Korstan halvat sillä ennakoin niin penteleesti ajoani. Ja toisekseen minulla ei ole rahaa ostaa niitä testivoittajia. Mitkä ja mistä tilaan sillä on rengaskone itsellä.
Tasalatuinen tuote joka vielä pitäis jonkun talven. Nyt on vaikea rasti triangle?
Halvat mutta kestävät tasalaatuiset nastarenkaat?
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Luotan Kormoran teknologiaan ne tuntuu tosi hyviltä
- Anonyymi
Vanhoilla Tigareilla oli vaikeuksia päästä mäki ylös. En suosittele.
- Anonyymi
Osta 2 laaturengasta jossa vierintävastus pienin joka toinen syksy vetäville pyörille (ellei oo 4 veto) , hintaero säästyy pollttoainekuluissa ja muutenkin paremmat ajettavat. Saat näin yhden rengaskerran kestämään 8 vuotta, aja kesäisin vanhat tavirenkaat loppuun. Itse siirryin mm tästä syystä käyttämään kitkoja 10 v sitten, kun nastojen nyppiminen alkoi nyppiä.
- Anonyymi
Voihan kiesus mikä neuvo.
- Anonyymi
Laufenn on halpa vaihtoehto ja perustuu edeltävään Hankook malliin. Nykyinen Laufenn taitaa olla Hankook Winter ipike RS rengas joka on menestynyt hyvin testeissä vielä 5-6v sitten. Pärjäsi jopa kalliita premium merkkejä vastaan vielä joskus 2015 tai 2016 aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758