Mikähän lie tämän kävelijä naisen tarina. Päivät kävelee kesät/talvet milloin missäkin. Aran oloinen kun välillä taakseen katselee. Samat vaatteet kesällä ja talvella päällä.
Vastaukset 73
- Anonyymi
Jospa hän pelkää jotakin kun taaksensa katselee. Onko hän vanhahko nainen?
- Anonyymi
40-50 väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40-50 väliin.
Onko niin vanha??
- Anonyymi
Ei taida asia kuulua, kenellekkään ulkopuoliselle. Hyvä että kävelee.
- Anonyymi
Juuri näin,antaa kävellä.
- Anonyymi
Toivottavasti katsoo eteenpäinkin ettei törmäile🤣
- Anonyymi
Elämässä kannattaa katsoa eteenpäin ja jättää menneet taakseen.
- Anonyymi
Kaikkia ne tänne antaa kirjoittaakin.Mitä tuo nyt kellekkään kuuluu.Minkähän lie tämän ketjun aloittajan järjen juoksun kulku.Meleko outo ja vilkuilee kohta taakseen
- Anonyymi
Kirjoitathan itsekin kunhan et kohta taakse katselisi.
- Anonyymi
Ei kuulu mutta näkyy. Kai tuo nyt kiinnostaa hyvänen aika. Se on ihan normaalia, että ihmisiä kiinnostaa.
- Anonyymi
Kylläpä pittää olla utelias, mitä se kellekään kuuluu, antaa kävellä vaan.
- Anonyymi
Utelijaita riittää,käy kysymässä,jos niin paljon mieltäs vaivaa.
- Anonyymi
No se olen varmaan minä.Kävelen töihin ja takasin.Väilillä käyn lenkillä.Eipä ole tullut mieleen,että olen kellekkään häiriöksi😀
- Anonyymi
Sinähän se tietysti oletkin jo mietin kun olet niin tutun näköinen.
- Anonyymi
Sitä tässä justiin ihmettelin että saahan sitä kävellä silloin kun tykkää. Hyvä harrastus. Minä kävelen myös paljon jokapäivä. Nyt harmittaa mikähän sairas minuakin meitäkin miettii kun tulee vastaan 🙄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tässä justiin ihmettelin että saahan sitä kävellä silloin kun tykkää. Hyvä harrastus. Minä kävelen myös paljon jokapäivä. Nyt harmittaa mikähän sairas minuakin meitäkin miettii kun tulee vastaan 🙄.
No tyyli ja olemus varmaan antaa aihetta ihmetykselle. En usko, että sinua edes huomataan. Ihan kaikella ystävällisyydellä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tyyli ja olemus varmaan antaa aihetta ihmetykselle. En usko, että sinua edes huomataan. Ihan kaikella ystävällisyydellä :)
kyllä sen ymmärrän. olen nähnyt tän naisen kanssa millon missäkin. tosi outohan tuo on mutta mitä se meille kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sen ymmärrän. olen nähnyt tän naisen kanssa millon missäkin. tosi outohan tuo on mutta mitä se meille kuuluu.
Ei kuulu ei. Se vain kuuluu normaaliin ihmisluontoon kummastella kaikkea vähänkään erilaista.. itsekin siitä osani joskus saanut eräästä syystä.
- Anonyymi00068
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tietysti oletkin jo mietin kun olet niin tutun näköinen.
Pitää kertoo tosi tarina,ties mikä tää on .Ystävä meni metsään mukana oli monta muutakin Mustiin pukeutunut nainen oli siellä,se vaan oli.Ei vastannut kun tervehtivät.Ikinä nähnyt naista.Eikä mihin tää liittys muuta.Tiedä mitä täällä kulkee,mistä maailmasta
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Pitää kertoo tosi tarina,ties mikä tää on .Ystävä meni metsään mukana oli monta muutakin Mustiin pukeutunut nainen oli siellä,se vaan oli.Ei vastannut kun tervehtivät.Ikinä nähnyt naista.Eikä mihin tää liittys muuta.Tiedä mitä täällä kulkee,mistä maailmasta
Tää oli ollut kuin noita.Oudot vaatteetkin.Moni koitti jututtaa,käänsi pään sivuun ihanko ei olis kuullut .juttele siinä sitten.
- Anonyymi
Jos kiinnostaa henkilö, niin jää juttusille. Siitä se selviää haluaako jutella sinun kanssa. Ei sitä tiedä vaikka haluaisi jutella, ja kertoa tarinaansa. Kyllä sen jo tervehtiessä saa selville haluaako joku jutustella vaikka säästä.
- Anonyymi
Voi käydä näinkin jos jää juttusille niin ei pääse eroon jatkossa.
- Anonyymi
Se yksi kävelijä nainen, tervehtimättäkin tietää että nyt puhutaan Herrasta, jos erehtyy naista silmiin katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yksi kävelijä nainen, tervehtimättäkin tietää että nyt puhutaan Herrasta, jos erehtyy naista silmiin katsomaan.
Iloista antajaa herrat rakastaa!
