Mikrosirut tulee

Nyt ne satanisti/glopalisti siat on päässyt kunnolla vauhtiin kohti uuttamaailmanjärjestystä.

mikrosirut tulee.

https://mvlehti.net/2022/01/05/koronapassien-mikrosirujen-valmistaja-kansojen-siruttaminen-tulossa-haluamme-sita-tai-emme/

tässä hyvä pätkä, alku tosin vähän tylsä.

https://koronarealistit.com/dokumentti-monopoly-kuka-omistaa-maailman/?fbclid=IwAR2rQUWqcdfzgy-o7H2gn3aOHkPjtyDLbwdjcFLEiFHa98eJxgDCsOUTpjY

sauli mukana juonessa

https://www.youtube.com/watch?v=zAA-E0Iauxg

seuraavassa käy ilmi kuinka 33 asteen vapaamuurari tekee valan luciferille

https://www.slideshare.net/syottovasikka/vapaaksi-muurarien-kahleista

13

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikrosiru sulla on housuissas!

      • Hra Rommin kannatti rekisteröidä nimimerkkinsä ettei kukaan vain pääse omimaan ajatuksiaan.....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra Rommin kannatti rekisteröidä nimimerkkinsä ettei kukaan vain pääse omimaan ajatuksiaan.....

        Ainakin Iltasanomissa on tämä nimimerkki käytössä, mutta se en ole minä!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Klaus shawab ei ole enää tässä aurinkokunnassa eikä koko galaksissa. Paiskattiin kavereineen vähän kauemmas.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tottakai ne tulee, käteen tai otsaan. Siirtykää ajassa 2 vuotta taaksepäin ja miettikää tätä päivää. Olisitteko uskoneet jos joku olisi tuolloin kertonut mitä tänä päivänä tapahtuu, hulluksi
        olisi leimattu, niinkuin moni saikin kokea. Enään ei leimata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ne tulee, käteen tai otsaan. Siirtykää ajassa 2 vuotta taaksepäin ja miettikää tätä päivää. Olisitteko uskoneet jos joku olisi tuolloin kertonut mitä tänä päivänä tapahtuu, hulluksi
        olisi leimattu, niinkuin moni saikin kokea. Enään ei leimata.

        Niin, ystävät rakkaat..., aivan kaikki asiat mitä pidettiin koronan ympärillä vielä hetki sitten salaliittoteorioina ovat nyt toteutuneet.

        Tässä on nyt takana niin suuret voimat ettette sitä osaa edes kuvitella.
        Nyt lyödään koko ihmiskuntaa polvilleen.

        NWO on alkanut.....!


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Niin, ystävät rakkaat..., aivan kaikki asiat mitä pidettiin koronan ympärillä vielä hetki sitten salaliittoteorioina ovat nyt toteutuneet.

        Tässä on nyt takana niin suuret voimat ettette sitä osaa edes kuvitella.
        Nyt lyödään koko ihmiskuntaa polvilleen.

        NWO on alkanut.....!

        Kuten mitkä? Listaappa tänne.

        Kai nyt lapsikin tajuaa, että tämä "siruvouhotus", mitä se oikeasti tarkoittaisi? Siis, miten se onnistuisi keneltäkään. A) teknisesti B) salassa? Ja C) mikä olisi motiivi?

        Aika-ajoin näitä typeryyksiä putkahtaa esiin, mutta äitikö näitä siruja valmistaa?

        Tässä "ihmiskuntaa lyödään polvilleen" ajatuksessasai on UFO meininkiä? Varmaan ulkoavaruudesta tulee sakkia tänne siruloimaan?

        Oli joskus 1920-luvulla Torniojokilaaksossa uskonlahko, jonka jäsenet jättivät navetat, kotinsa ja juoksivat metsään ennustettuna päivänä. Metsään olivat rakentaneet isoja kirkkoveneitä. Istuivat siellä odottamassa että "Komeetta tulee ja noutaa heidät".

        Tavan järkikansa kävi sillä välin ruokkimassa näiden tollojen lehmät, etteivät ne lehmät kuolleet navettaan.

        Sanon vaan, että sirutomppelit voisivat miettiä pari sekunttia sitä asiaa?


    • Anonyymi

      Ja mikä tässä muuttuu nykyiseen verrattuna? Jos omistat älypuhelimen, sinua ja sinun käyttäytymistä seurataan tarkasti. Miten muuten saat juuri sinulle sopivia mainoksia? ;)

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä, Klaus kavereineen on poistettu pelistä. Siitä huolimatta ne alemmat pomot taistelevat hengestään, koska tietävät, että armoa ei ole enää tarjolla. Se loppui viime vuonna. Ja heidän loppusijoituspaikkansa tulee olemaan maapallolla.
      Tässä piristävän hyvä yhteenveto nykytilanteesta ja siitä, mitä näille lampaille syötetään. Jospa tämä avaisi edes yhden lampaan silmät mäkemään jyrkänteen reunan.
      https://t.me/John_F_Kennedy_Jr/921

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe