Löytyiskö 51v tukevalle kaveria runkkaileen ja imeen munaa.
Ei ikä eikä koko vaatimuksia kunhan oot terve.
Siis väliltä hml-tre. Saa tietty kauempaakin tulla.
Mulla on paikka missä voidaan touhuilla.
Tampere Hämeenlinna alueelta runkku ja imukaveria
18
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on nähtävästi niin valtava tynnyri jottei sitä nakkia löydy hyh 🤑
- Anonyymi
Munattomat huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munattomat huutelee.
Osui ja upposi kaljamahan nivusiin
Terve
Mulla voisi olla kiinnostusta, laita viestiä [email protected] niin voidaan jutella privaatisti- Anonyymi
laitoin viestin
- Anonyymi
Mua kiinnostais tavata
- Anonyymi
Oletko missä niin ajelen luoksesi. Ukm 60
- Anonyymi
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
- Anonyymi
Voidaan tavata myös hml levähdys alueella. Etsitään rauhallinen paikka autolle. Ukm 60
- Anonyymi
Kunnolla kimpparunkkua, äijät mukaan.
- Anonyymi
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu Siperiaan paskaa luomaan pelle 🤡
Lähdetkö mukaan saat imee kyrpääni ruokatunnilla🤪😝
- Anonyymi
Kiinnostaa kovin manuj at meiliboxi. Com
Laita viestiä niin sovitaan Pistä viestiä... [email protected]
- Anonyymi
Voitaisko tavata huomenna josssakin vaikka hml levädys alueella tai kerro sinä paikka. Ukm 60
- Anonyymi
Vastaa miulle! Tänään tulisin sovitaan paika mis nähdäään. Runkkaillaan ja iimetään loppuun saakka.
T.ukm 60 - Anonyymi
Täällä olis tukeva mies kova imee kyrpää palleja suudella PVC lakanaa hieronta öljyä asian ylä Savossa ois ihanaa jos tuut mun luo tehtäis hyvää toisillemme ota yhteyttä pian muhun [email protected] laita numero sinne soitellaan ja puhutaan kiimaisia juttuja ja voit tulla mun luo asun ykin saa mun osoiteni ja puh vastaa pian oon kiinnostunut susta
- Anonyymi
Tässä olis 40v välillä hml-tre.
Olis halu kokeilla imee ja runkata toisen miehen puhdasta ja tervettä kullia. Miehellä Stayupit jalassa on kiihottavaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1985710Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035604Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904603Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514033Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613920Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313566En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181415Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301350- 171018
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960