- Anonyymi
No mitätäpä kyselijä? Nainenko olet vai mies? Nuori vai vanha? Vieraspaikkakuntalainen vaiko iisalmelainen?
- Anonyymi
Suattaahan tuo olla suattaa olla olemati.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suattaahan tuo olla suattaa olla olemati.
Näin tyhmästi ei naiset vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä nuorikaan saati vierasheimolainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiijä tuota suttaapi vaekka ollakkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä nuorikaan saati vierasheimolainen..
Minö vastaan kyllä ja olen nuori nainen
- Anonyymi
Kokenut elämässään väkivaltaa, joka murtanut mielen. Riittääkö?
- Anonyymi
Samoin kävi mulle ja siksi en tykkää että minua katsellaan lenkillä.
- Anonyymi
antakee tyttö rukan jo olla .eihän meistä kukaan oo täydellinen jospa arvostellaan jatkossa vain itseämme kuinka moni meistä pystyy esim .kävelemään päivässä .saman verran päivässä .ps ,peilikin on olemassa
- Anonyymi
Minä pystyn !
- Anonyymi
joo myös juppi mopoautossa on ainakin toinen peili .toisesta niistä näkyy mä itte tyyppi .toisesta valitettavasti tää tyttörukka
- Anonyymi
joo ,mutta sinähän ootkin jortsun tunnetuin uhkeli
- Anonyymi
Youtubeen lataa videoita semmoinen tubettajaukko, joka on kulkenut vuosikymmeniä joka paikkaan kamera oikeassa kädessään kuvaten etuviistosta naamaansa.
Näyttää, että sillä on oikean etusilmän asentokin muuttunut katsomaan etuviistoon oikealle, vasemman silmän katsoessa edelleen tietä jota se kulkee.
Ehkä tulevaisuudessa kaikkien älypuhelimella somettajien silmät katsovat erisuuntiin.
Kamerasilmä ja tiesilmä.- Anonyymi
Näestähän tube ukoista ja akoesta tulloo erinommaisia tuohen kerreejiä jos tuo silimiin hapitus pittää paekkoosa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näestähän tube ukoista ja akoesta tulloo erinommaisia tuohen kerreejiä jos tuo silimiin hapitus pittää paekkoosa.
Painukaa nyt jo hevon prsiiseen täältä arvostelemasta. Sylettää tuommoiset, phyi.
- Anonyymi
Monetkohan kengät vuodessa kuluttaa?
- Anonyymi
Jos tunnustaa että, kenkiä kuluu .
Ottaa pitempiä askeleita , kenkiä kuluu vähemmän.
Ottamalla pitempiä askeleita säästää kenkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tunnustaa että, kenkiä kuluu .
Ottaa pitempiä askeleita , kenkiä kuluu vähemmän.
Ottamalla pitempiä askeleita säästää kenkiä.Niinpä ja kadutkaan ei kulu niin paljon pitemmillä askeleilla 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja kadutkaan ei kulu niin paljon pitemmillä askeleilla 🤣
Toisaalta voisi myös ajatella niin, että pitemmällä askeleella tulee tavallaan suurempi "vääntö". Sen johdosta kengät ja katu kyllä kuluvat, mutta ehkä eri kohdasta.
- Anonyymi
Sen olen kuullut tästä kävelijänaisesta, että kovin on surullinen hänen tarinansa. Kuulemma hyväksikäytetty lapsena isänsä toimesta, ja ehkä hän myös liittyy jotenkin erääseen palaneeseen taloon.
Mutta nämä ovat vain kuulopuheita. Tarkentakoot, tai oikaiskoot joku joka tietää jos olen kuullut vääriä huhupuheita. Surullinen tarina hänen osaltaan jos pitää paikkaansa. - Anonyymi
Minä arvelin tuossa lähteä lenkille. Ja puhun itsekseni. Vilkaisen joka askeleella olkani ylitse. Saatanpa heittää pari kuperkeikkaakin.
Sitten palaan kotiin ja luen tältä palstalta, kuinka päin persauksia minun elämäntarinaani on arvailtu.- Anonyymi
Jos noin menettelet, niin se on kuule ihan luonnollista, että pian täältä siitä lukisit.
- Anonyymi
Suaphan tuolla ulukona kävellä ja kahtoo mihinkä suuntaan tahhaasa.
Ilimaannii suap hyppiä ja heettee volttia, varroo vuan muita kulukijoita telomasta hyppiessään.
Itestään nyt niin väliä, jokkaenenhan meestä omat kolohusa kantaa.
Ee kaet siinä mittee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suaphan tuolla ulukona kävellä ja kahtoo mihinkä suuntaan tahhaasa.
Ilimaannii suap hyppiä ja heettee volttia, varroo vuan muita kulukijoita telomasta hyppiessään.
Itestään nyt niin väliä, jokkaenenhan meestä omat kolohusa kantaa.
Ee kaet siinä mittee.Onkos joku sanonut ettei saisi??
- Anonyymi
Saiskohan siitä vielä soivan pelin?
