Toteutuisipa fantasiani huikeasta pepusta!

Anonyymi

Heips! Olen ehdottomasti peppumies. Rakastan ihania tissejä mutta peppuja suorastaan jumaloin!
Olen saanut kokeilla peppuseksiä parisuhteessa naisen pyynnöstäkin ja paljaalla loppuun asti. Kokemus oli molemmille mieleinen mutta se jäi silti parin kertaan. Jotain jäin vielä kaipaamaan. Haluaisin kokea upean ja mieluusti isopeppuisen naisen , joka pukeutuu seksikkäästi, nauttii peppunsa ihailusta ja on halukas tarjoamaan sen nautittavakseni. Ei todellakaan mitään rynkytystä vaan, hyväilyä, nuolemista, pakaroiden puristelua ja levittelyä ja lopulta yhdyntä. Rauhallista työntelyä, välillä anuksen ja klitoriksen nuolemista, lisää työntöjä ja orgasmin pidättelyä kunnes laukean väkisin ja täytän pepun spermalla. Toinnuttuani orgasmista tyydytän naisen nuolemalla klitorista, vien hänet suihkuun jossa ohjaan hänet nojaamaan seinään ja veden valuessa päällemme levitän uskomattoman upea pepun uudelleen nuoltavakseni. Kiihottaa tosi kovaa kun kirjoittaa toiveistaan!

11

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen heti valmiina tuollaiseen käsittelyyn. Kelpaa!

• Anonyymi

Kiva kuulla, mistäpäin löydän sut ja ihanan pepun palvottavakseni? 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahesta olen.. mistä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahesta olen.. mistä sinä?

Jyväskylästä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jyväskylästä 😉

Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paha… laita sähköposti niin kirjotan sulle

Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi laittaa kelle sposti, 🤔

Laita osoite, niin kirjoitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah! Joku debiili yrittää päästä herkkuperseelle ratsastamalla mun aloituksella! Tuo randomi vastailija EI ole ketjun aloittaja. Ja mää oon Tampereelta..

Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin pepun palvontaa. Hiplailen omaa peppuani tämän tästä, siitä saa hyvin kiinni, vaikkei ole sinällään ISO. On pyöreä ja muodokas kuitenkin ja vyötärö kapea. Jäntevät reidet. Oon 160cm, kompakti pakkaus.

Ooh, tuollaista bebaa, reisiä palvoisin mielelläni😋
        Mistäpäin sä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski suomesta löytys toinen palvoja 😍

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3892
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2803
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      97
      2206
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1710
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1584
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe