ja tunteet on molemminpuoliset?
Mikään musta tuntuu siltä tai telepatia, ei ole hyväksytty vastaus, se tulkitaan yksipuoliseksi rakkaudeksi vastauksena
Mikä todistaa että hän on täällä
50
1355
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään 🍀
- Anonyymi
Jos tuossa olisi kaksi neliapilaa 🍀🍀.....voisin jo luulla hänen olevan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuossa olisi kaksi neliapilaa 🍀🍀.....voisin jo luulla hänen olevan täällä.
☀️🌻☀️
- Anonyymi
Ei mikään. Viime aikoina varsinkaan. En enää edes tiedä miksi täällä roikun.
- Anonyymi
Otetaas yhteys toisiimme.
https://youtu.be/PI8s1NpI18E- Anonyymi
Sinun täytyy tuntea se
Tunne
- Anonyymi
Pienet sivukommentit. Usein. Osan tajusin vasta viiveellä. En tiedä onko hän täällä enää ollut. Ei ehkä halua tai ehdi enää. Käyn täällä sitä varten, jos hän vielä olisi tai tulisi. En muuten.
- Anonyymi
Ajattelisipa hänkin näin, koska ne kommentit, mitkä ainakin itse olen laittanut ovat olleet rakkaudella vain hänelle ja usein sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelisipa hänkin näin, koska ne kommentit, mitkä ainakin itse olen laittanut ovat olleet rakkaudella vain hänelle ja usein sivusta.
Onko sivunainen kyseessä? -sivumies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noissa kommenteissa. Mene pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle oli tuo kommenttini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut ei ehdi tänne yhtä usein kuin sinkut. Odota kärsivällisesti ja hän palaa kun perheeltään (tai mieheltään) ehtii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut ei ehdi tänne yhtä usein kuin sinkut. Odota kärsivällisesti ja hän palaa kun perheeltään (tai mieheltään) ehtii.
Tai sitten on vain muuta elämää kuin roikkua palstalla 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on vain muuta elämää kuin roikkua palstalla 24/7.
Voi olla. Mutta hän (sivunainen) kylläkin vastaili silloin, kun joku J-mies kertoi kaipaavansa varattua. Siinä meni kommentit vaan sekaisin ja tämä väärä jmies (sivumies) tuli siihen sopimaan niitä treffejä saman naisen kanssa. Tiedän koska kirjoitin sen aloituksen ja pyysin itse sille aloitukselle poistoa. Se myös poistettiin heti seuraavana päivänä, Syytä en kerro miksi pyysin. Siinä oli muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullisia on useitakin
Sivusta
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Mutta hän (sivunainen) kylläkin vastaili silloin, kun joku J-mies kertoi kaipaavansa varattua. Siinä meni kommentit vaan sekaisin ja tämä väärä jmies (sivumies) tuli siihen sopimaan niitä treffejä saman naisen kanssa. Tiedän koska kirjoitin sen aloituksen ja pyysin itse sille aloitukselle poistoa. Se myös poistettiin heti seuraavana päivänä, Syytä en kerro miksi pyysin. Siinä oli muutakin.
Taisin lukea sen. Ei ole aikaa käydä täällä kun hyvin harvakseen.
Jos olet J****-mies, ota livenä yhteyttä. T; S-nainen (yx monista).
Kyllä sä keksit miten. Huumoria vaan kehiin.
- Anonyymi
Ei ole. Enkä pidä itseäni edes hänen arvoisenaan. Toivon vaan että hänellä olisi rakastava aviomies missä onkin. En luovuta sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kohtaan tosiasioita. Olen kuin toisella, kaukaisella planeetalla joka tapauksessa. Ja olen siellä yksin. Jos hän matkustaisi tänne niin olisi jo vanha mummo ja minä papparainen kun on perillä. Olen aika tyhmäkin.
- Anonyymi
Miten ihminen voi olla näin vastuuton?
- Anonyymi
Se on oikeestaan yksityisasia,mistä tiedän.
Tunteet, no, ne on varmaan kummallakin omanlaisensa.
Meidän juttu.- Anonyymi
...Meidän.... ;Me...Me ollaan me...
https://www.youtube.com/watch?v=lfEwpZb8PRA
.
Miehelle
- Anonyymi
Tiedän hänen olleen ja olevan koska hän kertoi niin silloin kun meillä oli live-yhteys.
Minäkin olin täällä aiemmin enemmän, harvemmin nykyään koska tämä toi huonoa oloa itselleni. Kävin vain hänen vuokseen.
Ehkä kaikki jäi kesken meidän välillämme. Emme puhuneet koskaan riittävästi. Oon ajatellut ettemme kaiketi koskaan tule sitä tekemäänkään. Siitä syystä oon antanut periksi. Ja muutenkin elämäntilanteeni on haastava.Hänestä en enää tiedä. Ja luottamuksen puute on valtava vaikka tykkäänkin hänestä.- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Mulle todistukset ovat oikeassa elämässä, hänen käytöksensä ja kaipuu, jota ilmaisee. Meillä on erityinen side, jonka kumpikin tiedostaa ja olen siitä varma. Sen sijaan, olemme mahdottomassa tilanteessa. Kenties omaa heikkouttanikin, hänen syistään en puhu, ne ovat hänen asiansa. Mutta kyllä ne oikeassa elämässä ovat siis, ne todistukset.
Täällä hän ei ole, luojan kiitos :D- Anonyymi
Allekirjoitan tämän 100%.
Mutta en usko hänen olevan täällä eikä ikinä antaisi tällaista analyysia tilanteestamme.
- Anonyymi
Turvallisinta olisi Viesti-autentikointi-ketju:
Kerro, tai pyydä kertomaan jotain teidän välisestä viestittelystä valitsemasi päivämäärän kohdalta. - Anonyymi
Se että oltiin suhteessa mutta sitten tuli seireeni kaisa ja kuiskutti korvaan valeita ja vietteli. Tiet erosivat ja nykyisin kummallakin jo uudet.
Ja nykyistä ei seireeni kaisat tuu valeilla rikkoon- Anonyymi
Seireenit ovat kovia, itsekin yritän olla, mahdollisimman seireeni. Nimittäin haluan uida ja sukeltaa, monifinilläni meressä, merilevää syöden, pasifistina kaloja suojellen ja jutustellen Arielin ja Pärskyn kanssa :D
- Anonyymi
Eniten suren sitä, että hänelle palstalla kirjoittaminen oli parempi vaihtoehto kuin kohtaaminen ja kasvokkain jutteleminen.
Se koskee tosi paljon vieläkin.
Luopuminen kohtaamisen toivomisesta on vienyt paljon aikaa ja voimia.- Anonyymi
Mitä sinä itse teit? Ai niin ei sun tartte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävää lähteä urputtamaan jollekin vain kun itsellä huono olla. Jätä se rauhaan. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus yritin ilmaista olojani ja tunteitani hälle niissä yhteyksissä missä olimme. Hän ei ymmärtänyt minua enkä minä jaksa vääntää rautalankaa täälläkään.
Ja mikä tuo sinun kommenttisi oli ja kelle? Jos toinen kertoo oman kokemuksensa. - Anonyymi
Olen pahoillani ainakin omalla kohdallani, jos nainen kaipaisi, vaikka mitäpä se auttaa. En mahda mitään niille esteille jotka kohtaamisemme välissä on. Olen liian rikkinäinen kohdatakseni. Sisimmässä oleva tuska ei näy ulospäin. En pysty. Tunnen itseni liian huonoksikin, että minua voisi rakastaa ja pelkään omaa luonnettani, pelkään satuttavani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani ainakin omalla kohdallani, jos nainen kaipaisi, vaikka mitäpä se auttaa. En mahda mitään niille esteille jotka kohtaamisemme välissä on. Olen liian rikkinäinen kohdatakseni. Sisimmässä oleva tuska ei näy ulospäin. En pysty. Tunnen itseni liian huonoksikin, että minua voisi rakastaa ja pelkään omaa luonnettani, pelkään satuttavani.
