miesten nännit

teresa

Hei!

Olisin halunnut tietää miesten kokemuksia nännien suutelemisesta, imemisestä ja näykkimisestä. Olisi mukava kuulla mielipiteitä.:)Ja vihjeitä myös.

34

14782

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt.

      Vastatkaa nyt miehet.Minustakin olisi tosi kiva pyöritellä kielenkärjellä nänniä.Mua kiihottaa jo ajatus.Siitä kun näkee ja kuulee miehen kiihtyneen hengityksen...T:toinen nainen

      • sankari

        Todellakin!! olen 20vee jätkä, ja kun likka näykkii nänniä...plus imee(fritsua) nännii, se on aivan mahtavaa. varsinkin sellaiset pienet hellät näykkäsyt...tasasin välin, saa mulla jopa vehkeet kovaks...pakko myöntää :)


      • ahh

        se on todella kiihottavaa kun nainen suutelee ja imee nännejä.


      • Anonyymi

        Kyllä tuntuu kivalta kaikki nännien kanssa touhuilu myös miehellä siis miehelle hierominen , imeminen, suutelu.
        T; mies55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuntuu kivalta kaikki nännien kanssa touhuilu myös miehellä siis miehelle hierominen , imeminen, suutelu.
        T; mies55v

        todella kiihottaa


    • jukka

      märällä kielellä nuoleminen ja sitten varovasti näykkimään, kiihottaa mielettömästi ja pistää vaatimaan kovempaa käsittelyä.

      • tiina

        Itse koen nännien näykkimisen ja suutelun kiihottavana, mutta poikaystäväni sanoi ettei se herätä hänessä mitään tuntemuksia. Aikaisemmat kumppanini pitivät siitä, joten oli yllätys kun poikaystäväni kertoi asiasta. Kai se on sitten tämäkin niin yksilöllistä.


      • jukka
        tiina kirjoitti:

        Itse koen nännien näykkimisen ja suutelun kiihottavana, mutta poikaystäväni sanoi ettei se herätä hänessä mitään tuntemuksia. Aikaisemmat kumppanini pitivät siitä, joten oli yllätys kun poikaystäväni kertoi asiasta. Kai se on sitten tämäkin niin yksilöllistä.

        olet oikeassa, nämä asiat kokee kukin tavallaan. Itselle se on kipinää ja poistaa loputkin estot, sit se on menoa...


    • rapu\M

      Imeminen tuntuu ainakin hyvältä ja sopivasti tavallaan lypsetään imemmällä.
      Vaimo tapaa samalla lypsää sormenpäillä toista nänniä niin kyllä joskus tuntuu että orgasmi on lähellä.

      • Arise-m23

        täytyy kyllä myöntää että minusta tuntuu monta kertaa että pystyisin jopa laukeamaan siihen kun nainen nuolee, imee ja hyväilee nännejä.
        etenkin leikittely kielen kärjellä tuntuu todella mahtavalta ja samalla jos vielä hyväilee toista nänniä sormilla...!!!


    • minulle...

      En ole vielä tavannut miestä ketä siitä olisi erikoisesti pitänyt!olen kyllä kokeillut,koska se on mielestäni kivaa(ehkä siksi juuri haluaisinkin naisen kanssa sänkyyn;)mutta eipä ole miehet hetkahtaneet. Niiltä parilta keneltä olen oikein kysynyt nin ei kuulemma tunnu miltään.toisilla nännit eivät edes kovetu...Hmm..ehkä jatkan etsimistä!

    • demon10

      ei ikuna,en tykkää siitä yhtään

    • Flip

      Mut se nännien näykkiminen ja imeminen saa ihan hulluksi.Ollaan tytön kanssa todettu et mulla on herkemmät nännit ku sillä.

    • Anonyymi

      on tosi kiihottavaa myös se ja kun näkeen naisen ilon kun hän ottaa suihin ja tunteee sen hyvän tunteen kun kalu menee vaan naisen kurkkuun asti ja sperma pitää niellä jos ei niele on liian heikko ja pallejakin on kiva kun niitä hellästti puristellaan ja imetään mutta kaluun nopea lutkuttaminen on parasta T: 21v mies

    • Anonyymi

      kyllä itselläni tekee runkatessani hyvää hieroa vuorotellen molempia nännejäni kyllä saan lastin paremmin lentään ulos rinnoilleni suosittelen kaikille miehille kokeileen nautinto on mahtavaa

    • Kyllähän miestenkin nännit on aika herkkiä, sama koskee myös kaulaa ja niskaa, korvia unohtamatta

    • Anonyymi

      olen mies kiihotun nännieni puristelusta rintani hyväilystä hieron nännejäni usein kyllä alkaa seisoon ihanasti miehillä on tunteet rinnoissa

      • Minäkin puristelen tissejäni ja nipistelen nännejä päivittäin tulee tosi kiimanen olo kun sais toisen miehen puristelemaan niitä ja vaikka työntymään sisään hmmmmmm.


