Ei tunteilleen ja haluilleen voi mitään. Vai mitä? Huokaus 💓
Ikävöin työkaveria
68
4815
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niille tunteille mahda mitään. Niiden kanssa on vain elettävä. Minäkin ajattelen häntä ihanaa naista. Vaikka olenkin enimmäkseen ihmissaastaa, niin on joitakin periaatteita joista pidän kiinni vaikka henki menisi. Joten hän jääköön ajatuksiin ja sydämen sopukoihin asustelemaan muistojen muodossa. Toivotan hänelle pelkästään kaikkea hyvää elämäänsä.
- Anonyymi
Kuormasta ei syödä :) tai no, ainakin jos toista ei syystä tai toisesta selkeästi kiinnosta, niin pitää kyllä jättää rauhaan, ei ole kiva olla töissä muuten.
- Anonyymi
Mäkin ikävöin sua, niin että pää hajoaa 🤯
- Anonyymi
Rakas, vielä tullaan nauttimaan toisistamme kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, vielä tullaan nauttimaan toisistamme kunnolla
Tuskin, sun sanojen mukaan ainakaan 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että päästään nauttimaan joskus, mutta sanojen mukaan hän on varattu ja rakastavainen. Joten: Out of limits. -Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot niin
Itsehän sä oot sanonut, että ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sä oot sanonut, että ei..
En todellakaan ole, päinvastoin olen koittanut yllyttää haureuteen!
- Anonyymi
Joo nähdään taas töissä. T
- Anonyymi
Jep, toivottavasti pian!
A
- Anonyymi
Eikä näy mahtavan haluilleen tehdä vedätysaloituksia !
- Anonyymi
No ei kai kun joku aina ostaa nämä
Höpön löpön. Tunteet ovat täysin ajatuksiin sidonnaisia ja teknisesti ottaen aivojen toimintamalli menee hyvin karkeana kaaviona ajatus-tunne-reaktio.
Ajattelet tuota työkaveria, josta kovin pidät. Tunnet kaipuuta, ikävää, ehkä suruakin. Reagoit ainakin avautumalla asiasta palstalle sanoilla, joilla koitat pestä oman vastuusi omista tunteistasi.
No kuule, ei niitä sun tunteita kukaan muukaan sulle syötä, kuin omat aivosi. Joten vikinä hiiteen ja tee asialle jotain. Siis jotain muuta kuin palstalle avautuminen.- Anonyymi
No nyt on huono päivä meneillään.
Olen ammatiltani sellainen, joka on perentynyt käytökseen, tunteisiin ja niiden ilmaisuihin, uskomuksiin ja sosiaalisiin piireihin.
Periaatteessa näin on; tunteet ovat aivojen tuotosta, kuten hormonit jne. Silti, ihminen on ainutlaatuinen olio, jolle evoluutio on antanut lahjaksi kyvyn monipuoliseen tuntemiseen, rakkauteen ja siitä filosofointiin. Jos evoluutio on tehnyt meistä myös romanttisuutta arvostavia olentoja, niin silloin romantiikka palvelee jotakin tarkoitusta ja ihminen ei välttämättä kykene auttamaan itseään, hän vain tuntee tunteitaan, kunnes saa päämääränsä läpi, kuten pääsee lisääntymään, saa kumppanin tms. On tyhmää syyttää ihmistä jostakin ikiakaisesta asiasta, josta hän ei lopulta ole vastuussa ja joka koskee koko samperin ihmiskuntaa.. Et sä syytä papukaijaakaan siitä, kun se lähtee tekemään kosiotanssiaan ja obsessiivisesti sukii sulkiaan oksalla viikkokausia. Eläinkunnassa on ihan samoja ilmiöitä ja ne liittyvät selviytymiseen lähinnä. Suosittelen lukaisemaan vaikka Richard Dawkinsin kirjallisuutta näistä aiheista.
Tässä minun vaatimaton mielipiteeni. Anonyymi kirjoitti:
Olen ammatiltani sellainen, joka on perentynyt käytökseen, tunteisiin ja niiden ilmaisuihin, uskomuksiin ja sosiaalisiin piireihin.
Periaatteessa näin on; tunteet ovat aivojen tuotosta, kuten hormonit jne. Silti, ihminen on ainutlaatuinen olio, jolle evoluutio on antanut lahjaksi kyvyn monipuoliseen tuntemiseen, rakkauteen ja siitä filosofointiin. Jos evoluutio on tehnyt meistä myös romanttisuutta arvostavia olentoja, niin silloin romantiikka palvelee jotakin tarkoitusta ja ihminen ei välttämättä kykene auttamaan itseään, hän vain tuntee tunteitaan, kunnes saa päämääränsä läpi, kuten pääsee lisääntymään, saa kumppanin tms. On tyhmää syyttää ihmistä jostakin ikiakaisesta asiasta, josta hän ei lopulta ole vastuussa ja joka koskee koko samperin ihmiskuntaa.. Et sä syytä papukaijaakaan siitä, kun se lähtee tekemään kosiotanssiaan ja obsessiivisesti sukii sulkiaan oksalla viikkokausia. Eläinkunnassa on ihan samoja ilmiöitä ja ne liittyvät selviytymiseen lähinnä. Suosittelen lukaisemaan vaikka Richard Dawkinsin kirjallisuutta näistä aiheista.
Tässä minun vaatimaton mielipiteeni.Olen oman osani psykologiaa ja tunneasioita kyllä lukenut.
Ero mm. papaukaijan ja ihmisen välillä on se, että ihminen kykenee analysoimaan tapahtumia,omia ajatuksiaan, tunteitaan ja tekojaan juuri sillä hetkellä kun ne tapahtuvat/muodostuvat sekä muokkaamaan (halutessaan) sitä miten asioihin suhtautuu (tuntee) ja reagoi.
Analogiasi papukaijaan evoluutiobiologin teoreemojen kautta ontuu.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Olen oman osani psykologiaa ja tunneasioita kyllä lukenut.
Ero mm. papaukaijan ja ihmisen välillä on se, että ihminen kykenee analysoimaan tapahtumia,omia ajatuksiaan, tunteitaan ja tekojaan juuri sillä hetkellä kun ne tapahtuvat/muodostuvat sekä muokkaamaan (halutessaan) sitä miten asioihin suhtautuu (tuntee) ja reagoi.
Analogiasi papukaijaan evoluutiobiologin teoreemojen kautta ontuu.Sinuna en menisi vinkumaan, ellet ole joku professori alalta. Mulla on aika korkea tutkinto nimittäin.
Tottakai papukaija on alkukantaisempi olento, mutta minähän nimenomaan mainitsin, että ihminen on ainutlaatuinen olento, joka kykenee monipuolisuuteen. Silti samat luonnollisuudet määrittelevät hänenkin elämäänsä. Lisäännymme, syömme, haemme kumppania, sekä omaa sosiaalista ympyräämme.
Ps. kyse ei ole psykologiasta suoraan, vaan lähinnä evoluutiobiologiasta Anonyymi kirjoitti:
Sinuna en menisi vinkumaan, ellet ole joku professori alalta. Mulla on aika korkea tutkinto nimittäin.
Tottakai papukaija on alkukantaisempi olento, mutta minähän nimenomaan mainitsin, että ihminen on ainutlaatuinen olento, joka kykenee monipuolisuuteen. Silti samat luonnollisuudet määrittelevät hänenkin elämäänsä. Lisäännymme, syömme, haemme kumppania, sekä omaa sosiaalista ympyräämme.
Ps. kyse ei ole psykologiasta suoraan, vaan lähinnä evoluutiobiologiastaAsia selkee, tät keskustelua ei tarvitse jatkaa, hauskempaa illanjatkoa!
- Anonyymi
Asia selkee, tät keskustelua ei tarvitse jatkaa, hauskempaa illanjatkoa!
Näin just :)
Anonyymi kirjoitti:
Näin just :)
Niin, lausumalla
"Sinuna en menisi vinkumaan, ellet ole joku professori alalta. Mulla on aika korkea tutkinto nimittäin."
osoitit, ettet ole valmis keskustelemaan asiasta, ellen ole samaa mieltä kanssasi.
Eli ei tartte jatkaa keskustelua, kun et ota mitään vastaan.- Anonyymi
Niin, lausumalla
"Sinuna en menisi vinkumaan, ellet ole joku professori alalta. Mulla on aika korkea tutkinto nimittäin."
osoitit, ettet ole valmis keskustelemaan asiasta, ellen ole samaa mieltä kanssasi.
Eli ei tartte jatkaa keskustelua, kun et ota mitään vastaan.Reagoin ylimielisyyteen, jota tulkitsin sinun harjoittavan. Reagoin myös siihen, että oletit ap.n olevan joku aivojensa tunteiden orja, joka ei ota vastuuta tunteistaan. Ethän sinä tiedä, onko hän ilmaissut tunteitaan, joten et voi sanoa, että kyse on vain hänen aivojensa ongelmasta. Ethän sinä voi tietää mitään hänen tunnekokemuksistaan ja miten vuorovaikutteisia ne ovat! Et voi tietää, et voi tietää.
Olen pahoillani, että kuulostin kusi*ulkulta, ei ollut tarkoitus, olen vähän kiihkeä luonne. Anteeksi ihan vilpittömästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä minun vaatimaton mielipiteeni.Aika ontuvaa verrata ihmistä ja papukaijaa. Ihminen kyllä pystyy järjelliseenkin toimintaan jos vain haluaa ja välttämään turhat houkutukset. Lapselliset ja tunne-elämältään klyhät ja vajaavaiset yksilöt on sitten asia erikseen, heidän olisi syytä hakeutua terapiaan…
- Anonyymi
Olen oman osani psykologiaa ja tunneasioita kyllä lukenut.
Analogiasi papukaijaan evoluutiobiologin teoreemojen kautta ontuu.Tiedän että ihailemasi henkilö on varattu,koska olemme olleet yhdessä vuosia,ja hän kaljapäissään sanoo aina että m inä olen ainoa ketä hän rakastaa ja viimenen jos ero tulisi,joten vain unelmissa aloittaja vaan haaveilee koska on naivi.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että ihailemasi henkilö on varattu,koska olemme olleet yhdessä vuosia,ja hän kaljapäissään sanoo aina että m inä olen ainoa ketä hän rakastaa ja viimenen jos ero tulisi,joten vain unelmissa aloittaja vaan haaveilee koska on naivi.
Laitappa hetkeksi korkki kiinni ja palaa sitten turisemaan, alkaa menemään hiukan kiertoradalle tuo ajatuksenjuoksusi
- Anonyymi
En halua sua enää
- Anonyymi
Halujaan voi kontrolloida. Tunteitakin jossain määrin. Mutta aina ei pidä tukahduttaa.
- Anonyymi
Ikävöin minäkin kyllä..mutta halut? Minä en ole kiilusilmin muna edellä etenevä vaan pitää olla ensin tuntea ja tunteiden olla vahvat sitten vasta rakastelu voi olla molempia tyydyttävää....kokemuksesta tiedän. Ei mitään pusuja kalsarit pois ja ähellystä 3 minuuttia veltosta velttoon.
- Anonyymi
Huomenna nähdään?
- Anonyymi
Tuu moikkaamaan siellä missä puuhastelen niin varmastikkin nähdään. Mutta se on hyvää yötä ihanalle. 😊 Aikainen herätys huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu moikkaamaan siellä missä puuhastelen niin varmastikkin nähdään. Mutta se on hyvää yötä ihanalle. 😊 Aikainen herätys huomenna.
Ok. Tulen. Hyvää yötä Tommini. J
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tulen. Hyvää yötä Tommini. J
OTA VASEN KÄSI ja se tuntuu että olisi vieraissa-jos paha halu iskee-
- Anonyymi
Mä ikävöin kanssa aivan tuskassa!!!!!!
Ja kyllä käyn käsiksi heti jos näytät vähääkään siltä!- Anonyymi
Tässä nyt pohdin miltä näyttää "vähääkään siltä"? Voi harjoitella etukäteen. 😄 Tietysti riippuu myös siitä mitä käsiksi käymisellä tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt pohdin miltä näyttää "vähääkään siltä"? Voi harjoitella etukäteen. 😄 Tietysti riippuu myös siitä mitä käsiksi käymisellä tarkoitat.
Mietin sitä tänään päivällä 🤣👁
- Anonyymi
Mikäs sen työkaverin nimi on?
- Anonyymi
Pirkko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkko
Ei ei, kyllä se on Seppo
- Anonyymi
Minäkin ikävöin työkaveria. Ei olla nähty joulun jälkeen, sillä olen sijainen. 💔
- Anonyymi
Minäkin ikävöin työkaveria. Oli se vaan kivaa muhinointia ylitöissä.
- Anonyymi
Kaappipapucaylle sama tunteitten ollen lotalla ja halujen hiilellä.
- Anonyymi
Ei tunteille ja haluille välttämättä voi mitään, mutta sille voi, miten toimii. Työpaikalla ei kannata alkaa säätämään, jos ei ole ihan varma, että ne tunteet on molemminpuoleiset. Ei ainakaan, jos viihtyy siinä työpaikassa.
