei olis tarvinnut ravata joka lääkärillä ihmettelemässä tilannetta

5

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saaren taikaa nyt mainostetaan omilla sivuilla avuksi kaikkeen mahdolliseen. Totuus on että moni on pilannut ihonsa sillä. He julkaisevat vain positiiviset arvostelut.
      Ja kaikki tuotteet valmistetaan nykyään ulkomailla.

      • Anonyymi

        Saaren taika on mun kohdallani toiminut vain pesutuotteena, ja omalla kohdalla toiminut hyvin.

        Ja ihopolilla on kyllä käyty jo aikoja sitten, monta kertaa, kun joku sitä tossa toisessa kommentissa mainitsi. Ei löytynyt apua sieltä, enkä jaksanut vaihdella eri tuotteiden ja lääkitysten välillä loputtomiin kun tilanne paheni jokaisesta.

        Tää oli aidosti vaan mun positiivinen kokemus ja lopputulos jonka halusin jakaa niille ketkä apua mahdollisesti tarvitsevat, ihme teilaamista heti 😅


    • Anonyymi

      Pyydä terveyskesku lähete ihotauti poliklinikka.Alan asiantuntijat tutki määrää oikeat lääkeet ja hoidon.

    • Anonyymi

      Itseä vaivasi akne päälle20 vuotiaana monta vuotta. Juoksin lääkärillä ja sain voiteita ja antibiootteja. Lopulta kyllästyin ja aloin hoitaa kasvojani pesemällä aamulla viileällä vedellä ja ilalla lämpimällä vedellä. Pelkkä vesipesu poisti lian, mutta jätti oman rasvan, mikä piti ihon pinnan pehmeänä, eikä syviä finnejä enää muodostunut.
      Saaren taikaa siivoussaippuaa voisin ostaa, jos sitä saisi viikottaisten ruokaostosten yhteydessä kaupasta. Laiskana en ryhdy hakemaan sitä syrjäkyliltä tai tilatessa en viitsi maksaa ylimääräistä toimituskuluina.

    • Anonyymi

      Mitäs jos ei pääse käsiksi näihin tuotteisiinP Mitäs sitteeemmmmmmmm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe