On se teille ❤ yhtiö ja sen työntekijät tärkeitä.
Kiitos nyt tiedän etten ole uhrannut nuoruuttani turhaan, vaan voin sanoa Selkä suorana olevani ylpeä paperimies ja koko kuusaa kuuntelee ja nyökyttelee
Koko etusivu upm:mää
6
283
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä pönttö sekoittunut???
- Anonyymi
Meinaatko pulpperia?
- Anonyymi
Kuvittelet vaan, ei Biofore-housessa, konsernissa liiemmin kiinnosta, onko Kymin paperitehtaan kirjoilla olevilla duunia vai ei…. semmoista mielipidettä täällä…😳😂🤣
- Anonyymi
Kiitos rakkaat palstalaiset, täällä näkyy aito huoli minun ja muiden tehtaalaisten jaksamisesta ja taloudesta. Vielä pärjätään älkää huoliko!
- Anonyymi
2022 paperiityöläinen juttelee ylimielislä
nyt 2025 on totinen paikka tämä työmarkkina uudistus
kannattaa lähettää kaikki täällä olevat pienipalkkaisia halventavat kommentit päättäjien tietoon
samoin makoilu puheet liiton rahoilla 2 vuotta
nyt tarvitaan lisää kiristyksiä tasoon kestoon päivärahan keryymiseen,( palkkatuettu ei kerrytä,lomautuspäivät ei kerrytä,)
nopeasti on seuraava lomautus työmarkkinatuella vaikka on kuulunut liittoon ja maksanut liiton maksut sekä ollut 9kk työssä
tarvitaan katto ansiopäivärahalle 2,500 eur kk
ei vaikuta pienipalkkaiseen mutta paperiporhoon oikein kivasti! - Anonyymi
Purra kurittaa hitaasti paperityöläisiä köyhät nauravat paperitehtaan porhoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959