Minulla on kokemusta siitä, että työkaveri mies on lähennellyt minua ja siinä meni välit kyllä aika pahasti solmuun, kun en ollut hänestä kiinnostunut. Ja tämän vuoksi en itse työpaikalla tekisi vastaavaa, vaikka olenkin ihastunut.- Anonyymi
Tämä sinänsä totta! Asiaa kyllä kannattaa pohtia monesta suunnasta, voi olla hyvin vaikea olla töissä, jos välit menee, mutta... Minkäs sille tekee jos jotain kahden välillä tapahtuu, nämä on nykyään hyvin yleisiä, sillä vietämme suurimman osan ajasta elämästä töissä. En paheksu sitä, vaikka varatutkin vehtailee siellä, kukin oma asia ja omat riskit.
- Anonyymi
Niin, mutta niin, kuin sanoin jokainen tekee omat ratkaisunsa.
tämä kuulostaa tutulta, olin hullun rakastunut esimieheni. mutta minun täytyi muuttaa pois, koska hän teki paikasta myrkyllisen jäädäkseni.
- Anonyymi
No voi nytsun pienen kanssa. Löytyy varmasti uusi ja vielä parempi kunhan lopetat ensin ton vollottamisen tyhjästä. Jls olet kuvankaunis pääsrt illalla mun polvelle istumaan ennen kukn syön sut suihini sinä hunajapupu vailla vertaa. Et takuulla kadu sitä ja äkkiä unohtuu turha entinen.
- Anonyymi
Minäkin ikävöin työkaveria, ihanaa naista. Jotakin tapahtui viimeksi kohdatessamme. Tuntui että luonto puuttui peliin. En vain ehtinyt sanoa kuinka ihanana pidän häntä. Ja nyt pelkään että emme näe enää😕 Mutta sanon sen nyt:
Olet ihana!- Anonyymi00066
Mitä tapahtui
- Anonyymi
Minä en mitään töissä olevaa. Ainoastaan on ikävä aikaa minkä yhden t pösilön takia menetin. Oli niin ärsyttävä hampaiden esittelijä joka aamu ja joka paikassa.
- Anonyymi
En tiedä olenko tunnevammainen nainen,niin usea mies henkilö usein ihastuu minuun jostain syystä,okei mulla on kurvit kohdillaan ja nätti naama mutta olen myös hyvä puhumaan ja lumoamaan sillä,mutta jostain syystä kavahdan miesten kiinnostusta hyvä etten pakoon lähde koska en tunne vetoa. Yksi mies joskus sai mut sekaisin paitsi ulkonäkönsä vuoksi mutta narsistisen koukuttamisen takia vaikka se teki hallaa...elän lähes erakkona koska en halua läheisyyttä,usea mies on sängyssä kehno,ei lämmitä vaan panee heti.
- Anonyymi
Minäkin haluan työkavereita joita ikävöidä.
- Anonyymi
En ikävöi.Miksi niin tekisin. Varatut on varattuja ja saavat sellaisina pysyäkkin.
- Anonyymi
Kamala ikävä Erästä kivaa 💕
- Anonyymi
Niin mullakin kamala, iso ikävä yhtä työkaverinaista! 💕
-Jxxx
- Anonyymi
Samoin ihanaa M naista
- Anonyymi
Kuka ikävöi M naista 😊 t. M nainen joka ikävöi myös ❤️
- Anonyymi
Se jonka Etukirjain on sama kuin ihanan M naisen vika etunimen kirjain.
- Anonyymi
Anttiko 😊
- Anonyymi
Oikea alku väärä loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea alku väärä loppu
Anton?
- Anonyymi
Ihana Hlla alkava nainen työpaikalla haikeana muistelen..N->N
- Anonyymi
Ikävöit taas samaa suokupuolta olevan työkaverisi hoivaan
- Anonyymi
Minulla on ollut ihan hirveä ikävä koko päivän ihanaa työkaveriani. Toivottavasti huomenna nähdään.
- Anonyymi
Mehän nähdään <3
- Anonyymi
Onko pitkä aika kun hänet aloittaja viimeksi näit työpaikallasi?
- Anonyymi
Tänään näin, ihana oli tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään näin, ihana oli tavata.
Ok et sitten voi hän olla koska näin sen miehen yli 8kk sitten.
- Anonyymi00065
Olen yrittänyt tukahduttaa tunteeni alkoholilla, mutta ei siitä ole apua. Pitäisikö mennä terapiaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110835- 408077
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi323492- 613380
- 333137
- 532464
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341966