      • Anonyymi
        matalu kirjoitti:

        Minäkin puristelen tissejäni ja nipistelen nännejä päivittäin tulee tosi kiimanen olo kun sais toisen miehen puristelemaan niitä ja vaikka työntymään sisään hmmmmmm.

        Voisin imeä sun nännejä samalla naisin sua hitaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin imeä sun nännejä samalla naisin sua hitaasti.

        Se olis ihanaa.Mistä päin olet?s-posti on nikki luukku.com.


      • Anonyymi

        itselläin nännipumput imee ..... runkkaan samalla sukkiksiksissai .n .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselläin nännipumput imee ..... runkkaan samalla sukkiksiksissai .n .....

        Sullakin nännipumput imee .... [email protected]


    • Anonyymi

      Oon 32v sinkku nainen ja parasta mulle on nännien hyväily tai suukottelu. Ite oon kerran ollu kahden miehen kaanssa ja oli aivan tajutonta katsella ja nauttia kun ne molemmat otti mun nännit suuhunsa ja imivät niitä. Kun puhutaan nänni orgasmista, voin sanoa että se on totta.

      • Anonyymi

        Nänni orgasmi ihanaa😊 Olemme meheni kanssa vuosia harrastaneet kolmansia ja ryhmä sessioita. Parhaat nautinnot saanut kun kaksi vierasta miestä kiihottueena imee molempia nännejä yhtä aikaa. Orgasmi aivan erilainen kuin naidessa, lopuksi oma mieheni yhtyy hitaasti kun vieraat nauttii rinnoistani.


    • Anonyymi

      Olen bi mies. En erittele miehiä ja naisia toisistaan jos seksistä puhutaan.

      Minulla on molemmissa nänneissä renkaat, ja peniksessä prinssi Albert.

      Nännirenkaiden välissä usein ketju.

      50/50 seksikumppaneista on joko ihastuneita tai järkyttyneitä.
      Mutta 100% kiinnostuneita.

      Jos päästään syvällisempään keskusteluun, useimmat on yllättyneitä.

      Kuningtar Victorialla oli nännirenkaat.
      Ja hänen esimerkistään tuhansilla brittinaisilla.
      Antiikkiliikkeissä Brittein saarilla on usein myynnissä antiikkirenkaita. Ja ovat hävyttömän kalliita.

      Prinssi Albert lävistys tulee Victorian aviomiehen renkaasta. Vaikka ko.rengas oli yli 200 vuotta vanha juttu.
      Renkaaseen pujotettiin nauha, jolla penis pidettiin paikallaan joko ratsastattessa, tai kireissä säämiskähousuissa.
      Ensimmäisissä kiinni reidessä. Jälkimmäisissä ylöspäin, ettei paraateissa näy kiusallista pullistumaa puntissa.

      Prinssillä oli tunnetusti erittäin iso varustus.

      • Anonyymi

        Oho näkisinpä ja tutustuisin nakkis&luuku.com


      • Anonyymi

        nyt on nännipumput imeneet koko yön on mieheksi aikaas kookkaat näppyrät .... ja herkät isoinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on nännipumput imeneet koko yön on mieheksi aikaas kookkaat näppyrät .... ja herkät isoinaan

        onks sellaaset pikkuluumut nänneineen ....????


    • Anonyymi

      Mä ainakin kutian liikaa.

    • Anonyymi

      Minusta nännin imeminen ei tunnu ollenkaan kiihottavalta. Vaimo on joskus tehnyt niin ja ennemminkin on tullut ajatus lyödä. Mutta meistä on moneksi ja jatkossakin imen naisen nänniä, kun näyttävät tykkäävän siitä.

    • Anonyymi

      Aivan hiton kiihottavaa.....näykkiminen ja kunnolla pureminen
      Toimii tosihyvin jos/kun haluaa vähän pitkittää laukeemista....
      Ja sit toimii kun näykkii kunnolla kun laukeen....aivan mahtavaa.....kaikki vain ei haluu tuottaa niin kovaa kipua kuin haluaisin, mut näykkii kuitenkin....tykkään

    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu niiiin hyvältä😍

    • Anonyymi

      U­­­u­­si sek­si­­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­­ome­en! Ku­­tsu­­mme kaikki­­. Ilmoit­­­tautum­ine­­n ry­­hmäämm­­­e tä­­äl­­­l­ä - http://9303333.com/H/6OtMy 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­tsum­­me sinut käym­ään u­­­udess­­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://3944333.com/H/7hZb 👈

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe