Heips! Olen ehdottomasti peppumies. Rakastan ihania tissejä mutta peppuja suorastaan jumaloin!
Olen saanut kokeilla peppuseksiä parisuhteessa naisen pyynnöstäkin ja paljaalla loppuun asti. Kokemus oli molemmille mieleinen mutta se jäi silti parin kertaan. Jotain jäin vielä kaipaamaan. Haluaisin kokea upean ja mieluusti isopeppuisen naisen , joka pukeutuu seksikkäästi, nauttii peppunsa ihailusta ja on halukas tarjoamaan sen nautittavakseni. Ei todellakaan mitään rynkytystä vaan, hyväilyä, nuolemista, pakaroiden puristelua ja levittelyä ja lopulta yhdyntä. Rauhallista työntelyä, välillä anuksen ja klitoriksen nuolemista, lisää työntöjä ja orgasmin pidättelyä kunnes laukean väkisin ja täytän pepun spermalla. Toinnuttuani orgasmista tyydytän naisen nuolemalla klitorista, vien hänet suihkuun jossa ohjaan hänet nojaamaan seinään ja veden valuessa päällemme levitän uskomattoman upea pepun uudelleen nuoltavakseni. Kiihottaa tosi kovaa kun kirjoittaa toiveistaan!
Toteutuisipa fantasiani huikeasta pepusta!
11
877
Vastaukset
- Anonyymi
Olen heti valmiina tuollaiseen käsittelyyn. Kelpaa!
- Anonyymi
Kiva kuulla, mistäpäin löydän sut ja ihanan pepun palvottavakseni? 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahesta olen.. mistä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahesta olen.. mistä sinä?
Jyväskylästä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylästä 😉
Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle
Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔
Laita osoite, niin kirjoitan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..
Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.
Ooh, tuollaista bebaa, reisiä palvoisin mielelläni😋
Mistäpäin sä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski suomesta löytys toinen palvoja 😍
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453