Siis eikä. Tämmönenkin foorumi on olemassa :O Asuin joskus pari vuotta Kihniössä ja koko ajan kutsuttiin kavereiden kanssa kyseistä paikkaa Kihnuvimpulaksi :D Vieläköhän kyseinen nimi on joissakin piireissä tunnettu?
Kihnuvimpula
Anonyymi
5
1205
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko ollu sossuvimpulana täällä joskus meidän elättinä
- Anonyymi
me saman näköiset emme hyväksy muita kihniöön me elämme täällä valtion tukiaisilla ja valtion avuilla me olemme oikeutetut kuluttaan muualta suomesta siirretyt rahat meidän saman näköisten hyväksi. jeesus tuloo avuksi
- Anonyymi
Kuka tietää mitä paloi tuolla mäkikylässä?? Keittikö joku pontikkaa ja sauna paloiko???
- Anonyymi
Noon kohta polttaneet koko kylän. Jeesusta tarttis avuksi.
- Anonyymi
Olemme syvässä fennamuu-landiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013