Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ylöjärven ABC:n bensan hinta?

Anonyymi

Näytetäänkö S -marketin pihassa olevaa ABC:n polttoainehintatolpalla pelkkää viivaa, ettei vituta bensan hinta niin paljoa? Yllätyksenä kyllä voi tulla shokki, kun huomaa sitten tankatessa, että miten vähän saa litkua autoon syytäessä suurta rahasummaa kortilla.

40

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi köyhä on taas lähtenyt liikkeelle ja valittamaan? Pysy kotona tai kolossasi, jos ei ole varaa mihinkään.

      • Anonyymi

        Jaaha, joku rikas vastasi heti, jolla on varaa myös tuleviin tuotteiden hinnan korotuksiin. Eipä nuo tavarat itsestään kaupan hyllyille tule.


      • Anonyymi

        No, voisit ostaa minullekin ne bensat, jollei sinulle ole hinnassa ongelmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, joku rikas vastasi heti, jolla on varaa myös tuleviin tuotteiden hinnan korotuksiin. Eipä nuo tavarat itsestään kaupan hyllyille tule.

        Jos ei ole varaa maksaa tuotteista asianmukaista korvausta myyjälle niin sitten se jätetään ostamatta.
        Täältä pääsee aina pois jos rahat ei riitä elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voisit ostaa minullekin ne bensat, jollei sinulle ole hinnassa ongelmaa...

        Ihme, heti saa tana joku pummi pummimassa. Hus pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole varaa maksaa tuotteista asianmukaista korvausta myyjälle niin sitten se jätetään ostamatta.
        Täältä pääsee aina pois jos rahat ei riitä elämiseen.

        Taas joku Monican ruhtinas, jolla varaa kaikki Ihme. Pelastaa kaikki ihmiset nälänhädästä ja sodasta. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole varaa maksaa tuotteista asianmukaista korvausta myyjälle niin sitten se jätetään ostamatta.
        Täältä pääsee aina pois jos rahat ei riitä elämiseen.

        Höh... Eihän kyse ole pelkästään Ylöjärvestä, vaan ongelma on VALTAKUNNALLINEN. Se polttoaineen hinta on korkea koko maassa ja vaikuttaa tavaran/ruoan hintaan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh... Eihän kyse ole pelkästään Ylöjärvestä, vaan ongelma on VALTAKUNNALLINEN. Se polttoaineen hinta on korkea koko maassa ja vaikuttaa tavaran/ruoan hintaan varmasti.

        Jos ei ole varaa elää niin ainahan voi kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole varaa elää niin ainahan voi kuolla.

        Onneksi maksat minun hautajaiseni kirkollisverona.


      • Anonyymi

        Äänestä sosialisointivihreitä, niin EUn ilmasto raitistuu ja autosi seisoo paikallaan! 😁😁😂😂😂😁😁😁😆


    • Anonyymi

      Älä tänne valita. Mene sinne Osuuskaupalle valittamaan.

      • Anonyymi

        Ei auta. Kyseessä on yleinen ongelma. Ei ainoastaan Osuuskaupan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta. Kyseessä on yleinen ongelma. Ei ainoastaan Osuuskaupan.

        Ei, vaan aloittaja valitti siitä, että bensan hinta ei näy tolpalla, on vaan pelkkää viivaa. Se on huoltoaseman ylläpitäjän vika.


    • Anonyymi

      Alkaako patsaat kaatuu ja hallituksen irtisanoutuminen kun valitetaan polttoaineen hinnasta!
      Ei ala!

    • Anonyymi

      Kun olet aloittamassa tankkausta, niin mittari näyttää hinnan ja jos se on liian kova, niin voit sen keskeyttää eikä tililtäsi mene senttiäkään. Aina voi ajaa kauemmas tankkaamaan, tosin ei sekään ole ilmaista.

      • Anonyymi

        Juu.. Kulutat loputkin bensat etsiessäsi halvinta bensaa ja sekin "halpa" on ruhtinaallisen iso. Harakan mielestä bensa oli yhtä kallista, kuin yli vuosi sitten. Paskanpuhujia riittää eduskunnassa, joille pitäisi antaa kenkää perseelle, jossa takapuolessa lukee kengän numero.


