On se teille ❤ yhtiö ja sen työntekijät tärkeitä.
Kiitos nyt tiedän etten ole uhrannut nuoruuttani turhaan, vaan voin sanoa Selkä suorana olevani ylpeä paperimies ja koko kuusaa kuuntelee ja nyökyttelee
Koko etusivu upm:mää
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä pönttö sekoittunut???
- Anonyymi
Meinaatko pulpperia?
- Anonyymi
Kuvittelet vaan, ei Biofore-housessa, konsernissa liiemmin kiinnosta, onko Kymin paperitehtaan kirjoilla olevilla duunia vai ei…. semmoista mielipidettä täällä…😳😂🤣
- Anonyymi
Kiitos rakkaat palstalaiset, täällä näkyy aito huoli minun ja muiden tehtaalaisten jaksamisesta ja taloudesta. Vielä pärjätään älkää huoliko!
- Anonyymi
2022 paperiityöläinen juttelee ylimielislä
nyt 2025 on totinen paikka tämä työmarkkina uudistus
kannattaa lähettää kaikki täällä olevat pienipalkkaisia halventavat kommentit päättäjien tietoon
samoin makoilu puheet liiton rahoilla 2 vuotta
nyt tarvitaan lisää kiristyksiä tasoon kestoon päivärahan keryymiseen,( palkkatuettu ei kerrytä,lomautuspäivät ei kerrytä,)
nopeasti on seuraava lomautus työmarkkinatuella vaikka on kuulunut liittoon ja maksanut liiton maksut sekä ollut 9kk työssä
tarvitaan katto ansiopäivärahalle 2,500 eur kk
ei vaikuta pienipalkkaiseen mutta paperiporhoon oikein kivasti! - Anonyymi
Purra kurittaa hitaasti paperityöläisiä köyhät nauravat paperitehtaan porhoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908436Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414401Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991490- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090