Mitähän tarkoitetaan tuolla Raisio sulkee ovensa?
Raisio sulkee ovensa
11
602
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sanotaan, että Raisio sulkee ovensa, se tarkoittaa että ovet menevät kiinni Raision sulkemina.
- Anonyymi
Juurikin niin eli Raisio sulkee lähes kaikki ei välttämättömät palvelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin eli Raisio sulkee lähes kaikki ei välttämättömät palvelut.
Terveyspalvelut,Apteekit ja välttämättömät elintarvikekaupat pysyvät auki jatkossakin.
- Anonyymi
Meneekö Alkokin muka kiinni?
- Anonyymi
Ei mene. Yhteiskunnan kannalta on erittäin tärkeää että alkoholia on saatavilla. Alkoholi rinnastetaan välttämättömäksi "elintarvikkeeksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene. Yhteiskunnan kannalta on erittäin tärkeää että alkoholia on saatavilla. Alkoholi rinnastetaan välttämättömäksi "elintarvikkeeksi".
Myös huumeita on saatava eli huumekaupat pysyvät auki.
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että lounais-suomi rakentaa 15 metriä korkean muurin sinne raisio nimisen kylän ympärille.Kyllä ne siellä jotenkin pärjäilee kun kaikki sukua keskenään ovat.
- Anonyymi
Viinasta ja polttoaineista tulee pulaa, kun muurien sisällä ollaan.
Mutta eihän me niitä tarvita, koska a) emme pääse ulos raisiosta ja b)meillä on mallastamo Raision tehtailla ja maajussit hoitaa leivän ja maltaat kaljaa varten.
Vaatteita voidaan tehdä Raisionlahden lampaiden villasta ja lihaa saadaan cityjäniksistä ja joka puolella koikkelehtivist kauriista.
Raisionlahden runsaat kalansaaliit myös auttavat.
Oikea onnela siis , tämä uusi Raisio City muureineen.
- Anonyymi
Raisio ei voi sulkea ovia kun sellaisia ei edes ole.
- Anonyymi
Perinteinen Raisiolainen urpo joka ei ymmärrä yhtään mitään.
- Anonyymi
Näköjään Raisio alkaa jo avamaan ovia sillä kuntosalit saavat taas olla auki tästä päivästä lähtien.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966