    • Anonyymi

      Tänään oli huoltomiehet siellä paikalla joten nyt kai jo hinnat näkyvät. Itse tankkasin siellä 95E:tä 1,899 litrahinnalla. Kalleinta mitä koskaan on tullut tankkiin laitettua...

      • Anonyymi

        Ilomantsi 1,964 €, Äänekoski 1,951 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilomantsi 1,964 €, Äänekoski 1,951 €.

        Ylöjärvi yli 1,93. 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylöjärvi yli 1,93. 🤬

        Halpaa kun on pelimerkkejä millä pelata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpaa kun on pelimerkkejä millä pelata.

        Joo, tällä palstalla kaikki esiintyävt rikkaina kroisoksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tällä palstalla kaikki esiintyävt rikkaina kroisoksina.

        Mun mielestä suurin osa valittaa kun on köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tällä palstalla kaikki esiintyävt rikkaina kroisoksina.

        Jos sosialisointivihreitten hallituksen aikana aiot autoilla, lompsassa täytyy olla tukevasti massia! 😁😁😇😇 😄😄😄


    • Anonyymi

      Jotkut mukulat esittää rikasta ja bemari tai Volvo on Santanderin avulla ostettu ja joidenka autot ja bensat maksaa vanhemmat. Siksi polttoaineen hinta ei ole näille mitään. Menisivät töihin, että saavat itse maksaa kaiken ilman vanhempien apua, niin oppivat matematiikkaa ja taloutta.

    • Anonyymi

      Huvittaa toi mene töihin kommentti taas. Eli menen vaan jonnkin töihin kävellen sisään johkin firmaan ja kysyn johtajalata että onko töitä. Johtaja vastaa, että on töitä ja olen mennyt töihin.


      Mua taas ihmetyttää nää vanhemmat ihmiset, että ei ne tajua, että ei töihin mennä enää 2022 samalla lailla kuin vuonna 1980.

      Joka paikkaan joutuu nykyään hakemaan hakemuksilla eikä mistään kuulu mitään. Eli ei voi mennä töihin ennenkuin joku ottaa töihin. Töihin voi mennä sitten vasta kun joku ottaa töihin. Valitsee juuri minut töihin. ymmärsitkö?

      • Anonyymi

        Kyllä, siitä vaan aktiivisesti kolkuttelemaan yritysten ovia ja töitä kyselemään. Edelleen hyvä keino työllistyä.


    • Anonyymi

      olen edelleen sitä mieltä että bensa pitäis maksaa 50 euroo litra niin sitten päästäis näistä valittajista ja teitä tukkivasta rupusakista eroon ku kävelisivät tai menisivät busseilla ja sit olis baanaa päästellä ja turhat nopeusrajoitukset pois menoo hidastamasta

      • Anonyymi

        Kyllä juuri näin tulee tapahtumaan sosialisointivihreitten aikana. 😇😇😁😁


      • Anonyymi

        Unohdit, että autot liikkuu myös sähköllä.

        Vinkkinä muuten, että kannattaa tankata aina tiistaisin. Se on viikon halvin päivä bensan hinnassa,. Keskiviikkona taas kallein.

        Silti kuitenkin jotkut tankkasi keskiviikkona eli maksoi kalliimman hinnan kun jos olisi takannut tiistaina olisi saanut bensansa halvemmalla.


    • Anonyymi

      Eipä tuo 2€/litra paljon menoa hidosta. Ihmiset ajaa samanlailla autoilaan kuin ennenkin vanhalla kurun tiellä neljän aikaan iltapäiväastä ja s-marketin abc:llä tankataan entiseen tapaan vaikka hinta 2€/litra.

    • Anonyymi

      Nyt oli sitten teivon nestelleellä ihan sama ongelma. Ainakin aamulla pelkkää viivaa.
      Kallliiksi kyllä tulee autolla ajaminen. Neljän ruuhkat eivät toki ole harvetuneet vanhalla kurun tiellä. Sitkeesti ihmiset vaan ajalee autoillaan vaikka mitä maksaisi. Kai se on kohta otettava polkupyrä alle kun kelit tosta hieman lämpenee. Sillä säästää ainakin osan bensa kuluista kun kulkee sillä lyhyempää matkaa.

      • Anonyymi

        Halpaahan se edelleen on, 6€/l olisi hyvä tasahinta.


      • Anonyymi

        Oletko ajatellut, että on pakko ajaa, kun työpaikka on kaukana? Siksi ruuhkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että on pakko ajaa, kun työpaikka on kaukana? Siksi ruuhkat.

        Miksi ylöjärvellä sitten asut jos työhösi on matkaa?

        Kaikko täällä ajaa joka aamu johkin kauaksi töihin ja takasin?
        Mikä järki sitten on asua juuri ylöjärvellä?
        Mulla on 3km työmatkaa joka menee kesällä hyvin polkupyörälläkin. Olen jopa joskus kävellyt. Kaikkeen kulkemiseen ei musta tarvita aina autoa. Ehkä näin talvella toki vielä, mutta heti kun lumet sulaa aijon kyllä näillä polttoaineen hinnoilla kulkea polkupyörällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylöjärvellä sitten asut jos työhösi on matkaa?

        Kaikko täällä ajaa joka aamu johkin kauaksi töihin ja takasin?
        Mikä järki sitten on asua juuri ylöjärvellä?
        Mulla on 3km työmatkaa joka menee kesällä hyvin polkupyörälläkin. Olen jopa joskus kävellyt. Kaikkeen kulkemiseen ei musta tarvita aina autoa. Ehkä näin talvella toki vielä, mutta heti kun lumet sulaa aijon kyllä näillä polttoaineen hinnoilla kulkea polkupyörällä!

        Koska asuntoa on vaikea saada ja vieläpä edulliseen hintaan Tampereelta... Kylläpähän tunnet vielä bensan hinnan vaikutuksen muutenkin, vaikka et ajaisi metriäkään. Eläminen maksaa, jollet syö omaa paskaasi säästääksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska asuntoa on vaikea saada ja vieläpä edulliseen hintaan Tampereelta... Kylläpähän tunnet vielä bensan hinnan vaikutuksen muutenkin, vaikka et ajaisi metriäkään. Eläminen maksaa, jollet syö omaa paskaasi säästääksesi.

        Sullekin tekisi hyvää myydä se auto ja ostaa niillä rahoilla sähköpolkupyörä. Sillä kulkisit nopsaan tampereelle töihin.


    • Anonyymi

      Me vaihdettiin sähköautoihin ja ajellaan halvalla sähköllä vielä pari vuotta.

    • Anonyymi

      Olen kyllä kade niille, jotka pystyvät maksamaan 3e litralta bensaa (jos näihin uhoajiin on uskominen), mikäli ette saa sitten lääkärin palkkaa tai vanhemmilta vinkumalla rahaa. Rahaa täytyy olla myös bensan myötä ruokaan ja muihin välttämättömiin tuotteisiin. Oletteko ajatelleet asiaa muuten, kuin bensan kohdalla? Kyllä itse nyt vaadin vähintään 100e lisää palkkaa kuukaudessa, että rahat riittää elämiseen. 🤨

      • Anonyymi

        Olen ammattikoulun käynyt 42v mies ja minulla on velaton omakotitalo siivikkalassa, jossa asun yksin. Palkkani on 3100€/kk brutto. Auto on 4v vanha ja velaton. Pystyn silti maksamaan vaikka 4€/l. Työmatkani on yhteensä 58km.


    • Anonyymi

      Ei se autoilu niin vaan lopu vaikka bensan hinta nousee.

      Bussilla muuten pääsee ainakin tampereen keskustaan. Jos on asiaa niin sinne ei ole kyllä mitään järkeä autolla mennä.

      Nellasta saa kortin ja myös arvolipun jossa matkoja voi käyttää harvaksiltaankin. Ainakin tampereelle meen aina bussilla. Ei sinne ratikoiden sekaan kannata autolla lähtee ja maksaa pysäköinnistäkin vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe