Toteutuisipa fantasiani huikeasta pepusta!

Anonyymi

Heips! Olen ehdottomasti peppumies. Rakastan ihania tissejä mutta peppuja suorastaan jumaloin!
Olen saanut kokeilla peppuseksiä parisuhteessa naisen pyynnöstäkin ja paljaalla loppuun asti. Kokemus oli molemmille mieleinen mutta se jäi silti parin kertaan. Jotain jäin vielä kaipaamaan. Haluaisin kokea upean ja mieluusti isopeppuisen naisen , joka pukeutuu seksikkäästi, nauttii peppunsa ihailusta ja on halukas tarjoamaan sen nautittavakseni. Ei todellakaan mitään rynkytystä vaan, hyväilyä, nuolemista, pakaroiden puristelua ja levittelyä ja lopulta yhdyntä. Rauhallista työntelyä, välillä anuksen ja klitoriksen nuolemista, lisää työntöjä ja orgasmin pidättelyä kunnes laukean väkisin ja täytän pepun spermalla. Toinnuttuani orgasmista tyydytän naisen nuolemalla klitorista, vien hänet suihkuun jossa ohjaan hänet nojaamaan seinään ja veden valuessa päällemme levitän uskomattoman upea pepun uudelleen nuoltavakseni. Kiihottaa tosi kovaa kun kirjoittaa toiveistaan!

11

1011

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen heti valmiina tuollaiseen käsittelyyn. Kelpaa!

• Anonyymi

Kiva kuulla, mistäpäin löydän sut ja ihanan pepun palvottavakseni? 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahesta olen.. mistä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahesta olen.. mistä sinä?

Jyväskylästä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jyväskylästä 😉

Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle

Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔

Laita osoite, niin kirjoitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..

Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.

Ooh, tuollaista bebaa, reisiä palvoisin mielelläni😋
        Mistäpäin sä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski suomesta löytys toinen palvoja 😍

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1014
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      583
      855
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      68
      641
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe