Pääministeriltä voisi kysyä miten noinniinku omasta mielestä meni joulukuussa, kun oli pakko bilettää keskellä neljättä korona-aaltoa. Jokainen varmaan siinä vaiheessa otti liian lepsususti ja Marin löi tahdit sille. Nyt on naivia ihmetellä miten tässä näin kävi ja paniikissa painella kaikkia hätäjarruja. Entäs joa oliskin jättänyt Coronaoluen juonnin vähemmälle joulukuussa? Muutkin olisivat ehkä ottaneet tilanteen vakavuuden toimissaan huomioon. On siinä meillä esikuva, jolle kumarramme kaikki.
Oliko oikea ratkaisu bilettää joulukuussa baarissa?
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuten kumarreta. Pääministeri ravisutteli pääministerin instituutiota, joten se kertoo suuresta naiviusuudesta. Marinin tahtipuikon heiluttelu vetelee viimeisiään.
- Anonyymi
Kalliossa oli kivaa yökerhossa , seuraa Sannalla riitti.
Kiuru varoitti koronasta , Bile Sanna näytti keskisormea , Lappi kannusti tanssia.- Anonyymi
Lappi vaatii taad rahaa veronmaksajiöta , ravintoloille.
- Anonyymi
Marin ollut hiljaa kuin kusi sukassa.
Olisko uudenvuoden juhlinnat karanneet käsistä ja nyt yrittää viettää tipatonta tammikuuta? - Anonyymi
-Mitä v_ittua se mulle kuuluu jos joku on niin saamaton, ettei käy työterveyshuollossa hakemassa apuja koronaan.
Onksse mun murhe, ettei muilla ole kännykkää jolla soittaa lääkäri kotiin jos on köhää.
Sanokaa tekin luuserit niille turvamiehillenne, että raivaavat vähäkään köyhän näköiset pois siitä pöytänne läheltä.
Näin tätä koronaa pitää hoitaa.
Pysykää terveinä
S - Anonyymi
Marinin olisi pitänyt hillitä himonsa ja kuunnella Kiurua.
Nyt on vetelät Suomella housuissa ja saattaa sotakin tulla kun johto vaatii voimankäyttöä Idän vihollista vastaan.
Saako Sanna tanssiseuraa NATO upseereista kun isäntämaa Suomi niitä ruokkii. Tekisi mieli kysyä, että etkö muuta keksinyt.
Eikö tuo ole käyty läpi jo turhankin monta kertaa enkä usko, että koronatilanne roikkuu yhden viinilasin varassa.
Boom boomeri, ota coolimmin! 🍻- Anonyymi
Marin voisi ihan hyvin ottaa itse coolimmin ja antaa poiutpaut kaikille rajoituksille. Mutta eihän sillä rohkeus riitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483