- Anonyymi
Tuskinpa saisi 🤣
- Anonyymi
Jos vaan mt-ongelmat saat haltuun
- Anonyymi
Kannattaa hankkia omaelämä ja siihen sisältöä niin ei tartte muita ja muitten tekemisiä vatvoa.Jokaisella on oikeus kävellä tai vaikka hyppiä kuuluu ihmisoikeuksiin jos sen verran viitsisit itseäsi sivistää.
- Anonyymi
Onko joku sanonut, ettei olisi oikeutta? Se on vain normaalia ihmiselle ihmetellä erilaista käyttäytymistä, kuin mihin on totuttu. Eikä se muutu.
- Anonyymi
"Kannattaa hankkia omaelämä ja siihen sisältöä niin ei tartte muita ja muitten tekemisiä vatvoa.Jokaisella on oikeus kävellä tai vaikka hyppiä kuuluu ihmisoikeuksiin jos sen verran viitsisit itseäsi sivistää."
Näyttää ja kuulu siltä, etteivät television ja lehtien toimittajat mitään muuta teekkään kuin vatvovat muiden ihmisten asioita.
Hittoako se meille sivistymättömille kuuluu mitä maailmalla tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku sanonut, ettei olisi oikeutta? Se on vain normaalia ihmiselle ihmetellä erilaista käyttäytymistä, kuin mihin on totuttu. Eikä se muutu.
Ettäkö kadulla kävely on erilaista käyttäytymistä...ennemmin minäkin käyn välillä kävelemässä kuin mökötän itsekseni päivät pitkät yksin kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö kadulla kävely on erilaista käyttäytymistä...ennemmin minäkin käyn välillä kävelemässä kuin mökötän itsekseni päivät pitkät yksin kotona.
Ei tässä puhutakkaan ihmisten kävelemisen olevan erikoista vaan yhden henkilön. Luetun ymmärtäminen! Se puuttuu nykyään pelottavan monelta!
- Anonyymi
Hyvinvoinnin toimialajohtaja voisi myöntää hänelle Vuoden kävelijä -stipendin.
- Anonyymi
Käyn Issa hyvin harvoin. Missähän tämän kävelijänaisen voisi nähä? Ja mihinkä aikaan? Onko tarkempia tuntomerkkejä? Käykö asijoilla missä vai onko joku joka hoitaa sen asijat?
- Anonyymi
Kävellen saat asian selville.
- Anonyymi
Jospa nyt vaan tulisit välillä sieltä perslävestä ihmisten ilmoille, niin saattaisit nähdä jopa käveleviä ihmisiä
- Anonyymi
Se kävelijä on kuulemma edesmenneen Iso-Iitan haamu. Sen takia sitä ei kaikki näe, koska hän esintyy vain henkiolentoihin ja huhuihin uskoville hupakoille!
- Anonyymi
Jätkyttävää! ei ihmisiä saa noin vainota!
- Anonyymi
Jos Iisalmessa ihmiset kävelisivät enemmän, niin siellä joukossa tämäkin kävelijä menisi huomaamatta.
Mutta nyt näyttää olevan vähissä kävelijät, niin että antaa tämän kävelijän ylläpitää kävelyintoaan sekä kuntoaan.
En olisi uskonut, että tällaistakin tehdään kävelystä pitävää stalkataan ,kun itsekin kuulun kävelijöihin.
Vaatetusta ei liene vara kenenkään arvostella, itsekukin pitää kävellessään millaisia vaatteita haluaa, tai omistaa.
Ei muuta kun kaikki raittiista ulkoilmasta pitävät sekä kunnostaan huolehtivat, jotain nuttua niskaan vaan ja kävelemään. - Anonyymi
Öilen mää bongasin sen ja hemaiseva se oli.
- Anonyymi00064
Kävellään reitille tekevät videot, hoitotyön luontaipuoli tekee lastassa olevia raajoja neuvoen eteenpäin elämässä rakkaudessa
- Anonyymi00065
Mitä sönkötät?
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mitä sönkötät?
Nykyaikana on paras olla varuillaan ja vilkuilla taaksepäin kävellessä kun ei tiedä kuka hyökkää kimppuun.
- Anonyymi00067
Saahan Ihminen liikkua.Tämäkin olisko vuosia liikuin 24/7.Koirani kanssa tosin .Ja koira lenkille ei puettu mitään parasta,vaan huonommat vaatteet ikinä.Kuka siellä näki .näki joku ehkä.Kyttäskö kyllä tuntu siltä joskus Kyttääminen on inhottavaa.Antakaa ihmisten olla!!
- Anonyymi00069
Entä jos tämä nainen ihmettelee samaa sinusta, kun tulet joka kerta vastaan kylillä?
- Anonyymi00071
Sellainen ihminen joka on nähnyt muutakin kuin iisalmen ei viitsi kyylätä ihmisiä.
- Anonyymi00074
Onhan tuolla kävelevä mieskin, eikö ne vois yhdessä kävellä.
- Anonyymi00075
Näin että mies ja nainen kävelivät yhdessä rannalla.
- Anonyymi00076
Iisalmen viimeinen asukas kenties?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 60439
- 40437
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420
- 24419