Miksi satuttaisit?
- Anonyymi
Ei mikään, mitään ei ollut eikä ole, kiitos jape ja Juha ❤️
- Anonyymi
No harva ihminen osaa hakea ne kipeämmin minuun sattuvat asiat ja tehdä niistä pilaa. Täsmä ilkeyttä.
- Anonyymi
Ei oikein mikään. Ja siksi täytyy vain todeta, että hän ei ole täällä. Mikään ei ole viitannut täällä häneen. Mutta aion jatkaa matkaani ilman sitä miestä. On paljon mukavampia ja avoimiakin miehiä olemassa.
- Anonyymi
Tämä on minulle. Olen epämukava ja sulkeutuvainen. Satutan vain, kun en osaa ja ymmärrä miten maailma toimii. En ole minkään arvoinen. Minut voi hylätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on minulle. Olen epämukava ja sulkeutuvainen. Satutan vain, kun en osaa ja ymmärrä miten maailma toimii. En ole minkään arvoinen. Minut voi hylätä.
Pitkästä aikaa kukaan omii minun kirjoituksia. Mutta juuri tämän. Se epämukava/sulkeutuvainen olo tuli minulle juuri tuosta, että en saanut mihinkään ehdotuksiinkaan vastakaikua. Oli jotain, mutta sitten ei ollutkaan mitään. Miltä luulet sen tuntuneen minusta?
- Anonyymi
Ei yhtään mikään. Siksipä en täällä juuri käykään enää. Jossain kohtaa luulin että oli, mutta se oli tyypillistä ihastuneen toiveajattelua. Tosielämässä mies dissasi mut täysin. Kai sitä pöljänä roikkuu täällä aikansa, mutta järkevämpääkin tekemistä on. Haaveilen joskus, mielikuvittelen. Mutta siitä tulee oikeastaan vain surulliseksi, joten ei siinäkään ole oikein järkeä. Ei auta muu kuin jatkaa pientä elämäänsä. Ehkä joku joskus vielä jysähtää mulle niin, että tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Eipä sitä tiedäkään. Jos siitä ihan varma olisi, niin olisi jo edennyt irl. Epäilys on vahva, että on tai oli täällä.
- Anonyymi
😂😂ei yhtään niin mikään. Ite tosin pelkään tunnistautuneeni vaikka tuskin tätä lukeekaan, ainakaan toivottavasti. Ihan vaan fiiliksenpurkuja ja hölmöjä haaveita muodossa ’jos vaikka sittenkii’…
- Anonyymi
Hölmö koko tilanne muutenkin kaikenkaikkiaan mut minkäs teet, elämä on ja lääkkeet kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö koko tilanne muutenkin kaikenkaikkiaan mut minkäs teet, elämä on ja lääkkeet kiitos
Saanko tietää onko sulla täll hetkellä irl joku? Ettet vaan vehtaa täällä muita ja ....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko tietää onko sulla täll hetkellä irl joku? Ettet vaan vehtaa täällä muita ja ....?
Paljon täällä noita varattuja ja muita, toivotaan ettei mies josta puhut joka on sun kanssa irl ole täällä, ja valehtele sulle. Se on niin väärin jos näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon täällä noita varattuja ja muita, toivotaan ettei mies josta puhut joka on sun kanssa irl ole täällä, ja valehtele sulle. Se on niin väärin jos näin.
Palstapoliiseja kun noin paljon kiinnostaa niin tää oli kyllä mieheltä.
- Anonyymi
Tarot-kortit?
https://www.youtube.com/watch?v=qIhwl8h8HNY - Anonyymi
hän on täällä tänään
- Anonyymi
Oli lähen nyt töihin
- Anonyymi
En tiedä. Ajattelin, että olisi voinut olla. Joskus joku kuvaili naista, joka kuulosti vähän minulta. Ja jotkin viestit sopivat meihin... mutta niin ne taitaa aina sopia?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614279Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1413250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142017- 681837
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2151528- 611435
- 2611209
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351010Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50979Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41954