Löytyiskö 51v tukevalle kaveria runkkaileen ja imeen munaa.
Ei ikä eikä koko vaatimuksia kunhan oot terve.
Siis väliltä hml-tre. Saa tietty kauempaakin tulla.
Mulla on paikka missä voidaan touhuilla.
Tampere Hämeenlinna alueelta runkku ja imukaveria
18
1048
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on nähtävästi niin valtava tynnyri jottei sitä nakkia löydy hyh 🤑
- Anonyymi
Munattomat huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munattomat huutelee.
Osui ja upposi kaljamahan nivusiin
Terve
Mulla voisi olla kiinnostusta, laita viestiä [email protected] niin voidaan jutella privaatisti- Anonyymi
laitoin viestin
- Anonyymi
Mua kiinnostais tavata
- Anonyymi
Oletko missä niin ajelen luoksesi. Ukm 60
- Anonyymi
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
- Anonyymi
Voidaan tavata myös hml levähdys alueella. Etsitään rauhallinen paikka autolle. Ukm 60
- Anonyymi
Kunnolla kimpparunkkua, äijät mukaan.
- Anonyymi
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
Lähdetkö mukaan saat imee kyrpääni ruokatunnilla🤪😝
- Anonyymi
Kiinnostaa kovin manuj at meiliboxi. Com
Laita viestiä niin sovitaan Pistä viestiä... [email protected]
- Anonyymi
Voitaisko tavata huomenna josssakin vaikka hml levädys alueella tai kerro sinä paikka. Ukm 60
- Anonyymi
Vastaa miulle! Tänään tulisin sovitaan paika mis nähdäään. Runkkaillaan ja iimetään loppuun saakka.
T.ukm 60 - Anonyymi
Täällä olis tukeva mies kova imee kyrpää palleja suudella PVC lakanaa hieronta öljyä asian ylä Savossa ois ihanaa jos tuut mun luo tehtäis hyvää toisillemme ota yhteyttä pian muhun [email protected] laita numero sinne soitellaan ja puhutaan kiimaisia juttuja ja voit tulla mun luo asun ykin saa mun osoiteni ja puh vastaa pian oon kiinnostunut susta
- Anonyymi
Tässä olis 40v välillä hml-tre.
Olis halu kokeilla imee ja runkata toisen miehen puhdasta ja tervettä kullia. Miehellä Stayupit jalassa on kiihottavaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277