Antakaa vinkkejä millä asulla yllättää mies, tiedossa hotelliyö pitkästä aikaa kahden. Ei olla juuri harrastettu erikoisemmin asuja, mutta nyt haluaisin antaa myös silmänruokaa :)
Vastaukset 10
- Anonyymi
Lyhyt musta hame ja mustat sukkahousut ilman pikkuhousuja.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ehdotus
Kuis kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis kävi.
Paskoin alleni
- Anonyymi
Vain alta tukevat 1/4 tai 1/2 -rintaliivit, haarahalkiopikkuhousut / sukkanauhaliivit ja sukat. Tuo hame ilman pikkuhousuja alla tai juuri nuo haarahalkiopikkarit toimivat mainiosti.
- Anonyymi
Kerro jo mitä puit päällesi ja miten yllätys meni.
- Anonyymi
t-paita josta nännisi puristuvat läpi ja mini hame
Meilläkin vaimo järjesti yllätyksiä ennen. Rintaliivit ja pelkät sukkahousut jalassa. Ai että oli makeaa nuolla pimpsaa sukkahousun päälltä.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki 🤣 😂
- Anonyymi
Housuosattomat sukkahousut lyhyen hameen alla ja avokaulainen paita ilman rintaliivejä.
Tai
Pitsibody tai verkkobody jakun alla hame
Tai
Stay -upit sukkanauhaliivit lyhyt hame, läpinökyvä pitsitoppi paidan alla
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5711387Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680- 34519
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5509Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39457
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE145429- 22412