Steiner uskoi vainajien tarvitsevan ravintoa eläviltä ihmisiltä. Hänen mukaansa kuolleet syövät elävien ihmisten unenaikaisia ajatuksia ja ideoita.
Moni on laittanut lapsensa Steinerkouluun, mutta harva on lukenut Steinerin kirjoittamia kirjoja.
https://arotron.fi/asuivatko-enkelit-kuussa/
Syövätkö kuolleet nukkuvien unia?
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai yhteiskunta huolehtii kouluopetuksen sisällöstä sen verran, ettei kaikkia Steinerin huuhaaoppeja lanseerata lapsiparoille. Steiner eli 1900.luvun alussa ja hänen ajatuksensa ovat jo vanhanaikaisia ja totuutensa epäselvä.
- Anonyymi
Valitettavasti näin ei ole. Steinerkoululaiset ovat hämmentävän pihalla mm. matematiikassa. Eurytmiakaan ei oikein istu tarvittavien aineiden joukkoon…
- Anonyymi
Steinerillä oli kai siis tapiumus uskoa oman mielikuvituksensa hedelmiin ilman minkäänlaisia todisteita. Siis todellakin meni tieteellinen menetelmää vastaan ajattelussaan. Itsekin voisin keksiä kaikenlaisia kuvitelmia asioista ja jos osaisin kirjoittaa yhtä hyvin kuin joku Stephen King, keksimistäni aivopieruista olisi hyötyä.
- Anonyymi
Stephen King oli tuoreempana ollessaan oman genrensä maestro, enkä vieläkään ole löytänyt hänen vertaistaan. Dean Koontz on amatöörisepustelija hänen rinnallaan.
Maailma meidän ulkopuolella, ympärillä tai miten vain, saattaa kuitenkin olla merkillisempi kuin me kykenemme ymmärtämään, ja tämän sanon parin oman hyvin oudon tapahtuman kokeneena, jossa oli muitakin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189