Vaasan sossu on uusi järjestelmä kun ne maksa vältys tililttä ihmisille raha ja sen kanssa on ollut ongelmia että sen takia on ihmiset jännet ilman raha.
Ihmiset jäävät ilman raha kun ei järjestelmä toimi.
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.suomi.fi/palvelut/valitystili-etela-savon-sosiaali-ja-terveyspalvelujen-kuntayhtyma/bd6f6a9d-e13f-4c81-9c8c-b7769d51b869
Tuollainen on välitystili. - Anonyymi
Välitystili on Suomessa sosiaalitoimen toimenpide, jossa henkilön rahaliikenne annetaan sosiaalitoimen työntekijän hoidettavaksi. Se on tarkoitettu ihmisille, joilla itsellään on vaikeuksia hallita omaa rahankäyttöään.[1] Välitystilin tarkoituksena on, että asiakkaan saamat etuudet ja tulot maksetaan sosiaalitoimelle, joka hoitaa esimerkiksi vuokran maksamisen ja muut elämisen kannalta välttämättömät menot asiakkaan puolesta. Etuudet voidaan jättää sosiaalitoimelle kokonaan tai laskujen jälkeen jäljelle jäävä osuus voidaan antaa asiakkaan itsensä käytettäväksi. Välitystilin asiakkaaksi pääsemiseksi vaaditaan joko erittäin painava syy (kuten lapsiperheillä häädön uhka) tai yksin elävän ihmisen kohdalta toistuva maksujen jääminen rästiin alkoholismin tai muun syyn tähden. Yksittäisen ihmisen kohdalla välitystilin piiriin pääsemisen edellytyksenä on myös henkilön itsensä aloitteellisuus. Välitystilin asiakkaaksi pääsemiseen myös vaaditaan aina päätöstä koskevan henkilön suostumus kirjallisena, eikä sen piiriin siis voida pakottaa[1].
- Anonyymi
Minulla pitä olla se väitystili kun minulla on 3900€ vuokra rästejä mitä minun pitä lyhentä 100 kk ja 480€ sakot mitä minun pitä lyhentä 50€ kk ja 332€ asianajaja lasku mitä minun pitä lyhentä 50€ kk ja puhelin ja netti laskut mitä pitä maksa joka kk.
- Anonyymi
Miksi valitat, jos olet jättänyt asiasi hoitamatta? Saat kuitenkin ilmaista rahaa taikaseinästä... jonka joku muu on maksanut työllään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valitat, jos olet jättänyt asiasi hoitamatta? Saat kuitenkin ilmaista rahaa taikaseinästä... jonka joku muu on maksanut työllään.
tuo oli huu haa kirjoittaja, joku perus suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo oli huu haa kirjoittaja, joku perus suomalainen.
Mietitäänpä... 480eur sakkoja, jostain väärintekemisestähän niitä saa? Eikai niitä jaeta, jos ei ole jotain rikosta tehnyt?
3900eur maksamattomat vuokrat? Tuollaisia summia jätetty maksamatta?
332eur asianajokulut? Niitä joutuu maksamaan, jos on tehnyt rikoksia?
Ja nämä ovat joillekin "ihan OK" juttuja? Persuja en äänestä, mutta kyllä tuosta huomaa kuka tahansa, että ei ole ihan oikein menetelty.
On uusi vuosi, joka tuo uusia mahdollisuuksia ovellemme. Useimmiten varojen puute estää meitä saavuttamasta täysin sitä, mitä voimme, minkä vuoksi Good Credits Foundation on täällä auttamassa. Tämä yritys on yritys, joka on ollut olemassa noin 18 vuotta ja ylläpitää korkeaa mainetta. Tarvitsetko lainaa ja sen saaminen on ollut vaikeaa iän tai pankkien ja muiden lainanantajien tarjoamien korkeiden korkojen vuoksi? Älä enää huolehdi, sillä olemme täällä toteuttamassa unelmaa lainaamalla sinulle jopa 2 prosentilla. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai WhatsApp 1 (260) 218-3592 kautta. Vieraile verkkosivustollamme HTTPS://GOODCREDITFOUNDATION.WIXSITE.COM/HOME saadaksesi lisätietoja
- Anonyymi
tästä kuvasta karisi hieman luotto ylläolevaan lainantarjoajaan.
kaikki kuvat samantasoisia laadultaan, ei ole otettu henkilökohtaisesti ja lähetetty.
https://goodcreditfoundation.wixsite.com/home/testimonials
firma käyttää ko. nimeä jotta googlen on vaikea hakea tietoa ka kokemusta yrityksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984