Hyvä kirjoitus Markku Hulkolta,sivulla 14.
Haapavesi lehdessä
15
1124
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä me osataan vanha hyysinalus lukea.
- Anonyymi
Siinä on yksi virhe
- Anonyymi
Onko tuossa järkeä - kokonaisuus on tärkeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa järkeä - kokonaisuus on tärkeä!
Ajan ilmiöistä on hyvä kirjoittaa.
Monenlaista höpinää noissa alioissa on ollut, nyt oli vakavaa asiaa: pettämisestä ja koijaamisesta on tehtövä parannus.
Kirjoittaja oli nyt maan suolana.
- Anonyymi
Kylläpä oli Törkeää syyllistämistä.Tuollaiselle Syntiselle ei Taivaspaikka aukene.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Jos vanhuksillenne kaupataan ikkunaremontteja, salaojaremontteja ja ilmanvaihtoputkistojen huoltoja tai mitä vaan remontteja. Toivoisin että jälkipolvet tulee toppuuttelemaan. Jos ei ole keltä kysyä niin valitettavasti vanhukset rikoksen uhriksi saattaa joutua.
- Anonyymi
Saisiko Hulkon artikkelia tälle sivustolle kun itselle ei tule paikallislehtiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko Hulkon artikkelia tälle sivustolle kun itselle ei tule paikallislehtiä.
Siinä pätkä siitä
...myivät uudet ikkunat vanhukselle, jonka arvostelukyky oli heikentynyt.
Ostajan heikko kunto ei hidastanut remontin tekijöiden liiketoimia,
vaan oli ehkä jopa päinvastoin.
Vanhukselle tehtiin kalliit ikkunat.
Ongelmana on,
että entiset ikkunat olivat olleet kunnossa ja hyvät.
Vanhaa ihmistä petettiin.
Lopuksi asian puheeksi ottanut totesi,
että olivat uskovaisia remonttimiehet...
- Anonyymi
Lessuilla on näissä remonttibisneksissä aina saatanallinen kierous takana.
- Anonyymi
Pitäkäähän varanne,kun lipevä geelitukka hurauttaa isolla Bemarilla pihaan,ja tulee paksun salkun kanssa sisälle puhumaan mukavia.Nimi vain paperiin,ja rahat vaihtaa omistajaa.
- Anonyymi
Oliko minkä firman mies?
- Anonyymi
Onhan sellainenkin tunnettu muinainen uskomus ja sanonta rahan ahneudesta että, kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa, jos raha on mennyt oikealle taholle!
- Anonyymi
Näin me ainoat oikeat uskovaiset eli lestadiolaiset toimimme. Muistakaa äänestää meidän keskustaa senki saastaiset maan matoset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin me ainoat oikeat uskovaiset eli lestadiolaiset toimimme. Muistakaa äänestää meidän keskustaa senki saastaiset maan matoset!
geelitukka hyvä ilmaus
limanen päältä ja sisältä
- Anonyymi
Joku yli vuoden vanha juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832