Syövätkö kuolleet nukkuvien unia?

Anonyymi

Steiner uskoi vainajien tarvitsevan ravintoa eläviltä ihmisiltä. Hänen mukaansa kuolleet syövät elävien ihmisten unenaikaisia ajatuksia ja ideoita.
Moni on laittanut lapsensa Steinerkouluun, mutta harva on lukenut Steinerin kirjoittamia kirjoja.

https://arotron.fi/asuivatko-enkelit-kuussa/

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kai yhteiskunta huolehtii kouluopetuksen sisällöstä sen verran, ettei kaikkia Steinerin huuhaaoppeja lanseerata lapsiparoille. Steiner eli 1900.luvun alussa ja hänen ajatuksensa ovat jo vanhanaikaisia ja totuutensa epäselvä.

• Anonyymi

Valitettavasti näin ei ole. Steinerkoululaiset ovat hämmentävän pihalla mm. matematiikassa. Eurytmiakaan ei oikein istu tarvittavien aineiden joukkoon…

• Anonyymi

Steinerillä oli kai siis tapiumus uskoa oman mielikuvituksensa hedelmiin ilman minkäänlaisia todisteita. Siis todellakin meni tieteellinen menetelmää vastaan ajattelussaan. Itsekin voisin keksiä kaikenlaisia kuvitelmia asioista ja jos osaisin kirjoittaa yhtä hyvin kuin joku Stephen King, keksimistäni aivopieruista olisi hyötyä.

• Anonyymi

Stephen King oli tuoreempana ollessaan oman genrensä maestro, enkä vieläkään ole löytänyt hänen vertaistaan. Dean Koontz on amatöörisepustelija hänen rinnallaan.
        Maailma meidän ulkopuolella, ympärillä tai miten vain, saattaa kuitenkin olla merkillisempi kuin me kykenemme ymmärtämään, ja tämän sanon parin oman hyvin oudon tapahtuman kokeneena, jossa oli muitakin mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6182
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4684
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3294
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3091
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1703
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1498
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe